Bekijk volle/desktop versie : bestolen worden tijdens geboorte feest...



Pagina's : [1] 2 3 4

09-07-2006, 14:40
Salaam dames,
Voor 3 weken ben ik moeder geworden van een prachtig dochtertje...Ik had een moeilijke zwangerschap achter de rug maar alhamdulilah een makkelijk bevalling...

Afgelopen zaterdag hebben we dan onze babyfeest gehouden...Veel familieleden konden niet komen en veel kenissen waren al in marokko.We hebben het klein thuis gehouden met een paar mensen..
Tegen 18 uur kwamen de eerste gasten binnen...Mijn buurvrouw die ook mijn beste vriendin is...ze was samen gekomen met haar schoonzusje...Schoonzus leeft in scheiding van haar man nu al bijna 3 jaar...Ik als gelukkig getrouwde vrouw en moeder van 4 kids had medelijden met haar en heb haar uitgenodigd..
Mijn moeder,zus en tante nichten en schoonzus hebben mij geholpen met het organiseren van het feest..Zelf woon ik ver van mijn oudershuis...

Tegen mabgreb begonnen de gasten binnen te komen en ik had het druk met heen en weer lopen...In totaal waren het 12 vrouwen en een paar kinderen..
Mijn tante wilde bidden en ik zei dat ze naar mijn slaapkamer moest bidden omdat in de kinderkamer de spullen lagen die we nodig hadden en in de ander kinderkamer speelden de kinderen...
De schoonzus van mijn vriendin wilde ook bidden en ging mijn slaapkamer in...Ik heb het zo druk en vertrouwde die persoon dat ik er niks achter zocht...

Tegen 24 uur gingen de laaste gasten weg en bleven ik en mijn zus en moeder over..Die 2 uurtjes later vertrokken nadat ze mij met opruimen geholpen hadden...

Dinsdag avond had mijn man een belangrijk dokument nodig die ik in mijn beautycase had liggen...Ik was bezig met de was toen mijn man mij riep en vroeg of ik 1000 euro uit de beautycase had genomen...Ik zei nee en keek na...geen 1000 euro....
we vroegen ons waar het gebleven is...Ik met mijn domme kop had er vrijdag geld uitgehaald en was vergeten de code weg te draaien en het bleef dus open...
naast mijn moeder,schoonmoeder,tante, zus, nicht en schoonzus en mijn beste vriendins schoonzus is niemand mijn kamer in geweest..Alle gasten waren in de huiskamer gebleven..En ik had voor de zekerheid mijn zusje in de kamer gelaten omdat daar mijn dochtertje sliep en ik niet wilde dat de kinderen daar naar binnen gingen...
Ik verdacht meteen dat mens...Ik heb het ook tegen man mijn gezegt...Maar we wisten dat als ik met haar ging praten dat ze het zou ontkennen...ik vetrouw mijn familie en weet dat ze mij dat niet zouden flicken...

ik en mijn man zijn op een idee gekomen om haar bang te maken...Mijn man heeft een vriend die bij de politie werkt....We hebben gevraagd of hij de beautycase op vingerabdrukken kan contoleren...De vriend zei ja...Voor we een offieciele aanklacht wilden indienen wilde ik met haar praten...Ik belde mijn beste vriendin op en vroeg of ze met haar schoonzus wilde praten...De schoonzus werd bang en belde mij zelf op...In het begin deed ze alsof ze van niks afwist..Maar toen ik zei dat alles bij de politie was werd ze bang en gaf het toe....
Je vertrouwd iemand en nodigdt hem uit bij je thuis en komt er achter dat ze je gebruikt hebben...
Het geld heb ik nog niet terug omdat ze het al had uitgegeven..Aan wat weet ik zelf niet..Ze begon over de telefoon te huilen en ze verlangde van mij dat het tussen ons zou blijven...Ik woon in een klein stadje waar iedereen iedereen kent...
Mijn beste vriendin zou die dag naar marokko vertrekken,mijn man heeft haar broer niks verteld omdat we niet wilde dat hij boos naar marokko vertrekt..
Ik had op het laatst zelfs nog medelijden met haar....Mijn man wil het haar broer vertellen als ze terug komen uit marokko zodat ze het de volgende keer niet bij iemand anders flickt...
Hoe kan een vrouw die zelf 3 kinderen heeft zoiets doen....

Wie heeft het ook meegemaakt??????????


Sorry als de zinnen af en toe niet kloppen,ik woon namelijk al bijna 10 jaar in duitsland...

09-07-2006, 14:43


Ikke gelukkig niet, maar wat een lage rotstreek man, subhanalah, sommige mensen hebben geen geweten

09-07-2006, 14:44
Mabrouk met de geboorte van je kind!

Oh je hebt me wakker gemaakt. Slaapkamerdeur gaat op slot als ik bezoek heb!

09-07-2006, 14:47

Citaat door Mfelsa_nr1:
Mabrouk met de geboorte van je kind!

Oh je ehbt me wakker gemaakt. Slaapkamer deur gaat op slot als ik bezoek heb!

Erg he? Mijn man zegt ook altijd dat ik te goed van vertrouwen ben en alles maar laat rond slingeren,maar jah, je gaat opjezelf af van dat je dit soort fingen noiit zou doen en dan denk je automatisch dat niemand dat ooit zou flikken bij jou.

