Bekijk volle/desktop versie : verliefd



06-07-2006, 17:22
salam iedereen

Ik ben verliefd op een neef van me uit frankrijk hij is nu in marokko ik heb em nou 7 jaar niet gezien totdat een ander neef vanuit nederland naar marokko ging en daar kwam hij online ik vroeg met wie hij daar was en hij zij dat hij met wat andere neven was waarvan een uit frankrijk al me neven hadden me toegevoegd paar uit marokko en die uit frankrijk en ik raakte close met me neef uit fr En opeens werd de band beter fotos gesien webcam en ik werd verliefd en hij ook nu wilt hij mij op hand vragen en ik vind het wel oke maar vandaag zij hij dat een tante uit marokko mag haar niet dat se me vader sou bellen om mijn hand te vragen voor haar zoon hij self komt uit marokko en dat verteld mij mannetje me en ik sgrok hij sij ik kom so snel mogelijk naar nl om eerder te sijn en ben nog 17 dus Wat moet ik doen?

06-07-2006, 17:23


UP

06-07-2006, 23:42
Ik vind je te veel te jong om te trouwen, en met je neef vind ik helemaal niets. Dus ik weet absoluut niet wat je moet doen meid, In ieder geval wel je hersens gebruiken.

sorry voor mijn commentaar

07-07-2006, 01:39
Als je hem leuk vindt ga ervoor meid

07-07-2006, 01:40



Citaat door Sanae_1989:
salam iedereen

Ik ben verliefd op een neef van me uit frankrijk hij is nu in marokko ik heb em nou 7 jaar niet gezien totdat een ander neef vanuit nederland naar marokko ging en daar kwam hij online ik vroeg met wie hij daar was en hij zij dat hij met wat andere neven was waarvan een uit frankrijk al me neven hadden me toegevoegd paar uit marokko en die uit frankrijk en ik raakte close met me neef uit fr En opeens werd de band beter fotos gesien webcam en ik werd verliefd en hij ook nu wilt hij mij op hand vragen en ik vind het wel oke maar vandaag zij hij dat een tante uit marokko mag haar niet dat se me vader sou bellen om mijn hand te vragen voor haar zoon hij self komt uit marokko en dat verteld mij mannetje me en ik sgrok hij sij ik kom so snel mogelijk naar nl om eerder te sijn en ben nog 17 dus Wat moet ik doen?
Ten eerste kan je zowieso nee zeggen tegen je neef in Marokko, aangezien je kennelijk geen gevoelens voor hem hebt. En ondanks dat je nog best wel jong bent, kan het geen kwaad als je neef uit Frankrijk al met je vader gaat praten. Dan krijg je ook de mogelijkheid om hem beter te leren kennen. En je hoeft niet al nu te trouwen, dat kan altijd later nog.

Wat je ook doet, denk er heel goed over na, en laat je beslissingen niet leiden door gevoelens uit je hart, maar gebruik je verstand.

Insallah komt het goed .