Bekijk volle/desktop versie : Verliefd Op De Vekrachter Van Men Beste Vriendin



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

09-07-2006, 17:01
Ik schrijf deze verhaal samen met stalker_stylo




AMIRA:moeder: amiraaa telefoon voor jou het is sabrinaamira; waga ik kom al ewa zina alles goed hoe was disco gisterenavond?Sabrina; je moest eens weten men hele leven is kapot deraan amira ik heb je nodig amira; wat is er dan sgat je laat me sgrikken moet ik naar je huis komensabrina; ik ben niet thuis als mijn ouders me zo zien vermoorden ze me amira; waar ben je dan? sgat je laat me sgrikken wat is er nou aan de hand vertel opsabrina; ik kan niet vertellen ik voel me een xxxx amira; Je moet niet zo praten je bent dat niet zeg me waar je bent ik kom naar jou toesabrina; ik ben in het huis van mijn tante en oom die naar marokko zijn gegaan je weet wel die een kind hebben waar ik vroeger op paste kom daar naar toe en neem kleren voor me mee ik zie je zo oke doeiamira; is goed sgat ik kom zo snel mogelijk(O my god 1001 gedachtens die door me heen gaan wat zou er met haar gebeurd zijn? zou ze verkracht zijn? ik moet meteen naar het huis van haar oom en tante kga met de auto ik wil daar zo snel mogenlijk zijn.daar is het huis van haar oom en tante ik hoop het beste te horen te krijgen van haar dit moet een grap zijn man)klop klopsabrina; wie is daaramira; ik ben het lieferd doe open?sabrina; kom snel binnen( ik stapte naar binnen en kon men ogen niet geloven hoe sabrina daar bij stond zo had ik haar nog nooit gezien nee dat kan sabrina niet zijn ze zat onder de bloed van onderen en haar gezicht was helemaal zwart haar ogen helemaal rood kortom ze zag er niet uit)amira; sabrina wat is dit (was alles dat ik kon uitbrengen)sabrina; i-i-i-k-k-k b-b-e-n-n v-v-e-r-k-ra-a-a-aaaa (ze barst in huilen uit)amira; door wie als ik die homo pak ik maak hem af kom ga douchen iik heb hier kleren voor je die mooie blous die je zo mooi vind tog? kom ga je lekker opfrissen heb je al ontbeten? ik ga een lekkere onbijtje voor je maken en als je klaar bent ga je me vertelle wat er precies is gebeurd oke lief ik zal bij je blijven( sabrina ging zonder wat te zeggen richting de douche en ik barste in snikken uit. sterk blijven amira sabrina heeft je nodig zei ik tegen mezelf. wejooww als ik die ene verkrachter pak ik maak hem af man wat moet ik doen o ja een ontbijtje voor sabrina maken ik ging naar de keuken en maakter voor haar een ontbijtje net toen ik klaar was zag ik sabrina bij de deur staan ze zag er veel beter uit en keek naar me toen ze zag dat ik terug keek glimlachte ze)sabrina; ik heb echt geluk met zo een friendin als jij amira jij bent alles voor me ik hou van je (en ze vloog me om de hals)amira; maar wat is er dan gebeurdSabrina; ik was in de disco toen ik een jongen zag hij is echt lekker ik dacht nog dat is het toppunt van lekker zijn hij kwam naar me toe en zat me te chanteren hij zei dat hij me iets wou laten zien maar dat het niet kon waar we waren en dat ik met hem mee naar buiten moest ik liep met hem naar buiten en hij liet me in zen auto en liet me condooms zien ik schrok me kapot amira je weet niet wat er in me op ging hij trok mijn rok naar benede en zijn broek en opeens ging alles zo snel toen hij klaar was aaaaaaaa ik wil dit niet amira ik wil niet...amira; nee lieferd je moet me alles vertellen alleen zo kan ik je helpen wat deed hij nadat hij je verkracht had?sabrina; hij begon te rijden en stopte