Bekijk volle/desktop versie : Soms zijn woorden overbodig..



Pagina's : [1] 2 3

08-07-2006, 16:56
Soms word ik wakker en kijk ik recht in zijn ogen. Hij kijkt me dan aan met zo´n intense blik, wanneer onze ogen zich kruisen, verandert zijn blik niet. Onbewegelijk en zonder een woord te zeggen blijft hij me een tijdje zo aankijken, wanneer ik dan naar hem glimlach beweegt hij zijn hand richting mijn hoofd om even door mijn haar te strijken, daarna trekt hij me voorzichtig naar zich toe, met mijn hoofd in zijn nek sluit ik mijn ogen om weer verder te slapen. Hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd en slaat zijn arm om me heen en zo vallen we weer verder in slaap.

Mijn mannetje is iemand die zich niet makkelijk uit, maar doet het dan meer op deze manier. Oeff.. “ik hou van je” valt in het niets tegen deze manier van uiten

08-07-2006, 17:04


xzuchtx


quadelope!!!!

08-07-2006, 17:20
Romainna, daar kan jij alleen maar van dromen of niet!

08-07-2006, 18:03

Citaat door Romainna:
xzuchtx


quadelope!!!!
altijd toch

08-07-2006, 18:11


wie is er zo lief geweest om me een rood puntje te geven

08-07-2006, 18:28
hahahaha, hoe kunnen ze je voor zoiets een rode geven. Soub7anAllah

08-07-2006, 18:43

Citaat door mokaltum:
Bij het lezen van je verhalen, smacht ik naar een man. Het lef om je de vraag te stellen of hij een broertje heeft, bezit ik helaas niet. Smachtend lees ik elke letter die zich tot een woord vormt. Ik beland in dromenland, met het bed als ondergrond, lig ik te woelen met manlief. Hij trekt me in zijn armen en zijn blik vertelt meer dan duizend woorden. Ik kijk hem intens aan en hij begrijpt mijn blik. Langzaam doch krachtig trekt hij me naar zich toe. Ik voel zijn armen zich sluiten om mijn lichaam, zijn lippen in mijn nek, zijn tenen langs mijn voeten...Ik zweef en hij is mijn wind.
Wat is dat mooi getypt......

Inschallah vindt je de liefde van je leven snel.

08-07-2006, 18:51

Citaat door cocoenco:
hahahaha, hoe kunnen ze je voor zoiets een rode geven. Soub7anAllah
snap jij het

08-07-2006, 18:54

Citaat door mokaltum:
Bij het lezen van je verhalen, smacht ik naar een man. Het lef om je de vraag te stellen of hij een broertje heeft, bezit ik helaas niet. Smachtend lees ik elke letter die zich tot een woord vormt. Ik beland in dromenland, met het bed als ondergrond, lig ik te woelen met manlief. Hij trekt me in zijn armen en zijn blik vertelt meer dan duizend woorden. Ik kijk hem intens aan en hij begrijpt mijn blik. Langzaam doch krachtig trekt hij me naar zich toe. Ik voel zijn armen zich sluiten om mijn lichaam, zijn lippen in mijn nek, zijn tenen langs mijn voeten...Ik zweef en hij is mijn wind.
Zijn oudste broer is getrouwd en heeft 2 kinderen, een onder hem heeft sinds kort een vriendin, zijn andere broertje is 21 en vrij

Als ik kom te overlijden geef ik mijn toetsenbord/pen door aan jou.

Keep my name alive!!

08-07-2006, 18:56
mokaltoum, steek die maar in je zak

08-07-2006, 19:41
Stik maar in jullie jaloezie.

08-07-2006, 19:43
Mooii hoor,!

08-07-2006, 19:56



Citaat door lid_zonder_nick:
Stik maar in jullie jaloezie.
wie?

08-07-2006, 19:59

Citaat door cocoenco:
wie?

jullie

08-07-2006, 20:00
op wie jaloers, ik bedoel het positief naar mokaltoum toe hoor..

Pagina's : [1] 2 3