Bekijk volle/desktop versie : Sollicitatiegesprek



Pagina's : [1] 2 3

06-07-2006, 11:27
Ik had gister een sollicitatiegesprek die erg goed was gegaan, en gister nog een telefoontje van ze gehad, en weet je wat ze vertelden.....

[dat ik ben aangenomen.
Ik ben zo blij dames. Het was een interne vacature, dus kan gewoon blijven op me werk, maar dan wel een andere functie. Ik heb 3 weken vakantie, en als ik begin met werken ben ik lekker geen secretaresse meer, maar kan ik zelf gebruik maken van de teamsecretaresse. Zal wel raar zijn om haar opdrachten te geven terwijl ik die zelf altijd moest doen.

Dus op naar een nieuw begin. Ik begin in september ook met een opleiding die aansluit bij het werk wat ik ga doen. Ik ga namelijk de opleiding sociale dienstverlening doen anderhalf jaar en daarna HBO Maatschappelijk werk. In het werk wat ik nu ga doen ondersteun ik consulenten bij het dienst verlenen aan mensen met een handicap. Als ik incha'allah klaar ben met de opleiding kan ik ook aan de slag als consulent. Dus ga ik nu heel veel ervaring opdoen. ]

06-07-2006, 11:30


Gefeliciteerd, moge je heel veel werkplezier hebben in je nieuwe functie

06-07-2006, 11:31
Van harte gefeliciteerd

hopelijk bevalt je nieuwe werk je..!!

06-07-2006, 11:31
Mabrouk voor je nieuwe functie

06-07-2006, 11:31


Shoukran dames.

06-07-2006, 11:31
gefeliciteerd meid ben blij voor je

06-07-2006, 11:32
Mabrouk meid, met je nieuwe baan!!!

06-07-2006, 11:36
voor jullie allemaal. Ik ben zo opgelucht. Ik kan nu eindelijk van me vakantie genieten. Ik wou de vakantie gebruiken om eens goed op zoek te gaan naar werk, maar dat is nu niet meer nodig.

06-07-2006, 11:48
Mabrouk meid!!


.:UcA:.

06-07-2006, 11:51

Citaat door een_Rotterdamse:
Ik had gister een sollicitatiegesprek die erg goed was gegaan, en gister nog een telefoontje van ze gehad, en weet je wat ze vertelden.....

[dat ik ben aangenomen.
Ik ben zo blij dames. Het was een interne vacature, dus kan gewoon blijven op me werk, maar dan wel een andere functie. Ik heb 3 weken vakantie, en als ik begin met werken ben ik lekker geen secretaresse meer, maar kan ik zelf gebruik maken van de teamsecretaresse. Zal wel raar zijn om haar opdrachten te geven terwijl ik die zelf altijd moest doen.

Dus op naar een nieuw begin. Ik begin in september ook met een opleiding die aansluit bij het werk wat ik ga doen. Ik ga namelijk de opleiding sociale dienstverlening doen anderhalf jaar en daarna HBO Maatschappelijk werk. In het werk wat ik nu ga doen ondersteun ik consulenten bij het dienst verlenen aan mensen met een handicap. Als ik incha'allah klaar ben met de opleiding kan ik ook aan de slag als consulent. Dus ga ik nu heel veel ervaring opdoen. ]
Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan....

06-07-2006, 12:44

Citaat door een_Rotterdamse:
Ik had gister een sollicitatiegesprek die erg goed was gegaan, en gister nog een telefoontje van ze gehad, en weet je wat ze vertelden.....

[dat ik ben aangenomen.
Ik ben zo blij dames. Het was een interne vacature, dus kan gewoon blijven op me werk, maar dan wel een andere functie. Ik heb 3 weken vakantie, en als ik begin met werken ben ik lekker geen secretaresse meer, maar kan ik zelf gebruik maken van de teamsecretaresse. Zal wel raar zijn om haar opdrachten te geven terwijl ik die zelf altijd moest doen.
Dus op naar een nieuw begin. Ik begin in september ook met een opleiding die aansluit bij het werk wat ik ga doen. Ik ga namelijk de opleiding sociale dienstverlening doen anderhalf jaar en daarna HBO Maatschappelijk werk. In het werk wat ik nu ga doen ondersteun ik consulenten bij het dienst verlenen aan mensen met een handicap. Als ik incha'allah klaar ben met de opleiding kan ik ook aan de slag als consulent. Dus ga ik nu heel veel ervaring opdoen. ]
Geloof me went al heel snel

06-07-2006, 12:55
Mabroukk!!

06-07-2006, 13:02




meid ik ben ontzettend blij voor je!!! Fijn dat je niet hoeft te veranderen van werkomgeving.

Woww allah ma3a sabirien, door jezelf te blijven ondanks dat je je genaaid voelde heeft vruchten afgeworpen Ik ben trots op je

06-07-2006, 17:43
van harte meid! ben trots op je!!!!!!!!!

Groetjes koffieleut

06-07-2006, 17:48
mabrouk

Insania

Pagina's : [1] 2 3