ergens bij een brug en gooide me uit de auto en zei: maak niet uit mop als je groot bent vergeet je het wel weer en bovendien met zo een bloot out-fit vraag je er zelf om of niet?amira; hoe zag hij eruit?sabrina; ik weet niet meer maar hij was zooooooo lekker(op dat momment ging men mobiltje)amira; hallo met amira met wie spreek ik ?moeder; met je moeder waar ben je kom naar huis jalah degja gaan we tegenwoordig het huis uit zonder iets te zegge ik heb je nodig we krijgen bezoek.amira; waga ik kom er aan Sorry sgat ik moet gaan ik spreek je nog wel oke jalah knuffelsabrina; oke echt heel erg bedankt dat je zo snel hebt kunnen komen ik zal dit nooit vergetenamira; doei lieferd( ik liet mezelf uit en stapte in de auto richting huis)thuis:amira; wie komen er allemaal?moeder; wat maakt dat uit hier heb je boodschappenlijstje en geld haal alles wat hier op staat iwa serbieamira; is goed(zal ik de auto nemen? hmm volgens mij niet nodig dan maar lopen, echt erg man met sabrina hou van men moeder dat ze me niet laat gaan naar disco's.wat zou de vekrachter van sabrina bedoelen met je vraagt er zelf om met zo een blote out-fit. BOEM knalde ik tegen iemand aan)amira; sorry ik was er ff niet bij met men gedachtekamel; aight sgat als het aan mij ligt mag je altijd tegen me aanbotsten(ik keek in zijn prachtige mooie groene ogen waar ik in zonk ff was ik helemaal van de wereld)kamel; ik ben kamel en als je het goed wilt maken ga je met mij naar de bios?amira; sorry kweet het niet hoor(hij keek me sip aan met die mooie oogjes van hem en ik kon niet laten te zeggen dat ik maar al te graag wou)amira: oke vooruit 1 keertje maar en daar blijft het bij morgen is zaterdag tog?kamel; jah ik zie je dan om 3 uur bij de bios in stad oke? wel komen he mag ik je nummer voor het geval dat?amira; nee echt niet ken je niet eens? ik zie wel of ik komkamel; dan leer je me morgen kennen tog? hoe heet je trouwens?amira; amirakamel; wel komen sgat anders breek je me hart en dan dan danamira; ga je weer op zoek naar een andere chik die je kan pakken of niet haha ik ken zulke jongens wel ik zeg je een ding er komt maar 1 afspraakje om het goed te maken dat is alles maar ik moet nu boodsgapies gaan doen tot morgen dan maar MISGIENkamel; thalla niks misgien hahaha ik ga de hele wereld naar je af zoeken(tazz wat een player man)KAMEL(aight wat een lekker chik man ik hoop dat ze me niet verkeerd opvat voor haar zou ik men leven betere ff naar de stad om kadootje te kopen voor der en een nieuwe out-fit. eey daar heb je najim)najim; ewa chanter haha wat hoor ik heb je gisteren een wijf tegen der zin gepaktkamel; hahaha ik was dronken man het was niet eens een lekker wijf dat spul wat ze daar uitdeelde was egt sterk man werd gelijk aangeschotennajim; hahaha gektekamel; dat was laatste keer man ik heb net een meisje ontmoet weet je wollah haar moet ik gewoon hebben man ze is het meisje van men leven voor haar WIL en MOET ik veranderennajim; hahaha je bent zeker op je agterhoofd gevallen gisteren heb je nog een meisje verkracht en nu opeens ppraat je over veranderen?kamel; iwa rot tog op man zo een gevoel ken je niet he najim; welk gevoe haha ben je een mietje aan het worden ofzo waar heb je het overkamel; het gevoel as je verliefd bentnajim; tuurijk ken ik die gevoel nietkamel; haha dacht ik al geen een homo kent zo een gevoel hahahah thala heb morgen een date moet me voorbereidennajim; haha ik pak je nog wel.( wat een sukkel man op naar stad)

