Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen???



03-07-2006, 18:31
hey allemaal
Ik heb een echt groot probleem en heb 2 vraagjes:
Ik ga namelijk om met iemand waarvan ik enorm veel hou en hij ook van mij.
Wij gaan eind volgend jaar inshallah trouwen.
Maar ik ga nu nog naar school en volgend jaar is mn laatste jaar. En er zit namelijk in mn klas een bekeerde persoon. Hij is echt lief, leest altyd de koran en wij hebben enorm veel gemeen, en onlangs zei hij mij dat hij al van int begin vant schooljaar mij zag zitte. Ik vind hem een enorm toffe jongen, wij hebbe echt veel gemeen bijna alles (wij verjaren zelfs op dezelfde dag!!!).
Dus mn eerste vraag is HOe moet ik hem duidelijk maken dat ik egt nix voel voor hem. Want hij heeft mn nr en stuurt me altyd lieve smsjes.'t is egt ne schat maar ik voel gwn nix voor hem.
En nu mn beste vriend.
Ik heb al 5 jaar een beste vriend, hij is net als een broer voor mij. Als er iets is dan staat hij er altijd. Maar k heb net vernomen van een paar van zijn vrienden dat hij gevoelens voor mij begint te krijgen. IK heb dit echt niet en nog nooit gehad in die 5 jaar. Nu wil ik hem zeggen dat ik het contact wil verbreke, want ik trouw tenslotte bijna en ik denk ni dat er een man is die wil dat zijn vrouw een best vriend heeft é?
Dus willen jullie mij zeggen hoe ik het hem moet zeggen op een vriendelijke,begrijpelijke manier? Hij weet wel dak verloofd ben dus...
IK d8 aan een brief,...
Helpen jullie mij aub?
Want wil mn manneke egt ni kwijt.Zouden jullie zo snel mogelijk wille antw???
Dikke zoen Imane

03-07-2006, 18:37


hm praat er met hem erover dat ej gaat trouwen en dat jullie beter ruimte moeten hebben want als je gaat trouwen kweet niet of je mannetje dat goed zal vinden?? maar aj hij is een goede vriend zeg tegen hem duidelijk dat je niks voor hem voelt en dat het gewoon een vriend is

03-07-2006, 20:49
Eerlijk zijn, er niet omheen draaien en vooral geen hints geven..
het hem gewoon eerlijk zeggen, dat komt minder hard aan...
en als hij ecgt een goede vriend is zal hij dat ook wel begrijpen schat..
Elgair insha`allah! veel succes!

xXx Douniaaa!

03-07-2006, 20:53
jij zei dat hij weet dat je verloofd bent
dus verteel hem gewoon of schrijf een brief

03-07-2006, 21:04


Je moet er me hem egt is serieus over klappe...op een normale manier !!!
Wees gwn jezelf..enhijzal je wel begrijpen znne !!!