Bekijk volle/desktop versie : WK-finale mogelijk in gevaar



08-07-2006, 15:22
WK-finale mogelijk in gevaar


Het is nog niet duidelijk of de WK-finale, die op zondag gepland staat, werkelijk doorgang kan vinden. Berlijn, de stad waarin de eindstrijd van het mondiale toernooi wordt gehouden, heeft te maken gehad met hevig noodweer.

In de nacht van vrijdag op zaterdag is Berlijn geteisterd door hevige regenval, als gevolg van een wolkbreuk. Hierdoor is de drainage van het Olympiastadion in zo'n mate geveld, dat het veld momenteel onbespeelbaar is. De weersvooruitzichten zien er daarnaast niet rooskleurig uit: de neerslag zal de Duitse hoofstad in z'n greep houden.

Niet alleen het veld van het stadion in Berlijn verkeerd in slechte staat. Ook de snelwegen rondom de stad zijn ondergelopen met water, waardoor de stad niet makkelijk te bereiken is.

FIFA-officials hebben te kennen gegeven er alles aan te doen om de finale tussen Frankrijk en Italië doorgang te laten vinden.

Bron:http://www.voetbalzone.nl

WAJOOOOOW

08-07-2006, 16:36


klopt ik zag het bij http://www.voetbalprimeur.nl

08-07-2006, 16:42
Ze kunnen de finale laten spelen in de Arena Auf schalke dat dicht kan.

08-07-2006, 16:53
dan gaan ze toch het grasveld fohnen

08-07-2006, 18:40


Ze hebben sowieso wel een backup plan. Ze houden overal rekening mee.

08-07-2006, 19:13
Gewoon een nieuwe mat erin leggen. Hoe vaak heb je een WK Finale in je land.

08-07-2006, 19:18
Als het egt niet lukt zou ik in de Arena Auf Schalke spelen

08-07-2006, 20:35
vindt gewoon dat de wk finale door moet gaan zoals
mense altijd zegge the show must go on

08-07-2006, 21:54
Ja maar de show word mischien geen show als het veld zo slecht is

08-07-2006, 23:22

Citaat door popstar86:
Ze hebben sowieso wel een backup plan. Ze houden overal rekening mee.
gewoon in mo3akab mohammed algamis in casablanca daar is het goede weer

08-07-2006, 23:23

Citaat door ajax:
WK-finale mogelijk in gevaar


Het is nog niet duidelijk of de WK-finale, die op zondag gepland staat, werkelijk doorgang kan vinden. Berlijn, de stad waarin de eindstrijd van het mondiale toernooi wordt gehouden, heeft te maken gehad met hevig noodweer.

In de nacht van vrijdag op zaterdag is Berlijn geteisterd door hevige regenval, als gevolg van een wolkbreuk. Hierdoor is de drainage van het Olympiastadion in zo'n mate geveld, dat het veld momenteel onbespeelbaar is. De weersvooruitzichten zien er daarnaast niet rooskleurig uit: de neerslag zal de Duitse hoofstad in z'n greep houden.

Niet alleen het veld van het stadion in Berlijn verkeerd in slechte staat. Ook de snelwegen rondom de stad zijn ondergelopen met water, waardoor de stad niet makkelijk te bereiken is.

FIFA-officials hebben te kennen gegeven er alles aan te doen om de finale tussen Frankrijk en Italië doorgang te laten vinden.

Bron:www.voetbalzone.nl

WAJOOOOOW
dan houden ze het tog gewoon gezellig op maandag ofzo

08-07-2006, 23:25
Ik heb ook wel een keer zin in een waterballet. Doet me meteen denken aan Feyenoord-Fc Basel een paar jaar terug....Prachtig om te zien...!

08-07-2006, 23:28



Citaat door louheb:
gewoon in mo3akab mohammed algamis in casablanca daar is het goede weer
Dan moeten ze dat wel even een weekje uitstellen zodat ik erbij ben.