Bekijk volle/desktop versie : LMOHIEM desprit (in ieder geval ) WANHOPIG



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-07-2006, 19:31
Dina is met achttien als ze in een klap allebei haar ouders kwijt raakt.er zit niks anders op dan bij haar tante lunba te gaan wonen in new york city . maar als haar tante haar inschrijft voor een mode school in Nederland . maar dina heeft echt geluk met 2 Marokkaanse huisgenoten farida & yasmina . en nog veeeel meer dina krijgt te maken met drama,jalousie,liefde,wraak,en haterzzzzzzzzzzzzzzz.


Hier alvast een voor stukje



daar liep ik dan op weg naar me nieuwen appartement, die ik zou moeten delen met ander mensen . en ik vond het niet eens zo erg omdat ik druk bezig was mij 2 koffers mee te sjouwen. In gedachten was ik me aan het voorstellen hoe alles er uit zou zien in het appartement.toen ik op eens Wacht ……wacht hoorde ver achter me.niet weten dat ze die gene het tegen mij had liep ik door .wacht nou… hoorde ik weer dus besloot ik achter me te kijken . hijgend kwam er een jongenman aan rennen . toen hij valk bij me was vroeg ik .heb je het tegen mij ?. Ja natuurlijk ik zag je zo sjouwen met die koffers dus ik dacht laat ik je helpen. Effen viel er een stilten ik zag hem nu pas goed voor me staan.en dacht bij me zelf wejow wat een lekker ding.ik voelde me op eens heel raar van binnen .shit ik ben toch niet verliefd aan het worden? dat is het laatst wat ik nu kan gebruiken en in een flits hadden we oog contact en ik verdronk bijna in zijn licht bruine ogen.

Laat ik me effen voorstellen ik ben mounir ik werk bij de dunner zaak van me oom aan de overkant.kom maar ik keer langs.dat zou ik zker wel een keer doen.aangenaam ik ben dina .kom maar zij hij geef die koffers maar aan mij ik draag ze wel voor je .een dame zo als jij hoort dat niet te doen. Ik voelde gewoon dat ik rood werd.en wel liepen veder pratend over koetjes en kalfjes .verbrak ik het gesprek en zij hier is het. Dan ik ga maar weer terug zij hij .Unh…..ow okeey.doei.. dag .en hij lachten naar mij .toen hij de straat overstak riep hij hopelijk zie ik je weer snel . ik lachten en bleef kijken tot hij in de dunner zaak binnen ging. Ik draaiden me op .ik wou aanbellen. Toen opdat moment de deur open ging……………en mond stomverbaasd over viel




Wilt je weten hoe dit afloopt laat het me weten .dan ga ik verder


koussie-xxx- yammina

07-07-2006, 19:38


ga dooor eerste faaan

07-07-2006, 19:40
heeeey meid
leuk verhaal
ga gauw verder


Groetjes AssilaHLady

07-07-2006, 19:43
ookeey meiden vervolg komt er zo aaan ben er mee bezig.

07-07-2006, 20:31


Ik draaiden me om .ik wou aanbellen. Toen opdat moment de deur open ging……………en mond stomverbaasd open viel .hey schat ik was al op je aan het wachten .pardon! ow sorry ik dacht dat je farida . Wat farida? he dacht ik bij me zelf . en dit moet mij weer over kommen . ik dacht dat ik alleen maar met meisjes zou wonen.ik was totaal van de kaart. Wie is er aan de deur zij een meisje die aan kwam lopen .ow jij bent toch ons nieuwen huis genoot ? Ik knikte ja .ik ben yasmina en dit is mo de vriend van farida. Hij woont hier niet ook al lijkt da soms zo . Gelukkig een hele op luchtig dacht ik bij me zelf.
Kom veder zij ze dat laat ik je alles zien.Mo wat sta je daar nou breng haar koffers naar haar kamer .ik moest lachen . toen yasmina dat zij tegen hem zij,zuchten pakten hij mij koffers en liep hij naar achteren. Nou dit onze woonkamer.ik keek om me heen wat een leuke sfeer hangt hier.zij ik en ook leuk met al die kussen zo.tanQ ik en farida hebben die zelf ontworpen het ander meisje die hier voor jou woonden vond ut maar niks. Nou hier is de keuken.wat schoon flapte ik er uit .je dacht zker een enorme chaos. Maar we eten meestal buiten de deur.wc en bad kamer zo daar zo .en hier is jou kamer . we hebben het een beetje opgeleukt .gezellig en rustig tegelijk.das waar ik van hou. Ik zou wel willen blijven om effen bij te kletsen .maar ik mag echt niet te laat komen op me stage.cio en weg was ze.daar was ik dan alleen op me kamer ik ploften neer op me bed. En voor ik het wist viel ik in slaap. 3 kwartier later werd ik wakker en was niemand thuis blijkbaar was mo ook weg. ik had best honger gekregen .en er was bijna niks te eten in huis bedacht ik me zou ik wat gaan eten bij mounir ?,nee zij me gevoel .maar me hart zij ja.ik pakte. Me jas en me tas en voor ik het wist stond ik buiten. Met een leuk gevoel en met een verward hoofd met duizenden vragen .ben ik verliefd op mounir? En is hij op mij?heeft hij dan geen vriendin dan? Ben ik zij type? .en hoe zou het met ons verder gaan?


