Bekijk volle/desktop versie : wie heeft leuke voorbeelden hoe je slaapkamer+woonkamer kan inrichten?



07-07-2006, 18:59
salaam dames

zie vraag hierboven...

07-07-2006, 19:24


het is 8keer bekeken en niemand die een tip heeft

07-07-2006, 19:27
Tangia is weg en die vond zulke topics leuk.
Ik heb hier nog helemaal geen kijk op maar misschien andere ladies wel

Succes

07-07-2006, 19:38
Oeps, ik lees je post opnieuw en zie dat het je niet gaat om een kinderkamer

07-07-2006, 20:18


Ik zou zeggen ga naar een woonboulevard en ga er eens rond kijken, dan kan je ook wel ideeen opdoen, of gewoon op internet kijken!!!


succes!!

liefs Chahida

07-07-2006, 20:33
Ik hou van een strakke inrichting, mijn favoriete kleuren die je perfect kunt combineren in een woonkamer zijn: bruin - grijs - ecru of zandkleur en aubergine, die kleuren geven je echt rust, rood heeft ook wel iets maar dat zou ik niet voor een woonkamer gebruiken, misschien combineren in de slaapkamer en steeds met 3 kleuren werken, fleurt op. Kaki groen is ook heel mooi maar dat zou ik voor het dekbed gebruiken met een combi van bruin en de muren een lichte kleur geven. Wat betreft het meubilair, hou ik van strakke meubels waarbij je niet steeds een rommeloverzicht krijgt, wat ik ermee bedoel is dat wanneer je sommige woonkamers binnenstapt en er ligt 1 ding verkeerd dan lijkt het al zo'n varkensstal vandaar dat je teveel gerief moet vermijden in dergelijke kamers, allerlei dierbare spullen die je hebt kun je steeds opbergen in boxen met een label erop ofzo.

Als je een lichte kleur neemt van meubel, combineer het met een donkere tint voor de vloer, dat heeft iets en niet alles te eentonig, nog meer tips of dergelijke, pm'en, ghair inchallah en good luck

07-07-2006, 20:35

Citaat door hetleven:
Ik hou van een strakke inrichting, mijn favoriete kleuren die je perfect kunt combineren in een woonkamer zijn: bruin - grijs - ecru of zandkleur en aubergine, die kleuren geven je echt rust, rood heeft ook wel iets maar dat zou ik niet voor een woonkamer gebruiken, misschien combineren in de slaapkamer en steeds met 3 kleuren werken, fleurt op. Kaki groen is ook heel mooi maar dat zou ik voor het dekbed gebruiken met een combi van bruin en de muren een lichte kleur geven. Wat betreft het meubilair, hou ik van strakke meubels waarbij je niet steeds een rommeloverzicht krijgt, wat ik ermee bedoel is dat wanneer je sommige woonkamers binnenstapt en er ligt 1 ding verkeerd dan lijkt het al zo'n varkensstal vandaar dat je teveel gerief moet vermijden in dergelijke kamers, allerlei dierbare spullen die je hebt kun je steeds opbergen in boxen met een label erop ofzo.

Als je een lichte kleur neemt van meubel, combineer het met een donkere tint voor de vloer, dat heeft iets en niet alles te eentonig, nog meer tips of dergelijke, pm'en, ghair inchallah en good luck
Helemaal mee eens..Ik heb mijn meubels al vaker hier geplaats in denk dat jij ze wel mooi vind als ik zo je reactie lees!

07-07-2006, 20:58
pink is nu ook de kleur,, ik heb zelf massief houten meubelen (lichte bruin) pruim kleurig bankstel en de accesoires eromheen heb ik de kleuren roze/paars

Slaapkamer rood is leuk,,, ikzelf heb bruin met paars weeeeeer, saai he maar het staat echt leuk en fleurig,, opvallende kleuren is altijd leuk om mee te werken