Bekijk volle/desktop versie : Oppassen voor negaffa meiden die in Marokko trouwfeest geven



Pagina's : [1] 2 3

06-07-2006, 18:24
Ik heb een afschuwelijk verhaal gehoord over een neggafa in marokko, tanger

Een jong meisje uit Belgie wilde zoals de meeste meisjes een mooi trouwfeest geven in Marokko, ze ging trouwen met een jongeman uit Marokko zelf.

Wel die jongeman heeft een relatie gehad met een vrouw uit Marokko zelf, maar toen hij het meisje uit Belgie leerde kennen, heeft hij zijn relatie gebroken met zijn vriendin ( hoe zou je zelf doen, papiers papiers,...)

Toen het meisje uit Marokko hoorde dat hij ging huwen met eentje van hier heeft ze gewacht om de zyana ( het bruid had haar ook gevraagd als negasha) om te kopen om een beetje van haar henna te bezorgen + een stukje haren...

Wel de rest van het verhaal weten jullie zelf wel...




Pas op Meiden!!! Als jullie de kans krijgen om hier te trouwen, doe het dan. Ik garandeer je geen 100% veiligheid maar het is wel veiliger dan in Marokko zelf


Dit verhaal is echt waar gebeurd enkele jaren geleden in Marokko, Tanger!

En denk maar niet omdat jij een hart van goud hebt, dat iedereen er een heeft, er bestaan echt wel slechte mensen!!

06-07-2006, 18:36


Jaah klopt ik heb heeeeeel veel verhalen gehoord...

Allahiester!!!


Ik wil sowieso niet trouwen in Marokko...

06-07-2006, 21:03
Wat een onzin zeg. Ik ben zelf ook getrouwd in marokko en er is helemaal niets gebeurd. Als je vertrouwt in Allah gebeurd er helemaal niets!

06-07-2006, 21:25
ik ken ook heel wat mensen die gewoon in marokko zijn getrouwd en die leven nu nog lang en gelukkig.......het gebeurt wel ja daar ben ik het met je eens....maar allah is groot.......

06-07-2006, 21:44


wat doet ze dan met die henna en haren???

06-07-2006, 22:33

Citaat door Samira_C:
Wat een onzin zeg. Ik ben zelf ook getrouwd in marokko en er is helemaal niets gebeurd. Als je vertrouwt in Allah gebeurd gebeurt er helemaal niets!
Onzin Onzin, geloof je dat niet in Sihr???
Het bestond al in de tijd van onze profeet Moussa vzmh

06-07-2006, 22:33
ja hoor dat kan overal zelfs hier oefff!

06-07-2006, 22:33

Citaat door bridaldress:
wat doet ze dan met die henna en haren???
Sihr maar hoe of wat, weet ik niet. Wil ik zelf niet weten

06-07-2006, 22:34

Citaat door moslimmagirl:
ik ken ook heel wat mensen die gewoon in marokko zijn getrouwd en die leven nu nog lang en gelukkig.......het gebeurt wel ja daar ben ik het met je eens....maar allah is groot.......
Ik zeg niet dat ze dat bij elke trouwfeest doen, maar het gebeurd. In marokko meer dan in Europa

06-07-2006, 22:36

Citaat door Shaimaa:
Ik zeg niet dat ze dat bij elke trouwfeest doen, maar het gebeurd. In marokko meer dan in Europa
het is haram om continu ermee bezig te zijn hoor je moet er niet zo vaak aan denken je moet op allah vertrouwen

06-07-2006, 22:51

Citaat door Miss_Cabo_Negro:
het is haram om continu ermee bezig te zijn hoor je moet er niet zo vaak aan denken je moet op allah vertrouwen
Ik ben er totaal niet mee bezig, heb nog een leventje weet je.
Ik ben tenslotte ondertussen wel al 2jaar getrouwd hier ook.

Ik wilde het gewoon even meededelen omdat de meeste naar marokko gaan en al dan niet hun trouw daar geven, Je kunt best sommige zaken voorkomen door er bij stil te staan. Hoe voorkom je zulke zaken, wel door altijd je wassing te hebben EN te behouden!!! Das je wapen tegen vele zaken

06-07-2006, 22:57
ik heb deze verhaal vorig jaar ook gehoord toen ik in marokko was maar volgens mij was die bruiloft in tetouan geen tanger of het was weer een andere maar ik heb afgelopen jaar gehoord dat iemand een schorpioen in de haar van de bruid is gedaan door iemand die haar ex afpakte de bruid was later doodgebeten door die schorpioen het blijkt dat het die gevaarlijk waren van de sahara je kan ze zo meenemen in een potje dit is echt gebeurt ik had het niet van 1 persoon gehoord maar bijna iedereen in tetouan sprak erover als het goed is was die bruiloft in ksar zohor in tetouan ja het is inderdaad allemaal mektab maar vergeet 1 ding niet dames die wijven van marokko gaan tot het uiterste voor papieren laat staan als hun man van ze wordt afgepakt en hij gaat nog naar het buitenland dan doen ze er alles aan ik vertrouw die wijven ook niet van marokko sorry!!!

07-07-2006, 10:40


ze heeft echt gelijk het is best gevaarlijk.
Ik hoor jaarlijks van zulke verhalen.

07-07-2006, 11:02
Damn hee..soo erggg...hoeso jaloezie???
Ik vindt een bruiloft in Nederland sowieso veeeeel beter dan in Marokko..
Hier is het beter qua,organisatie,bands,cateraars,,enzo..!

11-07-2006, 15:23
ja klopt, das ook al een goede reden om het hier te houden

Pagina's : [1] 2 3