Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Juiste vorm wenkbrauwen!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

04-07-2006, 22:19
Kan iemand mij laten zien hoe de juiste vorm van wenkbrauwen "moeten" zijn?
Of misschien een eigen foto plaatsen als je vind dat je mooie wenkbrauwen hebt!

04-07-2006, 22:24


Beter kan je er niet aan beginnen om je wenkbrauwen te epileren het is alleen maar een pijnlijk gedoe en je krijgt je wenkbrauwen nooit allebei gelijk, neem het maar van mij aan . En als je toch overtuigd bent het wel te doen dan zou ik alleen de overbodige haren weg halen maar laat het zo natuurlijk mogelijk

04-07-2006, 22:24
[

Ik laat het doen.....

04-07-2006, 22:28
Beter niet doen


IS HARAM !!!!!

04-07-2006, 22:32


Ik epileer ze niet, ander hou ik niks over...ze zijn hier donkerder dan in het echie...


04-07-2006, 22:36

Citaat door MissesDisserr:



Ik laat het doen.....
ik vind dat geen mooie wenkbrauw

04-07-2006, 22:36

Citaat door 7eloua:
Ik epileer ze niet, ander hou ik niks over...ze zijn hier donkerder dan in het echie...

deze vind ik al veel mooier

04-07-2006, 22:37
doe het gewoon bijwerken met gel voor wenkrbrauwenn

is veel beter en mooier denk ik

04-07-2006, 22:38

Citaat door MissesDisserr:



Ik laat het doen.....
Netjes. Maar laat je dat altijd doen of haal je toch zelf nog wel eens wat weg. Want om de dag komen er weer stoppels en om het steeds te laten doen dat lijkt mij ook soms lastig.

04-07-2006, 22:39

Citaat door _Glamour_Chick_:
Beter kan je er niet aan beginnen om je wenkbrauwen te epileren het is alleen maar een pijnlijk gedoe en je krijgt je wenkbrauwen nooit allebei gelijk, neem het maar van mij aan . En als je toch overtuigd bent het wel te doen dan zou ik alleen de overbodige haren weg halen maar laat het zo natuurlijk mogelijk
het begint met de overbodige haren en voor je het weet ga je telkens een stapje verder totdat er zo'n gaar streepje overblijft en het enige dat nog ontbreekt is rode lippestift.

beter hou je gewoon de natuurlijke wijze waarmee je bent geboren.

04-07-2006, 22:41

Citaat door mOcroSweet:
doe het gewoon bijwerken met gel voor wenkrbrauwenn

is veel beter en mooier denk ik
gel voor wenkbrouwen???

04-07-2006, 22:41

Citaat door _Glamour_Chick_:
Beter kan je er niet aan beginnen om je wenkbrauwen te epileren het is alleen maar een pijnlijk gedoe en je krijgt je wenkbrauwen nooit allebei gelijk, neem het maar van mij aan . En als je toch overtuigd bent het wel te doen dan zou ik alleen de overbodige haren weg halen maar laat het zo natuurlijk mogelijk
Ik weet het dat je wenkbrauwen nooit gelijk krijgt. Ik epileer zelf wel, de overtollige ( de verdwaalde haartjes onder de dikke lijn haren ), maar nou zegt mijn man steeds dat mijn wenkbrauwen van dik naar heel dun gaat en ik vind dat wel meevallen en het ziet er nog aardig natuurlijk uit.
Maar goed dan heb ik ook een mand die met alles apart is.

04-07-2006, 22:42



Citaat door Bachelorette:
het begint met de overbodige haren en voor je het weet ga je telkens een stapje verder totdat er zo'n gaar streepje overblijft en het enige dat nog ontbreekt is rode lippestift.

beter hou je gewoon de natuurlijke wijze waarmee je bent geboren.
Hahahah klopt dat raad ik haar ook als allereerste aan. Ik had ook de fout gemaakt me wenkbrauwen te epileren terwijl ze niet eens dik waren of doorgroeiend, maar nu laat ik ze gewoon lekker groeien beter

04-07-2006, 22:43

Citaat door mOcroSweet:
doe het gewoon bijwerken met gel voor wenkrbrauwenn

is veel beter en mooier denk ik
Ik heb dit ook ooit gebruikt, maar ben ermee gestopt omdat je witte puntjes door die gel op je wenkbrauwen ziet.

04-07-2006, 22:43

Citaat door _Glamour_Chick_:
Hahahah klopt dat raad ik haar ook als allereerste aan. Ik had ook de fout gemaakt me wenkbrauwen te epileren terwijl ze niet eens dik waren of doorgroeiend, maar nu laat ik ze gewoon lekker groeien beter

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7