Bekijk volle/desktop versie : Bush laat zijn ware gezicht zien



07-07-2006, 09:18

07-07-2006, 09:21


Het heet niet voor niets politiek.

Hoeveel joden had je in amerika? Enn wanneer zijn de nieuwe verkiezingen alweer?

07-07-2006, 09:24
Pimpam had altijd al een vermoeden!

Het is dan ook zo een slimme en intelligente man, typisch een jood, het gezegende volk!

In de sla!

07-07-2006, 09:29
Ik denk dat je, als bezoeker daarmee respekt toont wanneer je de klaagmuur bezoekt net zoals je niet de moskee ingaat zonder je schoenen uit te doen.

07-07-2006, 09:33



Citaat door dutchbirdy:
Ik denk dat je, als bezoeker daarmee respekt toont wanneer je de klaagmuur bezoekt net zoals je niet de moskee ingaat zonder je schoenen uit te doen.
Klopt. Toen het Nederlands Elftal eens uit tegen Israel speelde, gingen ze ook allemaal nog even als toerist langs de klaagmuur.

Alleen Kees Jansma hoefde toen geen keppeltje op.




Waarschijnlijk omdat de Israeli's dachten dat hij er al eentje op had.

07-07-2006, 09:36

Citaat door LanterFanter:
Wereldnieuws dit zeg,....heb je nog meer vakantie foto's van Bush ?
hum dit was toch een staatsbezoek?

vakantie houden doet ie toch in texas in zijn cowboykostuum

07-07-2006, 09:38
Die foto heb ik eerder gezien, en hij is niet gefotoshopt (nieuw ww?)

Maar eigenlijk is het toch niet echt nieuwswaardig? We weten allemaal dat Bush sympathie voor de Israëlische zaak heeft, dus zo raar is het niet dat hij de klaagmuur heeft bezocht.

Ik denk dat hij zich als Christen erg verwant voelt met het Joodse volk, en dat is zijn goed recht, maar ik vind dat hij de scheiding moet kunnen maken tussen persoonlijke voorkeur en zijn standpunt in de politiek.

Het is voor iedereen overduidelijk dat Israël alle steun (zowel op het morele vlak als financieel) krijgt van Amerika die ze nodig heeft. Wat leidt tot een zeer oneerlijke strijd.....

07-07-2006, 09:39

Citaat door gaviel:
hum dit was toch een staatsbezoek?

vakantie houden doet ie toch in texas in zijn cowboykostuum
hiiiiiiihaaaaaa!

07-07-2006, 10:42

Citaat door LanterFanter:
Ja,..hij staat daar ook maar voor die muur, echt een staatsbezoek
ja wat je als president niet allemaal moet doen voor de politiekeorder