Bekijk volle/desktop versie : Welt zu Gast bei ''Freunden''



05-07-2006, 21:47
http://www.telegraaf.nl/buitenland/45883831/Duitse_voetbalfans_vernielen_Italiaanse_restaurant s.html
Duitse voetbalfans vernielen Italiaanse restaurants

MAAGDENBURG - Gefrustreerde Duitse voetbalfans hebben dinsdag na de uitschakeling van hun land op het WK door Italië hun woede gekoeld op Italiaanse restaurants en ijssalons.


Duitse voetbalsupporter slaapt zijn roes uit na het verlies van Italië in de halve finale van het WK.

Onder meer in Sachsen-Anhalt, Maagdenburg en Quedlinburg werden zaken vernield. In Maagdenburg raakte hierbij een eigenaar van een Italiaans restaurant licht gewond.

leuke vrienden

05-07-2006, 21:54


vanochtend lieten ze nog op het nieuws zien dat ze zo goed tegen hun verlies kunnen en dat ze samen met de italianen gingen feesten ik vond het al gek

05-07-2006, 21:58
dubbel .... is al gepost

05-07-2006, 22:38
Typisch. Je spiegelt de acties van enkele individuen op een bevolking van miljoenen. Ik vind dat de Duitsers zich erg sportief hebben opgesteld, maar dit soort amoebes zijn er altijd.

05-07-2006, 23:42



Citaat door sjanghai:
Typisch. Je spiegelt de acties van enkele individuen op een bevolking van miljoenen. Ik vind dat de Duitsers zich erg sportief hebben opgesteld, maar dit soort amoebes zijn er altijd.
Echt raar..

05-07-2006, 23:49

Citaat door sjanghai:
Typisch. Je spiegelt de acties van enkele individuen op een bevolking van miljoenen. Ik vind dat de Duitsers zich erg sportief hebben opgesteld, maar dit soort amoebes zijn er altijd.
Het gaat hier in elk geval om twee plaatsen die bekend staan
als broeinesten van nationale grootheidswaanzin...
Zelfs tijdens de chat met mensen uit Sachsen-Anhalt
heb ik soms het gevoel dat we nog middenin de
tweede wereldoorlog zitten.