09-07-2006, 17:11


heey?
alles goed?
ga snel verder man een pracht verhaal wallah
nieuwe fan erbij
liefs nedwha

09-07-2006, 17:36

Citaat door mocro_nedwha:
heey?
alles goed?
ga snel verder man een pracht verhaal wallah
nieuwe fan erbij
liefs nedwha
AMIRAkgeef men moeder een kus op haar wang en begin automatich men moeder te helpen zo een jongen als ik vandaag heb gezien kom je niet zomaar overal tegen en chanteren datie deed maar hij is een player man kon je zo zien hij houd het heus niet bij een vrouw, maar tog ik zou eeuwen in zijn ogen willen kijken. wejooww hij is gewoon in mijn leven gekomen en nam men hart mee)moeder; amira ik praat tegen je ben je er wel waar zit je met je gedachtenamira; he ow uhm wat is er?moeder; sinds waneer help je me zonder dat ik erom vraag?amira; sinds vandaag haha? wat is er ik kan ook gewoon naar men kamer gaan hoor ofzo?moeder; haha nee blijf maar trouwens wat wou sabrina in de ochtendamira; gaat je niks aan mamoeder; wat nou gaat je niks aan ik ben je moeder hoor zo praat je niet tegen mijamira; mag ik ook wat priveci in men levenmoeder; geheimen hoor je niet te hebben voor je moederamira; weet je wat zoek het maar uit met je bezoek thallaamoeder; waar ga je heen?amira; naar men kamer dus! vraag amel maar of ze wilt helpen(toen ik amel de naam uitsprak moest ik gelijk denken aan kamel)amira; trouwens morgen ben ik er niet ik heb dan afgesproken met iemandmoeder; niks daar van zonder mijn toestemming ga je nerges heenamira; wejooww ik ga morgen gewoon en daar mee is deze discusie afgelopen.moeder; zullen we nog wel zien of je gaat.

09-07-2006, 18:53

Citaat door undercuver_:
AMIRAkgeef men moeder een kus op haar wang en begin automatich men moeder te helpen zo een jongen als ik vandaag heb gezien kom je niet zomaar overal tegen en chanteren datie deed maar hij is een player man kon je zo zien hij houd het heus niet bij een vrouw, maar tog ik zou eeuwen in zijn ogen willen kijken. wejooww hij is gewoon in mijn leven gekomen en nam men hart mee)moeder; amira ik praat tegen je ben je er wel waar zit je met je gedachtenamira; he ow uhm wat is er?moeder; sinds waneer help je me zonder dat ik erom vraag?amira; sinds vandaag haha? wat is er ik kan ook gewoon naar men kamer gaan hoor ofzo?moeder; haha nee blijf maar trouwens wat wou sabrina in de ochtendamira; gaat je niks aan mamoeder; wat nou gaat je niks aan ik ben je moeder hoor zo praat je niet tegen mijamira; mag ik ook wat priveci in men levenmoeder; geheimen hoor je niet te hebben voor je moederamira; weet je wat zoek het maar uit met je bezoek thallaamoeder; waar ga je heen?amira; naar men kamer dus! vraag amel maar of ze wilt helpen(toen ik amel de naam uitsprak moest ik gelijk denken aan kamel)amira; trouwens morgen ben ik er niet ik heb dan afgesproken met iemandmoeder; niks daar van zonder mijn toestemming ga je nerges heenamira; wejooww ik ga morgen gewoon en daar mee is deze discusie afgelopen.moeder; zullen we nog wel zien of je gaat.

(altijd weer die moeder van me man shit als ik morgen niet kan gaan ik moet gaan wie komt er naar boven)
klop klop
amira; wie is daar
moeder; ik
amira; ik ben er niet
(moeder doet de deur open en lacht)
moeder; als je zo geheimzinig blijft doen mag je heus niet gaan hoor
amira; ik doe niet geheimzinig jij hoeft niet alles te weten klaar ik heb ook zo men prive leventje
moeder; tot je in je eigen huis woont moet ik weten wat men dochter uitspookt
amel; mamaaaaaaaaaa aicha is er
moeder; ik kom eraan denk er maar goed over na
amira; ga nou maar
moeder; jij moet mee je moet me helpen
amira; thala voor jou als jij zo rot doet hoef ik je niet te helpen
moeder; dat is jou plicht iets waar je je aan moet houden jalah trek je pyama aan en kom me helpen beneden
(tfoe man waarom ik met tegen zin trek ik men pyama aan en ga ff op men bed liggen waarom heb ik zen nummer niet gevraagd man dan had ik kunnen zeggen dat ik niet kan komen. men mobil gaat het is sabrina)
sabrina; eey amira
amira; eey liefiej gaat het weer goed
sabrina; beter wat doe je morgen?
amira; hmm niks hoesow (ik wil der nog ff niet vertellen over kamel)
sabria; dan gaan we naar bios ik trakteer voor men beste vriendin
amira; ik weet niet of ik mag man heb rusie met moeder
sabrina; om wat dan?
amira; om jou ze wilt weten waarom je belde in de ochtend
sabrina; oooww niks seggen plies dan mag je nooit meer met me omgaan en ik wil je niet kwijt
amira; this al goed ik ga nu helpen beneden om beetje te slijmen oke doei hou van je


