Bekijk volle/desktop versie : Wk 2006



03-07-2006, 11:41
Is dit de WK 2006 waarop we 4 jaar hebben gewacht ??De hele WK is naar de klote echt alleen maar acteurs..tss...en zag je die goal van Therry Henry tegen Brazilie ..Roberto Carlos was aan het uitrusten tijdens die vrije trap waardoor Therry Henry scoorde hij stond helemaal vrij.. je kan het ook op studio zomer zien ..je kan het nu nog zien 11:41 3 juli..

03-07-2006, 13:00


Dit WK had ik wel leuker verwacht. Jammer dat NL zo vroeg uitgeschakeld is, dat zijn we niet gewend. Ook de "kleinere" voetballanden hebben teleurgesteld. Vorig WK had je Zuid-Korea en Turkije nog in de halve finales.

En De scheidsrechters zijn ook veel te streng. Ze fluiten continue en je ziet geen verschil meer tussen een gele en rode kaart... Er blijft zo toch geen spel meer over. En de spelers hebben blijkbaar flinke dramalessen gevolgd...

03-07-2006, 13:15

Citaat door MocroDanger:
Is dit de WK 2006 waarop we 4 jaar hebben gewacht ??De hele WK is naar de klote echt alleen maar acteurs..tss...en zag je die goal van Therry Henry tegen Brazilie ..Roberto Carlos was aan het uitrusten tijdens die vrije trap waardoor Therry Henry scoorde hij stond helemaal vrij.. je kan het ook op studio zomer zien ..je kan het nu nog zien 11:41 3 juli..
jah sommige wedstrijden zijn helemaal om nie aan te zien...ik had eigelijk meer verw8 van sommige landen...en van Roberto Carlos heb ik ook gezien jah...wallah ik schoot in de lach...wat was dah nou voor onzin...uitrusten op zo een moment maar ach ben blij dat de kanaries naar huis zijn...dus mij kan et nie veel schelen

03-07-2006, 14:30
ja ik ben wel teleurgesteld in dit wk ..en nu maar weer 4 jaar wachten op wk 2010 ( Zuid-Afrika )

03-07-2006, 14:36


Het valt vies tegen. Ik had sommige landen hoger ingeschat terwijl ze er gauw uit zijn gekickt.

03-07-2006, 14:38
ja echt wel..ik dacht brazilie of spanje en argentinie dacht ik ze gaan de half finale halen maar nee...echt een teleurstelling..

03-07-2006, 17:11

Citaat door MocroDanger:
Is dit de WK 2006 waarop we 4 jaar hebben gewacht ??De hele WK is naar de klote echt alleen maar acteurs..tss...en zag je die goal van Therry Henry tegen Brazilie ..Roberto Carlos was aan het uitrusten tijdens die vrije trap waardoor Therry Henry scoorde hij stond helemaal vrij.. je kan het ook op studio zomer zien ..je kan het nu nog zien 11:41 3 juli..
Ja heb ik gezien, vreemd moment

03-07-2006, 17:55
Dit Wk is een al een theatervoorstelling, leuk voor mensen die van theatervoorstellingen houden hoor, maar voor de rest stelt het niets voor echt jammer had meeeeeeeer verwacht