Bekijk volle/desktop versie : deze bline broeder is een voorbeeld voor ons moslims!



Pagina's : [1] 2

03-07-2006, 00:53
Assalamoe'alaikoem wara7matulahi wabarakatuhoe broeders en zusters

kijk eens wat een voorbeeld.. subhanAllah een blinde broeder die de Qoraan met een masha Allah Tajweed reciteerd. hij ziet zn handicap niet als een obstakel om de Qoraan uit het hoofd te leren. en voor ons moslims die hun gezichtsvermogen hebben doen geen moeite om de Qoraan te leren, te lezen en te praktiseren.. wat een luiheid .. Ya Allah haalt U de luiheid van ons weg. schenkt u ons daarvoor in de plaats kracht en standvastigheid om ons dien goed te leren en te praktiseren. Ya Allah vult U ons hart met Taqwa en vermeerdert U ons imaan

wat een noor heeft deze broeder (hafidahoe Allah) moge Allah zijn kennis doen toenemen..en hem laten behoren tot de oprechte dienaren en hem Djanatul Firdous schenken.

moge Allah ons leiden op de Siraatul Mustaqiem

http://youtube.com/watch?v=SBxQWgk2Ol8&search=blind%20reciter

Allahoe Akbar!!!


fie amanie Allah

03-07-2006, 01:06


MASHA ALLAH!

ameen op de du'aa

04-07-2006, 00:25
Subhanne'Allah..Noer straalt uit zijn gezicht... Allahu akbar!

Djazzakie Allah khairen oeghta

04-07-2006, 00:26
na'am mooi hé.. echt masha Allah!

masha Allah het is een ni'ma die hij van Allah 'ezza wadjal heeft gekregen. Allahoe Akbar!!!

masha Allah

04-07-2006, 00:26



Citaat door Salefiayah_19:
Subhanne'Allah..Noer straalt uit zijn gezicht... Allahu akbar!

Djazzakie Allah khairen oeghta
ameen wa antie min ahlil djazaaki zus


uppp

04-07-2006, 00:29
Ik zie veel het woordje upp, smagilie oeghta..wat betekent het eigenlijk baraakalahu fieki..?

04-07-2006, 00:31
haha zus.. wa feekie........upp is gewoon upp

als je een topic omhoog wilt houden dan moet je het uppe.. dus telkens iets berichten want dan komt het weer bovenaan de lijst van topics begrijpie insha Allah

04-07-2006, 00:33
Ah zo!! Khair inshaaAllah..Djazzakie Allah khairen oeghta

04-07-2006, 00:36
insha Allah ghair.

ameen wa antie min ahlil djazaaki

ik ga slapen insha Allah.. fie amanie Allah zus wassalamoe'alaikoem wara7matulahi wabarakatuhoe

05-07-2006, 12:53
Assalamoe'alaikoem wara7matulahi wabarakatuhoe iedereen..

ik blijf deze topic uppe.. het is zekers de moeite waard!

ghairan insha Allah

06-07-2006, 10:46

Citaat door manhaje_el7aqq:
Assalamoe'alaikoem wara7matulahi wabarakatuhoe iedereen..

ik blijf deze topic uppe.. het is zekers de moeite waard!

ghairan insha Allah
Jaaaaaaaaa zeker soebhaan Allaah, het is heel mooi Masha Allaah, en zo mooi gereciteerd Allahu Akbar

06-07-2006, 11:33

Citaat door manhaje_el7aqq:
Assalamoe'alaikoem wara7matulahi wabarakatuhoe iedereen..

ik blijf deze topic uppe.. het is zekers de moeite waard!

ghairan insha Allah
ik help je derbij

06-07-2006, 11:51



Citaat door manhaje_el7aqq:
Assalamoe'alaikoem wara7matulahi wabarakatuhoe broeders en zusters

kijk eens wat een voorbeeld.. subhanAllah een blinde broeder die de Qoraan met een masha Allah Tajweed reciteerd. hij ziet zn handicap niet als een obstakel om de Qoraan uit het hoofd te leren. en voor ons moslims die hun gezichtsvermogen hebben doen geen moeite om de Qoraan te leren, te lezen en te praktiseren.. wat een luiheid .. Ya Allah haalt U de luiheid van ons weg. schenkt u ons daarvoor in de plaats kracht en standvastigheid om ons dien goed te leren en te praktiseren. Ya Allah vult U ons hart met Taqwa en vermeerdert U ons imaan

wat een noor heeft deze broeder (hafidahoe Allah) moge Allah zijn kennis doen toenemen..en hem laten behoren tot de oprechte dienaren en hem Djanatul Firdous schenken.

moge Allah ons leiden op de Siraatul Mustaqiem

http://youtube.com/watch?v=SBxQWgk2Ol8&search=blind%20reciter

Allahoe Akbar!!!


fie amanie Allah
Machallah, AMIEN AMIEN AMIEN....

06-07-2006, 11:52
Machaaaaaaaaaaaaaalllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah stemmmmmmmmmm

06-07-2006, 11:55
Oehfffffffffffffffff..............MACHALLAH

Pagina's : [1] 2