Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Intervieuw met de Real president Ramon Calderon

Jbilo_xxl
05-07-2006, 19:25

Na het overnemen als een nieuwe Real Madrid President gunde Ramón Calderón Realmadrid.com en real Madrid TV zijn eerst interview als de leidende vertegenwoordiger van de Club. Het bericht dat hij wenste uit te zenden was helder: eenheid onder Madridistas wereldwijd creeren en "verantwoordelijkheidsgevoel " ten gunste van de President en de Raad van Directeurs "om volgende seizoen titels te winnen". Is "Zeg wat je denkt dat juist is" een slagzin of een gevoel? Het is een gevoel. Wij willen voor alles herkend worden als Real Madrid door middel van ons programma : opwinding, kracht, inspanning en toewijding…Niets nieuw Het is wat ik terug naar Real Madrid wil brengen . Its het moeilijk om u gevoelens te combineren met de gevoelens die je hebt als President ? Het woord President klinkt nog steeds vreemd naar mij, maar ik ben zeker het is. Iemand die de titel van President onder zij naam heeft staan moet handelen in gematigdheid en met terughoudendheid, omdat alles terugslagen heeft. Maar altijd houdende rekening wat het beste is voor de Club . http://realmadrid.com/addon/img/3e2246288calderonentrevista1p.jpg Heeft u uzelf ooit voorgesteld dat dit zou kunnen gebeuren? Nee dit is iets dat een lange tijd in de maak was. Al sinds ik een kind was, heb ik mezelf met een winnend team, succes, triomf en de geweldige spelers geïdentificeerd die voor deze Club gespeeld hebben. Op een dag besliste ik een Club lid te worden, en nam ik een kijk in het dagelijks leven van de president en door het gaan naar zijn meetings, werd ik een kandidaat in verschillende verkiezingen en werd ik een lid van de Raad van Directeurs. Nu ben ik hier, waarin ik 'wonderbare waanzin' roep en ik hoop een geweldige tijd met deze schitterende directeurs te hebben. Dit is een globale Club die 300 miljoen Euro per jaar verdient en een persoon kan het niet in zijn eentje runnen. Met Fabio Capello, verbeterd? Ongetwijfeld. Ik denk dat hij de bekwaamste trainer is om deze crisis aan te pakken . Hij kan nieuwe en huidige spelers bij elkaar brengen en kan de fans laten beven van opwinding . Wat zullen de functies zijn van Mijatovic ? Hij is de hoofdpersoon die verantwoordelijk is voor de voetbalgedeelte wat 90 % van de Club inhoud. Hij is verantwoordelijk voor de coaching en de contracten,inclusief de economische gedeelte. Het lijkt erop dat hij voor Michel gekozen heeft om Real Madrid castilla te gaan coachen,hopend dat er jonge talenten komen voor de eerste elftal,zoals deze club moet doen. http://realmadrid.com/addon/img/2ee006288ramoncalderonconbanderap.jpg Wat voor spelers heeft Real Madrid nodig? Ik heb al gezegd dat we 4 of 5 spelers nodig hebben ,maar dat is niet mijn taak. Het belangrijkste is dat zij in ons budget passen. We moeten ook kijken wie er niet meer zullen zijn volgend seizoen. Ik weet dat we de middelveld willen versterken door een defensieve middenvelder, een centrale middenvelder,en een centrale aanvaller te halen. We moeten een grote verbetering maken dit jaar,maar deze club is stabiel dankzij het beleid van de laatste 5 jaar. Wat voor namen heb je in gedachten? Ik denk dat mijatovic een mondelinge overeenkomst heeft met Cesc en Robben. Maar ik zou het schitterend vinden om Kaka te zien spelen in de Bernabeu. Ik moet hem aantrekken voor de 85.000 fans die de Bernabeu elke Zondag vullen http://realmadrid.com/addon/img/3e2246288calderonentrevista3p.jpg