Bekijk volle/desktop versie : Virtuele bekentenissen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-07-2006, 19:05
Ze zeggen dat het helpt om dingen van je af te schrijven. Vandaar dat ik heb besloten om deze topic te openen. Ik dacht laat ik even de stoute schoenen aantrekken.

Lieve lieve basisschool klasgenootje houria. Hierbij wil ik 17 jaar na dato mijn oprechte excuses aanbieden. Ik was degene die met klassenavond een stukje van je haar had verbrand met wat waxine lichtjes.


xzuchtx het lucht inderdaad op.


wie volgt...

04-07-2006, 22:34


hahahah ik moet zeggen boterbabbelaar, dat je altijd opmerkelijke topics opent

04-07-2006, 22:39

Citaat door Boterbabbelaar:
Ze zeggen dat het helpt om dingen van je af te schrijven. Vandaar dat ik heb besloten om deze topic te openen. Ik dacht laat ik even de stoute schoenen aantrekken.

Lieve lieve basisschool klasgenootje houria. Hierbij wil ik 17 jaar na dato mijn oprechte excuses aanbieden. Ik was degene die met klasseavond een stukje van je haar had verband met wat waxine lichtjes.


xzuchtx het lucht inderdaad op.


wie volgt...
Mijn bekentenis dateert uit de vorige eeuw, in groep 3..

Ik was degene die het roze gympakje van de barbie's gestolen had, en ik moet wel zeggen dat ik er jarenlang plezier van had...

04-07-2006, 23:02
misschien lucht het inderdaad op..
maar dan moet ik wel lang bezig zijn om compleet uitgelucht te zijn dus ik twijfel of ik hier wel mee moet beginnen ..

04-07-2006, 23:07


In 1992. 14 jaar geleden was ik op een bruiloft. Het werd gehouden in een peuterspeelzaal... Ik had de gordijnen in brand gestoken waardoor er in heel het gebouw brand uitbrak waardoor het gebouw ontruimd moest worden.

Bruiloft werd direct gestaakt!

Moge ALLAH mij dit vergeven en ik hoop niet dat ik zoiets mee maak tijdens mijn bruiloft

04-07-2006, 23:16

Citaat door mevrouwzakelijk:
In 1992. 14 jaar geleden was ik op een bruiloft. Het werd gehouden in een peuterspeelzaal... Ik had de gordijnen in brand gestoken waardoor er in heel het gebouw brand uitbrak waardoor het gebouw ontruimd moest worden.

Bruiloft werd direct gestaakt!

Moge ALLAH mij dit vergeven en ik hoop niet dat ik zoiets mee maak tijdens mijn bruiloft





04-07-2006, 23:19
Is niet om te lachen, wallah heb er echt spijt van..

04-07-2006, 23:20

Citaat door mevrouwzakelijk:
In 1992. 14 jaar geleden was ik op een bruiloft. Het werd gehouden in een peuterspeelzaal... Ik had de gordijnen in brand gestoken waardoor er in heel het gebouw brand uitbrak waardoor het gebouw ontruimd moest worden.

Bruiloft werd direct gestaakt!

Moge ALLAH mij dit vergeven en ik hoop niet dat ik zoiets mee maak tijdens mijn bruiloft

My gosh, wat een openbaring!
Dat is echt ongelooflijk shocking.. Hoe heb je het voor elkaar gekregen de gordijnen in brand te steken?

Zelf geen trauma aan overgehouden?

04-07-2006, 23:22
Tijdens de cito-toets was het niet Bart die een scheet liet, maar ik.

(Sorry Bart dat ik jou beschuldigde, maar ik had geen keus. )

04-07-2006, 23:23

Citaat door xRomaissax:

My gosh, wat een openbaring!
Dat is echt ongelooflijk shocking.. Hoe heb je het voor elkaar gekregen de gordijnen in brand te steken?

Zelf geen trauma aan overgehouden?
Nou weet je, ik was toen nog kind.. En mn ma kon me nergens kwijt die dag dus ik MOEST mee naar die bruiloft!
Anyway, er waren helemaal géén kinderen en ik verveelde me rot..
Ik pakte een aansteker en ging zo alle gordijnen af

Voor ik t wist was dat vuurtje uitgelopen tot een hele brand.. Ik peerde m gelijk naar mn ma... Tot de dag van vandaag weten ze denk ik nog steeds niet dat ik de pyromaan was

04-07-2006, 23:24

Citaat door mevrouwzakelijk:
Nou weet je, ik was toen nog kind.. En mn ma kon me nergens kwijt die dag dus ik MOEST mee naar die bruiloft!
Anyway, er waren helemaal géén kinderen en ik verveelde me rot..
Ik pakte een aansteker en ging zo alle gordijnen af

Voor ik t wist was dat vuurtje uitgelopen tot een hele brand.. Ik peerde m gelijk naar mn ma... Tot de dag van vandaag weten ze denk ik nog steeds niet dat ik de pyromaan was
ach je was een kind.

04-07-2006, 23:29
in het jaar 1990 werden er altijd tassen met zwemspullen gevonden hangend in een boom, nooit is de dader gevonden.

bij deze ik meld me

04-07-2006, 23:29


Dat maak ik mezelf ook iedere keer wijs als ik eraan denk

04-07-2006, 23:32

Citaat door mevrouwzakelijk:
Nou weet je, ik was toen nog kind.. En mn ma kon me nergens kwijt die dag dus ik MOEST mee naar die bruiloft!
Anyway, er waren helemaal géén kinderen en ik verveelde me rot..
Ik pakte een aansteker en ging zo alle gordijnen af

Voor ik t wist was dat vuurtje uitgelopen tot een hele brand.. Ik peerde m gelijk naar mn ma... Tot de dag van vandaag weten ze denk ik nog steeds niet dat ik de pyromaan was
Jeetje meid, ik denk dat je als kind zijnde ook behoorlijk zal schrikken.
Ervaring die je nooit meer vergeet.

Alhamdoulilah dat er niets ernstigs heeft plaatsgevonden, uiteraard vrij sneu voor bruidspaar en familie maar zolang er geen gewonden waren dan is het dus niet ernstig uitgelopen.

Ik weet wel dat ik jou niet moet uitnodigen on my big day

04-07-2006, 23:33

Citaat door xRomaissax:
Jeetje meid, ik denk dat je als kind zijnde ook behoorlijk zal schrikken.
Ervaring die je nooit meer vergeet.

Alhamdoulilah dat er niets ernstigs heeft plaatsgevonden, uiteraard vrij sneu voor bruidspaar en familie maar zolang er geen gewonden waren dan is het dus niet ernstig uitgelopen.

Ik weet wel dat ik jou niet moet uitnodigen on my big day
Ik ben écht veranderd hoor dus nodig me please uit..
Ik wil dan met de KAARSJES voor jou en de bruidegom lopen als t mag

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6