Bekijk volle/desktop versie : Studie Wil graag een studie volgen in Dubai!

Pagina's : [1] 2

09-07-2006, 19:23
Salaam alikom Broeders en Zusters

Ik zit met het volgende wil graag een studie volgen in dubai/Qatar, als een van jullie weet waar ik terecht kan voor de juiste informatie. Wat mn mogelijkheden zijn, stel ik het zeer op prijs. Dus zinloze reacities hou die maar voor je. Vraag om advies!

Alsvast bedankt

Walikom Salaam broeders en zusters

09-07-2006, 19:40

Salaam alikom,

Ik wil dat ook heeeeeeeeeeeeel graaaaaaaag. Maar weet niet hoe en wat. Dus Moslim_Man24 hopelijk wordt jou topic onze oplossing. Inchallah.

ma3a Selama

09-07-2006, 19:54
Salaam alikom

Dankje wel voor je reactie Selima 1984. Ik hoop dat deze topic onze oplossing wordt. Dan kunnnen we allebei een stap verder. Als ik iets heb deel ik het graag met je!

Masalaam

09-07-2006, 21:40
Wat voor studie wil je volgen, of volg je?

09-07-2006, 22:49

Probeer de website http://www.wilweg.nl eens! Daar staan heel veel opties. Volgens mij staat Dubaï er niet tussen, maar wel andere Arabische landen. Allahie3awen!

09-07-2006, 23:00
Wat voor studie wil je volgen, of volg je?

Ik ben bijna klaar met mn mbo bank en verzekeringswezen, hierna wil ik graag mn propoduese halen en kijken wat, na mn propeduese mn mogelijkheden zijn een studie te volgen. Ik informeer nu omdat ik het heel graag wil! Welke studie ik wil volgen weet ik nog niet momenteel. Er zit vast wel iets tussen wat ik graag wil!

09-07-2006, 23:02
aboezayd

Probeer de website http://www.wilweg.nl eens! Daar staan heel veel opties. Volgens
mij staat Dubaï er niet tussen, maar wel andere Arabische landen. Allahie3awen!

Shokran voor je site broeder, ik heb gekeken misschien kan ik er wel wat mee!

10-07-2006, 12:38
Ik zou maar eens flink gaan sparen. Levensonderhoud in DUbai is $$$$

10-07-2006, 13:37

Citaat door GucciGirl:
Ik zou maar eens flink gaan sparen. Levensonderhoud in DUbai is $$$$

Salaam alikom Zuster

Tegen die tijd zie ik wel wat het gaat kosten! Het is vast wel haalbaar!

Masalaam

10-07-2006, 14:54
Ik snap dat jullie graag naar Dubai willen, zou ik ook best willen. Maarrr, onderwijs in Dubai is volgens mij niet al te best. Jullie weten toch allemaal dat Dubai uitsluitend buitenlandse doktoren en ingenieurs heeft? Waarom zou je daar dan willen studeren? Voor het beste onderwijs moet je naar Amerika of naar Engeland ofzo. Daar schiet je veel meer op. Misschien heeft Damascus nog wel redelijke universiteiten.

Ja, Dubai is rijk, maar Dubai is onderontwikkeld. Er heerst in het Midden-Oosten een gigantische intellectuele armoede. Wellicht ben je gewoon hier in Nederland alsnog het beste af.

Dus.. Beste mensen, let hier op! Insha'Allah zullen jullie het ver schoppen.

10-07-2006, 15:23

Citaat door Heiba:
Ik snap dat jullie graag naar Dubai willen, zou ik ook best willen. Maarrr, onderwijs in Dubai is volgens mij niet al te best. Jullie weten toch allemaal dat Dubai uitsluitend buitenlandse doktoren en ingenieurs heeft? Waarom zou je daar dan willen studeren? Voor het beste onderwijs moet je naar Amerika of naar Engeland ofzo. Daar schiet je veel meer op. Misschien heeft Damascus nog wel redelijke universiteiten.

Ja, Dubai is rijk, maar Dubai is onderontwikkeld. Er heerst in het Midden-Oosten een gigantische intellectuele armoede. Wellicht ben je gewoon hier in Nederland alsnog het beste af.

Volledig mee eens. Mensen hebben echt een totaal verkeerd beel van Dubai, alsof het een paradijs is. Het heeft leuke dingen, maar het is allemaal voor de toerisme. Dubai is een vakantieland meer niet. En inderdaad het onderwijs is lader dan in het buitenland ze halen alleen maar werknemers uit het buitenland, ook de oorspronkelijke bevolking van Dubai stuurt haar kinderen naar het buitenland, of op de beste internationale scholen in Dubai. Maar daar moet je echt centjes voor hebben.

10-07-2006, 16:32

Citaat door Heiba:

Salaam alikom Zuster

Bedankt voor je advies, ik zal het overwegen.

Masalaam

10-07-2006, 17:43

Citaat door Heiba:

Mooi gesproken, het is zo dat er wereldwijd te weinig hoogopgeleiden zijn en met name in het midden oosten.

11-07-2006, 20:29

Citaat door Moslim_Man24:
Salaam alikom

Dankje wel voor je reactie Selima 1984. Ik hoop dat deze topic onze oplossing wordt. Dan kunnnen we allebei een stap verder. Als ik iets heb deel ik het graag met je!

Masalaam
Bedankt, indien je meer te weten kijgt, zou fijn zijn als je het met mij zou delen. Momenteel heb ik mijn Bachelor of Business Administration. Ik heb de HEAO afgerond. En wil graag verder in Dubia. Ook al zou het maar voor een jaar zijn.

13-07-2006, 20:13
hii leuk dat je het probeert maar ik raad jou dat niet aan.
in heb namelijk in de amerikaanse universiteit van sharjah gestudeerd de meesten halen hun bachelor en volgen de master in andere landen. ik zelf ben qataria en ben hier bezig met mijn masterdegree halen van economics en bussines. als je een buitenlanse diploma hebt dan kom je heel makkelijke aan een top baan vandaar dat alle khalejyeen in het buitenland studerem.

succes

Pagina's : [1] 2