Bekijk volle/desktop versie : 48 illegalen uit kerk gezet in Anderlecht



Pagina's : [1] 2 3 4

04-07-2006, 13:14
Bron


48 illegalen uit kerk gezet in Anderlecht
De politie van de zone Brussel-Zuid heeft dinsdag de kerk Onze Lieve Vrouw van de Onbevlekte Ontvangenis in Anderlecht ontruimd. Zo'n 48 mensen zonder papieren werden meegenomen naar het politiecommissariaat. De politie handelde in opdracht van burgemeester Jacques Simonet. De actie vond plaats om 06.30 uur in samenwerking met de Dienst Vreemdelingenzaken.

Klachten
De politie stelde een rapport op over de kerkbezetting na klachten van buren wegens hinder, onbewoonbaarheid en gebrek aan hygiëne. Het enige toilet waarover de mensen zonder papieren beschikte, bevond zich volgens de politie in een erbarmelijke toestand. Buurtbewoners verklaarden ook dat ze heel wat discussies en soms zelfs vechtpartijen hadden meegemaakt omdat slechts bepaalde mensen zonder papieren toegang kregen tot de kerk. Onder de bezetters trof de politie ook twee Fransen aan die verklaarden dat ze in de kerk verbleven omdat de hotelkamers in Brussel te duur waren. De twee werden onmiddellijk weer vrijgelaten.

04-07-2006, 14:14


Nou, nu maar op naar de moskeeën van de stad ....... de imams wachten hen op met een bakje thee en een slaapplaats voor de nacht.

04-07-2006, 14:20

Citaat door an3sdej:
Nou, nu maar op naar de moskeeën van de stad ....... de imams wachten hen op met een bakje thee en een slaapplaats voor de nacht.
In je dromen,
Het absurde is dat de bezetting van de kerken georkestreerd is geworden door linkse rakkers en pastoors.
Men heeft al een eerste golf van deze bezetters gehad die men uiteindelijk toch een verblijfsvergunning heeft gegeven, en zo zie ja maar.
Geef ze een hand en ze willen je hele arm.
Maar De Wael is niet van zijn standpunt te brengen, het is genoeg geweest.
Om maar te zwijgen over de morele chantage die ze plegen, 'als jij me geen verblijfsvergunnig geeft honger ik mezelf dood en ben jij schuldig.'
Gewoon gedwongen voederen en verwijderen is de enige manier om dat soort chantage te beëindigen.

04-07-2006, 15:46
Duiken er wel eens mensen onder in een moskee eigenlijk, nog nooit gehoord hier in Europa

04-07-2006, 15:53



Citaat door GodSent:
Duiken er wel eens mensen onder in een moskee eigenlijk, nog nooit gehoord hier in Europa
Ik heb nog nooit gehoord van opvang van illegalen in een moskee.
Zelfs niet als het moslims zijn.

04-07-2006, 15:56
Publiek geheim bij ons

04-07-2006, 15:57

Citaat door Mass13:
Publiek geheim bij ons
Ken je de betekenis van het begrip 'publiek geheim' wel?

04-07-2006, 16:05

Citaat door rijmaran:
Ken je de betekenis van het begrip 'publiek geheim' wel?
Ik gebruik geen woorden die ik niet ken

04-07-2006, 16:11

Citaat door Mass13:
Ik gebruik geen woorden die ik niet ken
Toch heb ik sterk de indruk dat je het niet begrijpt.....dat begrip.
Kan je jezelf eens nader verklaren wat je bedoelt met 'publiek geheim bij ons'?

04-07-2006, 16:14
In ons midden is het een publiek geheim, iedereen weet het maar er wordt niet over gesproken

Hou aub op met twijfelen aan mijn taalvaardigheid, ik spreek er 6 waarvan Nederlands mijn 2de taal is, ik leer jou Nederlands

04-07-2006, 16:16

Citaat door Mass13:
In ons midden is het een publiek geheim, iedereen weet het maar er wordt niet over gesproken

Hou aub op met twijfelen aan mijn taalvaardigheid, ik spreek er 6 waarvan Nederlands mijn 2de taal is, ik leer jou Nederlands
hihi rustig maar het komt wel goed

6 talen is een heleboel echt knap
welke talen spreek je??

04-07-2006, 16:17

Citaat door Mass13:
In ons midden is het een publiek geheim, iedereen weet het maar er wordt niet over gesproken

Hou aub op met twijfelen aan mijn taalvaardigheid, ik spreek er 6 waarvan Nederlands mijn 2de taal is, ik leer jou Nederlands
Ik twijfel helemaal niet aan je taalvaardigheid, wel aan je begrip inzake bepaalde uitdrukkingen.

04-07-2006, 16:18



Citaat door zoekertje75:
hihi rustig maar het komt wel goed

6 talen is een heleboel echt knap
welke talen spreek je??
Rustig rustig, dit zijn de verdoken vooroordelen waarmee we dagelijks te maken hebben, praten er arbeiders met me die zelf met moeite Nederlands onder de knie hebben en beginnen ze heel traag te brabbelen om zichzelf verstaanbaar te maken za3mè, rotte mentaliteit

04-07-2006, 16:20

Citaat door rijmaran:
Ik twijfel helemaal niet aan je taalvaardigheid, wel aan je begrip inzake bepaalde uitdrukkingen.
Ok via het net is zoiets niet altijd duidelijk maar als je mijn beroep kent dan zou je zo'n opmerking niet maken, genoeg over mezelf, terug ontopic, illi's

04-07-2006, 16:23

Citaat door Mass13:
Ok via het net is zoiets niet altijd duidelijk maar als je mijn beroep kent dan zou je zo'n opmerking niet maken, genoeg over mezelf, terug ontopic, illi's
Je draait om de hete brij heen.

Pagina's : [1] 2 3 4