Vervolg??????????????????????????????????????????? zeg ut maar girlssssssssssss






-xxx- yammina

08-07-2006, 19:40
Maar toen ik naar binnen liep en mounir daar zag.smolten al mij vragen als sneeuw voor de zon. Ut was best druk ik besloot maar effen aan een tafeltje te gaan zitten. Hij had me nog niet gezien want hij was druk bezig met een groepje meisjes die alleen konden giechelen ,tss kansloos dacht ik bij me zelf.nadat hij klaar was me die(beep) meiden zag hij me zitten en hij lachten naar mij.wejow hij heeft een mooie lach. en me hart begon opeens sneller te kloppen toen hij bij me aan tafel kwam zitten.hey zij hij .het enige wat ik kom doen is lachen .en hoe is je nieuwen huis en je huisgenote?.is wel oké ,en me huisgenoot yasmina is echt super lief .de ander heb ik nog niet ontmoet.en verder alles goed met jou?.ja wel hoor allen een beetje hongerig .zeg maar wat je wilt. ….uhm doe mij maar een broodje kebab en een cola,hoeveel is dat samen? Voor jou…niets.ik begon te blozen en plukte wat aan me haar .even later kwam hij weer bij me zitten.alsjeblief zij hij hopelijk zou het je smaken .dat hoop ik ook .uhm…. ik zou je een keer wat leuks willen doen naar de film bijvoorbeeld ?zonder er bij na te denken zij ik ja .ik pakte een pen uit me tas en scheef me nummer op een servetje bel me maar zij ik .er viel een stilte niet zo verveelde maar een dat je weet dat het goed zit en gewoon nik hoeft te zeggen .en weer verdwaalde ik in zijn oogen .ik ga maar weer zij ik vlucht.oké doe je voorzichtig? Zal ik doen doei ?


Buiten was ik lekker aan het genieten .van me broodje toen ik me opeens realiseerde dat ik nog geen huis sluitel had .en het ergste van al was dat er niemand thuis was………………&#823 0;…………




Verder? YOU TELL MY BoYs xAnDx gIrls


Koussie xy@mmiN@x

08-07-2006, 20:09
Thuis aangekomen wist ik dat het zinloos was maar toch belde ik aan …….Niemand.ik nam de laatste slok van me cola. En besloot maar een eindje te gaan lopen om de buurt te verkennen.
Echt alles zag er zo mooi uit.Ik voelde me zo goed al me zorgen was ik effen vergeten maar mounir spookte nog steeds in me hooft .en alle rozengeur en maneschijn waren in klap verdwenen. Ik was hier toch niet gekomen om verliefd. Worde?Nee ik was gekomen voor school een diploma en daarop moest ik me focussen. mounir zou in dat plaatje niet plassen. Echt een vriend lijd je af en al dat gedoe kan ik echt niet gebruiken nu .Het beste is gewoon om heb te vergeten……………… …..toch?Na een eindje lopen was ik bij een parkje aangekomen.Dus besloot daar te gaan zitten om effen tot rust te kommen.In mij vooruit zicht was een hele groten vijver er zwom een moeder eend met haar kleintjes achter haar aan het zag er echt heel schattig uit .dus ik besloot er een foto van te maken met me mobiel.toen ik keek naar de foto die ik had gemaakt .was dat niet alles wat er op stond.
Er stonden ook 2 mensen op die aan het zoen waren aan de over kant van het vijvertje naast een boom .ik keek op maar zag ze de twee niet echt goed .ik besloot nog een keer een foto te maken maar dan ingezoomd op die mensen .toen ik naar de foto keek zag ik Mo ..............................



Hallo fans where are you??????


Much xlovex and xkissx


Xxx-yammina-xxX

08-07-2006, 20:29
nieuwe fan ga verder

08-07-2006, 20:32
weyooooooo zo spanend gaa snel verder

08-07-2006, 21:04
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

08-07-2006, 22:46
ben hard bezig ,met het vervolgssssssssssssss
al vast zachte droomen en tot morgen
=kussie

-xy@mmin@x-

08-07-2006, 22:53
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppp sgat ga zo verder is het waargebeurd of zo want ik zelf kan aleen waargeburde dingen schriven maar ik dagt dathet van jou waargeurd is maar nietgemeen beoeld

08-07-2006, 22:56


tanQ ik vind het juist leif dat je het zegt nop e sorry niet waar gebeurd . maar sommige dingen wel met veel drama


-xxx-jes

$%yammina

08-07-2006, 22:58
ooh oke sgatjuuh ha zo verder ik boijf het lezen hetr sis ergleuk evrhaal
hebje al die vanmij gelzen

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1024726

08-07-2006, 22:58
morgen kan je het vervolg lezen zorg dat je er bij bent .

tot morgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

see ya miss yammina

Pagina's : [1] 2 3 4 5