Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kapperzaak A'dam gezocht die met henna werkt



04-07-2006, 14:15
Salam walikum,

Ik Hindostaanse dame ben op zoek naar een kapperzaak in Amsterdam,
die met hennaprodukten werkt.
Ik wil namelijk mn haar weer laten verven maar niet meer met produkten die waterstofperoxide bevatten dat is nl heel slecht voor je haar.
Nu heb ik van diverse mensen vernomen dat je met henna ook het gewenste resultaat kunt bereiken.

Kan iemand mij helpen aan een goede kapper of personen die heel goed zijn met henna en niet al te duur is?


mijn dank is heel groot,
fijne dag verder
groetjes
ash

04-07-2006, 14:47


Ga naar een L'Oréal-kapper en vraag naar de Richesse. Dat is geen henna, maar wel verf zonder ammoniac. Vervaagt na een week of 8 weer. Super glans.

Met henna moet je oppassen: eenmaal henna gebruikt, kan je nooit meer met iets anders verven! En de henna gaat er nooit uit (bepaalde ijzermoleculen), je moet wachten tot het helemaal uitgegroeid en afgeknipt is.

Trouwens, als jij erg donker haar hebt, heb je waarschijnlijk wel een iets sterker haarverf nodig om een bepaald resultaat te bereiken. Je moet jouw haar namelijk enkele tinten oplichten, anders zie je geen effect.

04-07-2006, 17:47
harstikke bedankt voor de tip!
greetzzz

04-07-2006, 22:04
Graag gedaan. En als je geen L'Oréal-kapper kunt vinden, mijn salon is in A'dam-West (Osdorp, Sloten). (http://www.invitation.nu)

05-07-2006, 11:48


in de stad achter het rembrandtsplein op de amtel precies zit een kapperszaak die alleen met henna werkt