Bekijk volle/desktop versie : Waarom bericht de media zo negatief over ons MAROKKANEN.



10-06-2003, 20:39
Hier voor jullie allen te verklaren waarom wij vaak slecht in het nieuws verschijnen, en worden we door de nl'ers met argusogen bekeken?

10-06-2003, 20:56


Heeee dames en heren niet allemaal tegelijk......

Ze3ma we leven in rozegeur en maneschijn

10-06-2003, 20:59
Miss bergenaar ga jij ff lekker terug naar de bergen, op dit forum zien we graag alleen discussies die daadwerkelijk toe iets leiden, discussies op niveau

Menba3d,


10-06-2003, 21:00

Citaat:
Origineel gepost door miss_bergenaar
IK HAAT GEWOON DIE VIEZE ROTTE BUITELANDERS!!!
VOORAL DIE K A N K E R MAROKANEN!!
GA TRUG NAAR JULLIE EIGEN LAND MAN!!
wajoooow wat zeg jij nu meen je het????allah jstir....

10-06-2003, 21:00


whahah wat mensen wel niet zeggen voor aand8

10-06-2003, 21:05

Citaat:
Origineel gepost door miss_bergenaar
IK HAAT GEWOON DIE VIEZE ROTTE BUITELANDERS!!!
VOORAL DIE K A N K E R MAROKANEN!!
GA TRUG NAAR JULLIE EIGEN LAND MAN!!
als je mij ticket betaalt ..........



en voor mijn heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllleeeeeeeee familie ook

10-06-2003, 21:07

Citaat:
Origineel gepost door Kingofmaroc
als je mij ticket betaalt ..........



en voor mijn heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllleeeeeeeee familie ook
das een goede en wat dacht je van een bestaan op bouwe daar...

10-06-2003, 21:09

Citaat:
Origineel gepost door Kingofmaroc
als je mij ticket betaalt ..........



en voor mijn heeeeeeeeeeeeeeeeellllllllleeeeeeeee familie ook
Ja toch..

10-06-2003, 21:09

Citaat:
Origineel gepost door miriammetje
das een goede en wat dacht je van een bestaan op bouwe daar...
Ik had gehoopt op zulke reacties, want zeg ff eerlijk het is leuk om hier te leven maar we hebben er niet voor gekozen en om dan op iets afgerekend te worden waar jij meestal helemaal niets mee te maken hebt... Grrrrrrrrr

10-06-2003, 21:11

Citaat:
Origineel gepost door miss_bergenaar
IK HAAT GEWOON DIE VIEZE ROTTE BUITELANDERS!!!
VOORAL DIE K A N K E R MAROKANEN!!
GA TRUG NAAR JULLIE EIGEN LAND MAN!!
nie voor u

ik vind het hier prima

20-12-2004, 11:58

Citaat door moussystyles:
Hier voor jullie allen te verklaren waarom wij vaak slecht in het nieuws verschijnen, en worden we door de nl'ers met argusogen bekeken?
omdat De media gewoon iets moet berichten en gewoon zo zielig zijn alleen hun kant van het verhaal te schrijven en niet die van de Marokkanen. en dus willen ze geld verdienen over de rug van de Marokkanen, want mensen die niet met hun omgaan, hebben nu een heel negatief beeld door de media dat is niet terecht, want vaak zit er een verhaal achter dat hun zo reageren en dat verteld de media er dan niet bij maar alleen dat ze iets hebben gedaan en "de media "is het daar dan niet mee eens dus gaan ze negatief over schrijven ik vind dat ze meer objectief naar het onderwerp moeten kijken en ook de echte relevante informatie moeten gebruiken, want als je kijkt naar een bericht zoals iemand die een bushokje in slaat en het is een Nederlander dan berichten ze allen jongen van ...leeftijd heeft bus hokje ingeslagen maar is het een Marokkaan dan zeggen ze een jongen van Marokkaanse afkomst van... leeftijd heeft een bushokje ingeslagen.

20-12-2004, 12:00
mensen kunnen lullen wat ze willen maar zonder de buitenlanders was Nederland nog steedshet land met hun boerenkool en hun stampot. Zolang hollandia's kunnen profiteren is het goed maar nu gaan wij terug profiteren en worden wij belangrijker en dat schrikt hun een beetje af.