Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hulp Nodig !!!



Pagina's : [1] 2

06-07-2006, 16:40
Heey dames,

Ik heb een probleempje. Met het warme weer zweet ik erg op mijn gezicht. En amper onder me oksels. Ik hoef maar ff buiten te lopen als het warm is en ja hoor ik voel al die zweetdruppeltjes komen. Het begint me nu te irriteren .
En ik had ooit gehoord over een soort anti-transpiratie créme dat je dan opsmeert op je gezicht en dat je dan minder of helemaal niet meer zweet. Nou heb ik in de winkel gekeken en ze hadden alleen zoiets voor onder de oksels. Dussss als iemand iets weet of nog tips ? Ik zou het heel heel heel aardig vinden

06-07-2006, 16:48


ik had ergens gelezen in een topic dat de anti transpiratie creme van kruidvat goed werkt

dus mischien kun je die uitproberen

06-07-2006, 16:51

Citaat door zuivelzacht:
ik had ergens gelezen in een topic dat de anti transpiratie creme van kruidvat goed werkt

dus mischien kun je die uitproberen
Weet je misschien hoe die eruit ziet ?

06-07-2006, 18:30
Is er niemandddddddddddd die iets weet ?

06-07-2006, 21:45


ik zou het egt niet weten

06-07-2006, 22:11

Citaat door zuivelzacht:
ik had ergens gelezen in een topic dat de anti transpiratie creme van kruidvat goed werkt

dus mischien kun je die uitproberen
die bestaat helemaal niet..en ik kan het weten want ik heb bij kruidvat gewerkt

ze bedoelde denk ik talgregulerende creme, die heb je bv van garnier pure of l'oreal of huismerk...maar dat gaat alleen de talgproductie tegen..en niet het zweet

06-07-2006, 22:13
Ik heb precies hetzelfde echt irritantttt pfff en in me rug alles gaat plakken echt hatelijk. Als iemand hier een oplossing voor heeft, graag!

06-07-2006, 22:14
jah man dat probleem heb ik ook
egt superirritant

06-07-2006, 23:47
Nou voor je gezicht zijn er doekjes om te matteren. Van l'oreal
Ook is er een product van dior O2 heet het geloof ik.. Weet niet of het nog bestaat, want alweer een tijd dat ik het gebruikte.Het is een soort wit poeder dat je op je gezicht strooit en op het moment dat het je huid raakt lost het op..

wel goed vond ik persoonlijk

07-07-2006, 17:35
94 Hebben gekeken, maar niemand die iets weet

07-07-2006, 19:33
Wéér up..

07-07-2006, 19:42
Hoi dame

Odorex Extra Dry helpt heel veel tegen overmatige transpiratie en geeft je boven die meer zekerheid. Het is verkrijgbaar in een deo of creme, wat best handig is. Je smeert het in de avond voordat je gaat slapen onder je oksels, goed laten indrogen en smorgens je oksels opnieuw wassen.

Als je dit 2 a 3 maal per week herhaalt heb je er zeker geen last meer van.

Kosten: 3 eurootjes bij de Etos!

07-07-2006, 19:47



Citaat door Lady_Aitwayager:
Hoi dame

Odorex Extra Dry helpt heel veel tegen overmatige transpiratie en geeft je boven die meer zekerheid. Het is verkrijgbaar in een deo of creme, wat best handig is. Je smeert het in de avond voordat je gaat slapen onder je oksels, goed laten indrogen en smorgens je oksels opnieuw wassen.

Als je dit 2 a 3 maal per week herhaalt heb je er zeker geen last meer van.

Kosten: 3 eurootjes bij de Etos!
Thnx schat, maar ik heb geen last van transpiratie onder me oksels maar ik zweet juist in de warmte op me gezicht en vroeg me dus af of iemand iets weet

07-07-2006, 19:53
ik heb gehoort als je zonder creme naar buiten gaat in de warmte dan zweet je niet op je gezicht

ik weet niet of het waar is

probeer maar

07-07-2006, 19:53

Citaat door KrOelenbOl__:
Thnx schat, maar ik heb geen last van transpiratie onder me oksels maar ik zweet juist in de warmte op me gezicht en vroeg me dus af of iemand iets weet
Mmm misschien dat een hydraterende creme werkt, die de vocht van je gezicht goed oppakt!

Probeer eens bij een drogisterij langs te gaan met je vraag..die zullen je vast en zeker kunnen helpen

Pagina's : [1] 2