Bekijk volle/desktop versie : Wie vertrekt er de 14de??



Pagina's : [1] 2 3 4

09-07-2006, 18:22
Eindelijk is het ons beurt om deze week te gaan! Werd gek toen ik las dat sommigen de 30ste of 7e zouden gaan..

Dus mensen wie gaat er nog meer a.s vrijdag naar Le Maroc?

09-07-2006, 18:50



Citaat door zaitounaaa:
Eindelijk is het ons beurt om deze week te gaan! Werd gek toen ik las dat sommigen de 30ste of 7e zouden gaan..

Dus mensen wie gaat er nog meer a.s vrijdag naar Le Maroc?
meeeeeeeeeeeeee
vrijdagavond inshallah richting maroc ,maar we weten nog niet via almeria
of algeciras
what about you sister?

09-07-2006, 18:51
wij gaan richting algeciras, woon in tetouan

waar woon jij?

09-07-2006, 19:01

Citaat door zaitounaaa:
wij gaan richting algeciras, woon in tetouan

waar woon jij?
aaaaah dan ben je men buurmeisje,ik woon in tanger
maar vriend van me woont in alhoceima dus misschien gaan we eerst daar naartoe,dan moeten we via almeria-nador
ik ga persoonlijk liever langs algeciras,is veel gezelliger ook onderweg
al die mocros op de parking enzo leuke sfeer
als we via barcelona rijden is rustig
ach,we kijken vrijdag wel,misschien kom ik je dan wel tegen onderweg
ik ga op elke parking zaitouna roepen

09-07-2006, 20:13



Citaat door mo'tje:
aaaaah dan ben je men buurmeisje,ik woon in tanger
maar vriend van me woont in alhoceima dus misschien gaan we eerst daar naartoe,dan moeten we via almeria-nador
ik ga persoonlijk liever langs algeciras,is veel gezelliger ook onderweg
al die mocros op de parking enzo leuke sfeer
als we via barcelona rijden is rustig
ach,we kijken vrijdag wel,misschien kom ik je dan wel tegen onderweg
ik ga op elke parking zaitouna roepen
hahahahahaha

ik vind langs algeciras ook best rustig, je komt er meer fransen tegen dan nederlanders.. ben altijd heel blij als we net langs malaga zijn en dat je dan algeciras volgt en je ziet de zee ook HEERLIJK! en als je de boot inrijdt, die geluid vind ik geweldig.. (ja ik let overal op :hihi

09-07-2006, 20:31
ik ga ook vrijdag nacht

09-07-2006, 20:33
wij gaan denk rond 6-7 uur.. je komt dan geen files tegen.. een keer waren we met fadjr gegaan, oeeff we zaten toen in de ochtend 3 uur in de file bij parijs.. is daar altijd bij die kruising tussen lille en parijs, ik haaaat dat gedeelte

09-07-2006, 20:39

Citaat door zaitounaaa:
wij gaan denk rond 6-7 uur.. je komt dan geen files tegen.. een keer waren we met fadjr gegaan, oeeff we zaten toen in de ochtend 3 uur in de file bij paris.. is daar altijd bij die kruising tussen lille en parijs, ik haaaat dat gedeelte
meen je niet wij vertekken altijd snachts rond 12 uur ofso ben nooit in file gekomen wel vorig jaar vertrokken we overdag was er file bij belgie daar zijn ze met weg bezig

09-07-2006, 22:22

Citaat door lala islamiya:
meen je niet wij vertekken altijd snachts rond 12 uur ofso ben nooit in file gekomen wel vorig jaar vertrokken we overdag was er file bij belgie daar zijn ze met weg bezig
oh nee 12 uur is ook een goeie tijd, lekker rustig op de weg..

nu we er zo over praten begin ik nog meer zin te krijgen in marokko, hier heb ik gewoon heel het jaar op gewacht

09-07-2006, 22:24

Citaat door zaitounaaa:
oh nee 12 uur is ook een goeie tijd, lekker rustig op de weg..

nu we er zo over praten begin ik nog meer zin te krijgen in marokko, hier heb ik gewoon heel het jaar op gewacht
ik heb dit jaar geen zin maar ja hier blijven is nog saaier

10-07-2006, 00:06

Citaat door lala islamiya:
ik ga ook vrijdag nacht
Wij ook insha'allah.

Parijs op z'n drukst ontwijken

10-07-2006, 00:57

Citaat door mo'tje:
aaaaah dan ben je men buurmeisje,ik woon in tanger
maar vriend van me woont in alhoceima dus misschien gaan we eerst daar naartoe,dan moeten we via almeria-nador
ik ga persoonlijk liever langs algeciras,is veel gezelliger ook onderweg
al die mocros op de parking enzo leuke sfeer
als we via barcelona rijden is rustig
ach,we kijken vrijdag wel,misschien kom ik je dan wel tegen onderweg
ik ga op elke parking zaitouna roepen
In tanger? En jullie weten niet of jullie Algeciras of Almeria willen KIFESCH? Dat scheelt 1 dag als je van Algeciras gaat, en niet via Almeria want dan ben je langer bezig....

10-07-2006, 12:25



Citaat door lala islamiya:
ik heb dit jaar geen zin maar ja hier blijven is nog saaier
hoe kan je geen zin hebben in marokko.. pff als ik niet zou gaan dan ging ik kapot! waar woon je in marokko?

10-07-2006, 12:26

Citaat door Rabatboy:
In tanger? En jullie weten niet of jullie Algeciras of Almeria willen KIFESCH? Dat scheelt 1 dag als je van Algeciras gaat, en niet via Almeria want dan ben je langer bezig....
hij zegt toch dat ze misschien eerst naar hoceima gaan, dan moeten ze wel via almeria

10-07-2006, 12:30
ik zal je een raad geven, als je vrijdag vertrekt kan je almeria wel vergeten, je vind toch geen ticket , je moet dan 3 dagen wachten ofzo, alles is volgeboekt. alhoceima helemaal. je kan het beste via algeciras, kan je gelijk de boot inrijden, en is goedkoper. almeria is een chaos vooral als vrijdag of zaterdag vertrekt.
ik maak geen geintje, want ik heb contact met mensen die daar nog zitten en die via algcerias zijn gegaan.

Pagina's : [1] 2 3 4