KAMEL:

(khoop dat ze die ketting leuk gaat vinden die ik voor der gekogt heb man. kset een cd op toevalig is het een cd van fouradi ik zing mee: je bent het meisje van men dromen dit is wat ik je wil tonen als een wens ben je uitgekomen)

salah; hahaha zijn we verliefd?
kamel; ga pleiten man
salah; kamel is verliefdd en op wie dat segt hij niet
kamel; als je nu niet ophoud ga ik je rammen
salah; kom dan
(ik ren salah agterna naar zijn kammer en geef em een pak rammel)
vader; kamel laat je broertje met rust
salah; jah kamel luister naar wat hij te zeggen heeft haha ik kan er tog ook niks aan doen dat je verliefd bent?
vader; salah niet uitdagen
moeder; zijn ze weeer aan het ruzie maken
vader; ja dit is allemaal jou schuld jij leert jou kinderen geen manieren kijk wat er van ze geworden is.
moeder; tuurlijk ze nemen een voorbeeld van hun vader
kamel; hou jullie monden digt maak maar rusie met elkaar als ik niet thuis ben
vade,moeder; kamel!

(boos ga ik de deur uit ik stap in men auto en ga een rondje maken als ik thuis kom ga ik slapen zodat het snel morgen word)

AMIRA:

amira; salam
aicha; a3likoem salam
amira; will je thee koffie of iets fris?
aicha; hmm doe maar koffi

(kloop naar de keuken en maak koffie voor aicha klaar met koekjes erbij ik leg het neer op de tafel en als het eten klaar is pak ik de koffie op en zet er eten voor in de plaats en ga dan in de keuken zitten afluisteren wat ze te lullen hebben)

aicha; zo je dogter is wel groot geworden he
moeder; jah tbarkelah
aicha; en ze helpt goed
moeder; iiwaa valt wel mee ze is mefeles aan het worden kom allemaal door nederland hoe is het met jou dogters

(nadat ik die zin heb gehoord loop ik boos naar men kamer kom nou mfeles wat denkt se wel man ik ga slapen)


volgende dag;
amira; mama ik ga naar stad
moeder; met wie?
amira; sabrina
moeder; is goed niet te laat thuis komen
amira; doei

(kbel sabrina op om te zeggen dat ik haar bij bioscoop zie. eenmaal aangekomen bij de bioscoop zie ik kamel staan. shit helemaal vergeten hij loopt naar me toe en groet me met een kus op men wang ik bloos)
amira; hoi
kamel; heej schoonheid ik kon niet wachten man ik stond hier al om 11 uur
amira; haha en al een chikie gepakt?
kamel; neej man ik heb jou tog
amira; hahaha maar ik was vergetn dat ik had afgesproken met men vriendin hier duss vandaag gaat niet door oke? kijk daar zul je haar al hebben
kamel; shit eey is dat jou friendin (hij kijkt me verward aan) ik moet pleiten man ik spreek je nog wel (hij geeft me nog een zoen en gaat er als een speer vandoor)
sabrina; zo eey wie was dat?
amira; o gewooon een jongen die ik gisteren tegen kwam

KAMEL:

(toen ik sabrina zag was ik er als een speer van door gegaan ik moet sabrina zeggen dat het me spijt anders kom ik nooit digterbij amira heb ik haar nummer gisteren gekregen?? ff kijken in telboek; amel,asma,annissa,angeliqeu,georgina, neej aan die gasten heb ik niets ik moet sabrina hebben man gelukkig heb der nummer ik piep der op)

sabrina; halow met sabrina
kamel; ewa luister
sabrina; ik ben op dit momment afwezig spreek je bericht in naar de piep
PIEP
kamel; shit voicmail

