Bekijk volle/desktop versie : 2de kindje weer overtijd...????



Pagina's : [1] 2

08-07-2006, 19:57
hoi, bij mn zoontje was ik 2 weken overtijd waardoor ik ingeleid was (5jr geleden)....nu ik weer zwanger ben heb ik van de verloskundigen gehoord dat de kans groot is dat deze baby ook overtijd komt... Bij wie was dit indd het geval, of juist niet...... xxx

08-07-2006, 20:12


Kan allahoe a3lem, ik was 19 dagen overtijd

08-07-2006, 20:14
Oh spannend jo, zolang het maar gezond ter wereld komt inshallah!!
Een fijne bevalling in ieder geval toegewenst!!!

liefs Chahida

08-07-2006, 22:18
bij de eerste was ik een week overtijd en de tweede was 1 dag te vroeg zo zie je maar niet al je zwangerschappen zijn gelijk maar ik wens je veel succes met je bevalling en dat het inschallah een mooi en gezegend kindje mag worden.amin

08-07-2006, 22:31


bij de eerste was ik een week te vroeg bevallen en bij de tweede 2 weken overtijd (ingeleid), zo zie je maar weer

08-07-2006, 22:47

Citaat door KoezKoez:
Kan allahoe a3lem, ik was 19 dagen overtijd
19 dagen?? ik wist niet dat het kon/mocht...Thnx voor je reactie meid

08-07-2006, 22:49

Citaat door chahidaatje:
Oh spannend jo, zolang het maar gezond ter wereld komt inshallah!!
Een fijne bevalling in ieder geval toegewenst!!!

liefs Chahida
ja dat zeker..maar bij mn eerste zoontje was hij over de 4kilo en 52 cm! best flink..vandaar dat ik liever heb dat mijn baby op tijd/eerder komt. Dank je lieverd

08-07-2006, 22:52

Citaat door wittewarda:
bij mijn 1e was ik 2 weken overtijd, moest ook worden ingeleid.

maar mijn 2e was soubhan allah op de uitgerekende dag geboren.

Dus zo zie je maar weer elke zwangerschap en bevalling is anders
soubhan allah...dit is waar ik op wachtte...dus het hoefde niet zo te zijn..ze zijn allah niet... Thnx

08-07-2006, 22:53

Citaat door tourya@:
19 dagen?? ik wist niet dat het kon/mocht...Thnx voor je reactie meid
Je mag max. drie weken overtijd zijn, maar in de laatste week van de drie weken moet je elke dag in het ziekenhuis zijn om een hartfilmpje te laten maken om je de kans te vergroten op een normale bevalling. En je bent verplicht om in het ziekenhuis te bevallen.

08-07-2006, 22:53

Citaat door Moslima27:
bij de eerste was ik een week overtijd en de tweede was 1 dag te vroeg zo zie je maar niet al je zwangerschappen zijn gelijk maar ik wens je veel succes met je bevalling en dat het inschallah een mooi en gezegend kindje mag worden.amin
soubhan allah...nog 1. Dank je , inshahelah

08-07-2006, 22:55

Citaat door OemYoussef:
bij de eerste was ik een week te vroeg bevallen en bij de tweede 2 weken overtijd (ingeleid), zo zie je maar weer
soubhan allah Thnx meid

08-07-2006, 22:58

Citaat door KoezKoez:
Je mag max. drie weken overtijd zijn, maar in de laatste week van de drie weken moet je elke dag in het ziekenhuis zijn om een hartfilmpje te laten maken om je de kans te vergroten op een normale bevalling. En je bent verplicht om in het ziekenhuis te bevallen.
en was je dochtertje ook over de 4kilo? werd je toen ingeleid..of wachtte je gewoon tot de bevalling zelf aankondigde?xx

08-07-2006, 23:43


mijn oudste kwam 4 wk te vroeg en mijn jongste was 2 wk te laat

09-07-2006, 09:39
Bij mijn eerste was ik twee weken over tijd de laatste dag had ik pas weeén, bij de tweede waren de vliezen drie dagen lang gebroken maar had geen weeen dus de dag dat ik in geleid zo worden kreeg ik als nog weeen. Bij de dederde was ook twee weken over tijd en moest weer in het ziekenhuis bevallen onder een geniceloog, bij de vierde weer het zelfde verhaal twee weken over tijd ze zat op het laatst met weinig vrucht water waar door ik ingeleid moest worden.

Dus drie van mijn kinderen zijn precies twee weken over tijd.

09-07-2006, 10:30
Mijn zus is bij alle drie de zwangerschappen ingeleid. Mijn schoonzus is bij de eerste ingeleid, en de tweede was precies 2 weken over tijd, maar hamdoelilah kwamen de weeen zelf. Want 2 dagen later zou ze ingeleid moetne worden...

Pagina's : [1] 2