Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk schildklier?????



05-07-2006, 23:19
salam,
mijn moeder is pas aan dr schildklier geopereerd, ze hebben ze allebei weggehaald en nu krijgt ze medicijnen, maar ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die daar mee te maken hebben gehad en misschien dat we daar over kunnen praten enzo, want me moeder die vind het nogal eng enzo, ze denkt dat ze niet lang te leven meer heeft enzo:S

liefs si

05-07-2006, 23:59


ik heb er ook last van maar ik hoefde geen operatie alhamdoelilah ik slik wel medicijnen er voor 2 soorten 1 in de ochtend en 1 in de avond. ik heb 1 jaar medicatie die ik moet volgen en in oktober 2006 incha allah mag ik er mee stopen en dan zien de doctoren wel hoe het veder moet .

hoe geeft jou moeder het gekregen ik weet nog steeds niet hoe ik het heb gekregen.
ze zeggen van stress

allah je chafiha amien

06-07-2006, 00:05
me moeder weet ook niet hoe ze het gekregen heeft, het kan wel door stress komen misschien, maar ze zeggen ook dat het erfelijk is dat het genetisch bepaald kan zijn, want me tante die had het ook en die heeft ook medicijnen gebruikt en is daar nu gelukkig van af en toen kwam me moeder erachter dat ze het had en nu is me andere tante er ook achter gekomen dat ze het heeft en die moet binnenkort ook geopereerd worden:S

mijn moeder heeft nu ook 2 tabletten

dankjewel meid, ik hoop dat je ook beter wordt insahallah!

06-07-2006, 00:07
incha allah
ik weet niet of het erfelijk is want niemand van mij familie heeft het !!!

allahoe a3lam

06-07-2006, 00:23


je kan er inderdaad dikker of dunner van worden en uitgepuilde ogen klopt ook en je kan opgezwolle onderbenen krijgen, maar van dat snelle hartkloppingen weet ik niet, ik weet wel dat je dan een tekort aan jodium in je lichaam hebt en dat je dan dus zout, vis en melk moet eten/drinken...

dankjewel meid, ik wens je ook veel sterkte!

liefs si

07-07-2006, 15:30
Mijn moeder heeft/had het ook . Ze is er niet voor geopereerd, wel aan de medicatie voor zover ik weet, bij haar kwam het door stress. Insha'allah komt het goed, gewoon de medicatie op tijd nemen en niet stressen.