09-07-2006, 19:37


gA VEDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

09-07-2006, 19:56
sabrina; kom we gaan naar mc
amira; is goed
(eenmaal in de mc aangekomen ben ik een plekje gaan zoeken en is sabrina eten gaan halen haar telefoon gaat over en ik neem op)
kamel; sabrina luister
amira; sorry ben amira geen sabrina sabrina komt zo wie ben jij
tuut tuut tuut
amira; sabrinaa er belde zo een jongen ik nam op en toen ik vroeg wie hij was hing hij op:S
sabrina; mag ik met jou telefoon terug bellen?
amira; tuurlijk

09-07-2006, 20:07
KAMEL:

(shit man waarom moest zij nou persee opnemen aan de andere kant wel leuk om haar lekkere stem weer te horen maar het zorgt ervoor dat ik naar haar ga verlangen en ik MOET sabrina spreken heel dringend men telefoon gaat)

kamel; halow? met wie
sabrina; met sabrina jij belde me weet je nog? wie ben jij
kamel; sabrina ik ben het kamel weet je nog van disco
sabrina; gatverdamme waarom bel je me ik ga hangen thalla
kamel; neej sabrina niet doen laat me uitpraten
sabrina; je krijgt 2 minuten
kamel; ik wil gewoon zeggen dat het me heel erg spijt

09-07-2006, 20:51
haai haai nieuwe fan hier....
je kan egt goed schrijven....
en ik zie dat je noline bent dus kan je doorgaan AUB

09-07-2006, 21:08
sabrina; eerst neem je me men maagdelijkheid af iets dat ik nooit meer kan terug krijgen en nu ga je zeggen dat het je spijt
kamel; weet je wat het is amira mag dat niet weten wollah het spijt me heel erg ik wil haar zei is alles voor mij sinds ze tegen mij aanbotste ben ik helemaal smoor op haar geworden voor haar ga ik veranderen ik wil haar als men vrouw
aicha; vuile verkachter rot op van mij man oprotten uit mijn leven

09-07-2006, 21:10
nog een
wahaaah
ga zo door meid

09-07-2006, 21:25
AMIRA:

(allemaal gedachtes ging door mijn heen neej laat dit een nachtmerrie zijn dit kan me niet overkomen ik sta op en ren weg ik ren zo hard dat een auto niet zag aankomen en dat die tegen me aanreed alles word zwart)

09-07-2006, 21:43
ga door meid....

10-07-2006, 11:21


(als ik men ogen een beetje open zie ik links van mij sabrina en rechts van mij kamel ik doe men ogen weer dicht en vaag hoor ik ze praten)

sabrina; eerst neem je me men maagdelijkheid af en dan vraag je me om vergefenis zodat je amira in je macht kunt krijgen? nou nee vergeet het rot op laat me met rust laat amira met rust
kamel; ik was dronken ik zei al
sabrina; nou kan ik er wat aan doen dat jij drinkt
kamel; ik drink ook niet maar die flikkers deden het in men drinken
sabrina; ewa ik zeg pas maar op wat je drinkt
kamel; sabrina alsjeblieft zonder amira kan ik niet veder leven toe gun mij haar liefde
sabrina; als zij jou haar liefde geeft dan hoeft ze niet meer naar me toe te komen zoals ik al zij ROT OP
amira; (kreunt) sabrina laat hem
sabrina; o je bent wakker
amira; ja waar ben ik ...

KAMEL;
(ik zag haar daar liggen aangereden door een auto ik dacht dat ik der kwijt raakte en belde meteen de ambulance in het ziekenhuis kreeg ik een discussie met sabrina ik kreeg de neiging haar inelkaar te rammen maar hield me voor amira in men hart breekt in stukjes en ik kon die ene traan die in men oog prikte niet tegehoud en na die traan kwam de tweede en zo maar door)

amira; kamel waarom huil je?
sabrina; wat boeit dat nou weet je wel hoeveel ik gehuild heb rot op kamel voor ik de politie bel

