Bekijk volle/desktop versie : Wat trekken jullie aan voor onderweg..??



Pagina's : [1] 2 3

07-07-2006, 20:45
Wat trekken jullie aan onderweg..??

Nou vertel

07-07-2006, 21:02


kleding, en jij?


:Phihihi

07-07-2006, 21:12

Citaat door lele_sisi:
kleding, en jij?


:P hihihi
duh Ik ga niet in mn nakie






Maar wat voor kleding

07-07-2006, 21:21
hahaha,
gewoon de kleding die het makkelijkst zit toch
en extra kleding meenemen, meestal gewoon een joggingpak ofzo, of van die marokkaanse pyjamas die met een broek en zon truitje , maar t kan me niks schelen hoe ik er dan uit zie!!!! dus gewoon simpele kleding en een extra warm vest meenemen voor s nachts als t koud is, maar wat ga jij aan doen?

07-07-2006, 21:27



Citaat door lele_sisi:
hahaha,
gewoon de kleding die het makkelijkst zit toch
en extra kleding meenemen, meestal gewoon een joggingpak ofzo, of van die marokkaanse pyjamas die met een broek en zon truitje , maar t kan me niks schelen hoe ik er dan uit zie!!!! dus gewoon simpele kleding en een extra warm vest meenemen voor s nachts als t koud is, maar wat ga jij aan doen?
Ik weet het nog niet het enige wat ik al klaar heb staan is een dikke vest en sokken voor s'avonds

Ik zit te twijfelen tussen zo een marokkaanse pakje wat jij ook zei, een linnen broek of een rok ik weet niet wat ik aan moet

07-07-2006, 21:51
..Upp..

08-07-2006, 22:36

Citaat door miss_yosraahhh:
Ik weet het nog niet het enige wat ik al klaar heb staan is een dikke vest en sokken voor s'avonds

Ik zit te twijfelen tussen zo een marokkaanse pakje wat jij ook zei, een linnen broek of een rok ik weet niet wat ik aan moet
ik denk dat het niet handig is om een rok aan te doen toch t lijkt me lastig...ik doe in iedergeval gwn een sportbroek aan een makkelijke t-shirt...en gwn slippers...

08-07-2006, 23:39

Citaat door miss_yosraahhh:
Wat trekken jullie aan onderweg..??

Nou vertel
Nja ff eigewijs doen en als enige jongen hier reageren. Ik doe gewoon joggingsbroek en een lkr losse t shirt aan.

09-07-2006, 21:07
Joggingbroek + shirt, Just keeping it simple 0ow en v0or de av0nd neem ik bijpassende vestje van die br0ek mee en s0kken

09-07-2006, 22:37

Citaat door Meisske:
ik denk dat het niet handig is om een rok aan te doen toch t lijkt me lastig...ik doe in iedergeval gwn een sportbroek aan een makkelijke t-shirt...en gwn slippers...
Nee hoor, ik had vorig jaar ook een rok aangedaan, en het viel best mee



Citaat door ILI_Amazigh:
Nja ff eigewijs doen en als enige jongen hier reageren. Ik doe gewoon joggingsbroek en een lkr losse t shirt aan.




Citaat door Misss_Tetouan:
Joggingbroek + shirt, Just keeping it simple 0ow en v0or de av0nd neem ik bijpassende vestje van die br0ek mee en s0kken
Ik heb vandaag ook mijn keuze gemaakt, het wordt een jogginsbroek met een shirt

Bedankt voor jullie reacties meiden en heer

10-07-2006, 08:55

Citaat door miss_yosraahhh:
Nee hoor, ik had vorig jaar ook een rok aangedaan, en het viel best mee









Ik heb vandaag ook mijn keuze gemaakt, het wordt een jogginsbroek met een shirt

Bedankt voor jullie reacties meiden en heer

10-07-2006, 22:55
Ik draag hoofddoekkkk wat mnoet ik aandoen??? HELUPPP

11-07-2006, 10:21


Als ik h0ofdd0ek z0u dragen dan z0u ik waqilla kand0era (je weet toch die lange mar0kkaanse jurken, je hebt ze in alle kleuren) 0f shie de linnnenbroek met jurkje der0ver

11-07-2006, 17:04
oooh mij god geen rok beter sit niet lekker of een spijker broek ook niet!!!

lekerst is een wijde broek joging of line maar wit word snel vis duussss joging is het bezst!!!!!!!!!

11-07-2006, 17:19

Citaat door shirine_rbatia:
Ik draag hoofddoekkkk wat mnoet ik aandoen??? HELUPPP
Mijn zus draagt ook een hoofddoek, en zij draagt een linnenbroek met een tuniekje erbij

Pagina's : [1] 2 3