Bekijk volle/desktop versie : Band..



04-07-2006, 22:14
Salaam dametjes (en heren)

Ik heb een vraagje.. Weten jullie een goede band? De datum waarop ik een band nodig heb zijn seratie, jawad chaabia en el kanar bezet..

En nou ben ik op zoek naar een andere band met dezelfde kwaliteit als deze bands..

Wie kan me helpen..

Ma3a salama!

04-07-2006, 22:22


Rachid rebatie is ook heel goed

04-07-2006, 22:23
Ja.. Ik hoor heel vaak slechte dingen over hem.. Maar heb je een telefoonnummer? En weet je toevallig ook wat de vraagprijs is..

Alvast bedankt (K)

04-07-2006, 23:07

Citaat door Sweet_lailaatje:
Salaam dametjes (en heren)

Ik heb een vraagje.. Weten jullie een goede band? De datum waarop ik een band nodig heb zijn seratie, jawad chaabia en el kanar bezet..

En nou ben ik op zoek naar een andere band met dezelfde kwaliteit als deze bands..

Wie kan me helpen..

Ma3a salama!
welke datum zoek je ze dan.............

04-07-2006, 23:52


hey meid ik zou rachid kasmi doen je kan m een beetje vergelijken met el kanar maar vind rachid beter omdat ie weet hoe die een sfeer brengt echt wallah geloof me he s the best

groetjes

05-07-2006, 12:38

Citaat door schaapie:
hey meid ik zou rachid kasmi doen je kan m een beetje vergelijken met el kanar maar vind rachid beter omdat ie weet hoe die een sfeer brengt echt wallah geloof me he s the best

groetjes
Rachid Kasmi, is wel goed inderdaad maar hij komt maar met weinig mensen, ik heb ze een keer meegemaakt maar met vier personen, en dan lijkt het muziek heel nep. Volgens mij doet hij dat zodat hij meer geld voor zich zelf overhoudt. Volgens mij heb je met een grotere band veel meer kwaliteit, dan met een kleine band.

05-07-2006, 12:45
dames ik raad jullie de band el hilal aan, dit is de voormalige band Anour souss in een nieuwe bezetting. ze zijn echt heell goed en weten van je trouwfeest een onvergetlijke dag te maken. Voor de mensen die naar festival Munidal zijn geweest weten over welke band ik het heb, dit was de band die op het eerste podium speelde, op het marokko plein, dat onder leiding van succes productions uit waalwijk was opgezet.

echt een aanrader,voor meer info kun je me pm'n

groetjes sam

05-07-2006, 14:02

Citaat door schaapie:
hey meid ik zou rachid kasmi doen je kan m een beetje vergelijken met el kanar maar vind rachid beter omdat ie weet hoe die een sfeer brengt echt wallah geloof me he s the best

groetjes
Die zei dat die pas rond 7 of 8 uur zou komen en daar hebben we geen zin in!

05-07-2006, 14:03
is niet waar want met hoe meer mensen je komt hoe duurder want hij moet hun ook betalen dat is bij elke band zo maar rachid is gewoon te erg

05-07-2006, 14:04

Citaat door schaapie:
is niet waar want met hoe meer mensen je komt hoe duurder want hij moet hun ook betalen dat is bij elke band zo maar rachid is gewoon te erg
Rachid vraagt 1 prijs de ene keer komt die met jawad chaabia de andere keer met een neppe band

05-07-2006, 14:07

Citaat door Sweet_lailaatje:
Die zei dat die pas rond 7 of 8 uur zou komen en daar hebben we geen zin in!
ja maar hangt vanaf tot hoe laat je die zaal hebt en als je het van te voren zegt is dat geen probleem neem ik aan en komt ook omdat hij rekening houdt of tie wel of niet zou verdwalen dus mijn advies is een routebeschrijving mailen naar hem en in belgie beginnen trouwfeesten pas om 7 a8 uur moischien dat ie daar geen rekening mee heeft gehouden maar goed je moet natuurlijk doen wat jij goed vind
veel succes nog

groetjes

05-07-2006, 14:14

Citaat door Sweet_lailaatje:
Rachid vraagt 1 prijs de ene keer komt die met jawad chaabia de andere keer met een neppe band
tuurlijk kan t maar je moet ook begrijpen dat hun t allemaal druk hebben dus als jij zegt ik wil die en die erbij nou garandeerd dat ie ze ook meeneemt dus gewoon van te voren afspraken maken maar als je niks zegt neemt ie natuurlijk degenen mee die beschikbaar zijn en mischien was er wat tussen gekomen you never no maar goed
ik heb in iedergeval hele leuke toffe bruiloften meegemaakt inclusief die van me zus en in september insallah weer.

groetjes

05-07-2006, 14:30



Citaat door schaapie:
tuurlijk kan t maar je moet ook begrijpen dat hun t allemaal druk hebben dus als jij zegt ik wil die en die erbij nou garandeerd dat ie ze ook meeneemt dus gewoon van te voren afspraken maken maar als je niks zegt neemt ie natuurlijk degenen mee die beschikbaar zijn en mischien was er wat tussen gekomen you never no maar goed
ik heb in iedergeval hele leuke toffe bruiloften meegemaakt inclusief die van me zus en in september insallah weer.

groetjes
Dat snap ik ook wel meid, maar voor mij valt rachid af hij is over het algemeen goedkoop, maar ik wil niet dat als de bruiloft om 6 uur begint hij pas om 8 uur komt aankakken maar zo is het bij ieder anders..

Beslamma

05-07-2006, 16:31

Citaat door asli_magrebia:
welke datum zoek je ze dan.............
26 augustus 2006