10-07-2006, 13:08
AMIRA;

amira; waar is mijn moeder
sabrina; ze is bij je vader, amira ik moet je wat vertellen jou vader die heeft een hartaanval gehad hij ligt in het kamer hier naast jou moeder is bij hem ze was hier geweest net
(geschrokken spong ik op en ging rigting de kamer naast mij0
amira; papa mama
mevrouw notenoom; sorry verkeerde kamer
arts; jij mag je bed nog niet uit
(ik ging alle kamers af tot dat ik de kamer van men vader vond)
moeder; amira wat doe je uit je bed
amira; blijft papa leven
moeder; sorry
(ik voelde me der helemaal aan eerst krijg ik te weten dat het jongen van men leve een vekrachter is en nog wel van men beste friendin en nu gaat men vader dood ik voelde me verslagen en zwak ik zakte inelkaar en besefte dat men been erg geraakt is door de auto alles werd weer zwart en ik werd wakker in men eigen bed ik zag men moeder men zusje amel men broer rachid en sabrina om me heen staan ik keek zo ver als ik kon veder om te kijken of hij er was nee kamel was er niet)
moeder; amira je bent wakker je hebt me laten schrikken ik ben je vader kwijt geraakt en ik wil niet jou nog eens kwijtraken (en we barsten in huilen uit samen met amel vanuit men ooghoeken zag ik dat rachid zich in probeerde te houden maar tog zag ik een traan)


KAMEL:
(na de laatste woorden van sabrina ben ik naar huis gegaan arme arme amira eerst zij dan haar vader, maar het ergste is amira vind mij ee vieze vuile vekrachter de tranen stroomde over mijn gezicht)

Mo; kamel gedraag je niet als een mietje sta op wat is er met jou je gedraagt je raar man de laatste tijd
salah; hij is verliefd
mo; rot op salah
salah; anders wat?
mo; ewa gaan we nog zien wat er dan gaat gebeuren oprotten zeg ik jou NU
mo; iiwaa kamel het word eens tijd voor een broers onderelkaar gesprek vertel wat is gaande met jou
kamel; als vader je heeft gestuurd mag je oprotten
mo; tuurlijk heeft hij me niet gestuurd ik maak me zorgen om jou kamel vertel mij wat er gaande is met jou
(als een automatiche piloot vertelde ik hem alles over sabrina, amira, het ongeluk, dat ze me niet meer wilt zien ik sla geen een detailtje over niet wetend dat salah afluisterd)
salah; haha zie je nou wel
mo; salah rot op a etter
salahl; is amira niet die ene xxxx van...
(voordat hij zijn zin had afgemaakt liep ik naar hem toe en stompte,schopte en sloeg ik hem inelkaar mo probeerde ons nog uitelkaar krijgen maar het lukte niet uiteindelijk kwam men vader ons uitelkaar halen en ik ging de deur uit weg weg van deze kut planeet oprotte van hier ik reed in men auto links,rechts,recht,rechtdoor niet wetend dat ik ging naar de plek waar ik amira had ontmoet)

10-07-2006, 13:18
AMIRA:

(men moeder was naar beneden gegaan met amel om daar bezoek op te vangen sabrina was naar huis gegaan en rachid beef bij me)

Amira; rachid mag ik je iets vragen
rachid; tuurlijk
amira; als een jongen een meisje verkracht en zegt dat hij daar heel erg spijt van heeft (hij viel me in de reden)
rachid; wat heeft iemand jou verkracht wie ik pak zijn moeder en vermoord haar samen met hem
amira; neej dat is het niet (ik vertelde hem vanaf het begin wat er gebeurd was tot aan het einde)
amira; ik hou van hem rachid maar ik wil weten of hij ook van mij houd
rachid; huilde hij echt?
amira; jah
rachid; hij houd van je! is kamel niet die ene jongen die met die groen-bruinige ogen?
amira; jah maar je gaat dit tog niet doorvertellen aan mama ofzo
rachid; neej tuurlijk niet maak je daar maar geen zorgen om
amira; oke (het bleef een tijdje stil en iets zei me dat ik naar de plek moest gaan waar ik kamel had ontmoet)
amira; rachid wil je iets voor me doen
rachid; ligt er aan wat
amira; wil je me ergens naartoe brenge?
rachid; waar dan
amira; gewoon richting winkels
rachid; is goed
(ik pakte men krukken op en ik stapte met rachid in auto halverwegen zei ik dat hij moest stoppen en dat we er al waren)
amira; zet me hier maar af
rachid; moet ik op je wachten?
amira; nee dank je het is al goed
rachid; amira je moet weten wie aan jou zit zit aan mij wie jou pijn doet doet mij pijn en die gene zal spijt krijgen dat hij ooit geboren is
amira; is goed

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17