09-07-2006, 14:48


wat erg zeg




MAbrouk met je kindje

09-07-2006, 14:49

Citaat door badparel:
Erg he? Mijn man zegt ook altijd dat ik te goed van vertrouwen ben en alles maar laat rond slingeren,maar jah, je gaat opjezelf af van dat je dit soort fingen noiit zou doen en dan denk je automatisch dat niemand dat ooit zou flikken bij jou.
Ja ik vertrouw iedereen die bij mij over de vloer komt!
Elke keerz egt mijn moeder "hdie rasek!", maar het gaat de ene oor in en de andere oor uit!
Maar na dit te hebben gelezen, schrik ik toch van!

09-07-2006, 14:51

Citaat door Mfelsa_nr1:
Ja ik vertrouw iedereen die bij mij over de vloer komt!
Elke keerz egt mijn moeder "hdie rasek!", maar het gaat de ene oor in en de andere oor uit!
Maar na dit te hebben gelezen, schrik ik toch van!

Ja he, vooral zo een groot bedrag

09-07-2006, 14:54

Citaat door Mfelsa_nr1:
Mabrouk met de geboorte van je kind!

Oh je hebt me wakker gemaakt. Slaapkamerdeur gaat op slot als ik bezoek heb!

choukran,


Ik vertrouw nu niemand meer....vroeger liet ik alles open,nu gaat alles op slot...
Wat ik het ergst vind is dat ze de vriendschap tussen mij en mijn bruurvrouw bijna kapot had gemaakt... ...

09-07-2006, 14:54
Ongeloofelijk!

Ten eerste mabrouk met de geboorte van jullie dochter.

Ik heb zelf niet zoiets binnen onze familie meegemaakt. Ik zou niemand zomaar vertrouwen in mijn slaapkamer als ik weet dat daar waardevolle zaken liggen.
Maar jij ging natuurlijk van goede vertrouwen uit.

Schandalig. Wat moet dat voor voorbeeld zijn voor haar kinderen? Een crimeel een dievegge!

09-07-2006, 14:56
Wollah echt erg! Je moet echt niemand zomaar vertrouwen.

Mijn oma had ook toen ze terugkwam van Hadj mensen uitgenodigd.
Een stuk of 12 vrouwen ongeveer ook. En die wouden ook allemaal '' bidden".
Mijn oma had in een van de laatjes van haar slaapkamer 1200 euro liggen.
Ze was het helemaal vergeten weg te zetten en die avond was het foetsie.

Wollah ik vind zulke mensen echt zielig. Je gaat toch geen mensen bestelen in hun huis, terwijl je nog erbij zegt: ik wil gaan bidden? . Moge Allah die mensen bestraffen inshallah.

09-07-2006, 14:59

Citaat door rbattiiaa:
oohh jeetje je kan inderdaad niemand vertrouwen shmoema 3liha.. ik ben ook altijd heel naief laat alles open maakt niet uit wie bij mij thuis is ik denk altijd ze vreessen allah dus zullen zo iets niet doen maar ja... zo zie je maar weer.





P.S. mabrouk met je kindje!

choukran,

Zo was ik ook,ik laat alles liggen geld en goud...Mijn kinderen nemen niks zonder te vragen....Ik vertrouwde iedereen die bij mij over de vloer kwam...
Als iemand zegt dat hij wil bidden dan verdenk je hem niet van diefstal...

09-07-2006, 15:04

Citaat door MaRoCcInA:
Wollah echt erg! Je moet echt niemand zomaar vertrouwen.

Mijn oma had ook toen ze terugkwam van Hadj mensen uitgenodigd.
Een stuk of 12 vrouwen ongeveer ook. En die wouden ook allemaal '' bidden".
Mijn oma had in een van de laatjes van haar slaapkamer 1200 euro liggen.
Ze was het helemaal vergeten weg te zetten en die avond was het foetsie.

Wollah ik vind zulke mensen echt zielig. Je gaat toch geen mensen bestelen in hun huis, terwijl je nog erbij zegt: ik wil gaan bidden? . Moge Allah die mensen bestraffen inshallah.



Ik weet hoe je oma zich gevoeld moet hebben toen ze erachter kwam....Ik krijg gelukkig mijn geld terug....
Ik was vergeten mijn beautycase te verstoppen,ik dacht er niet aan..Door de stress vergeet je alles..

09-07-2006, 15:04


ik heb me lesje geleerd nadat ik ooit een feestje thuis heb gehouden en daarna allemaal zooi van si7hr in mijn huis vond daarna heb ik mijn geboortefeest in een zaal gehouden nooit laat ik meer een grote groep in mijn huis

09-07-2006, 15:07

Citaat door mamazari:
Ik weet hoe je oma zich gevoeld moet hebben toen ze erachter kwam....Ik krijg gelukkig mijn geld terug....
Ik was vergeten mijn beautycase te verstoppen,ik dacht er niet aan..Door de stress vergeet je alles..
Jah wollah miskina, vooral omdat ze net de bedevaart had gedaan. Maar ze had wel een vermoeden wie het was, maar ze heeft het gewoon zo gelaten.

09-07-2006, 15:20
Gefeliciteerd met de kleiné,

Echt erg, da mensen da kunnen flikken,!

Pagina's : [1] 2 3 4