Bekijk volle/desktop versie : zaal in tanger?



Pagina's : [1] 2

02-07-2006, 21:28
Wie kent er een leuke zaal in tanger?
Mijn zus gaat namelijk dit jaar trouwen en we zoeken met spoed een zaal en een goeie band. De band mag ook uit de omgeving van tanger komen!

Groetjes,
Noumidia

02-07-2006, 21:43


Zijn er dan helemaal geen tangawa in tha house

02-07-2006, 22:14
ik weet dat er zo van die mooie villa's te huur zijn echt prachtig maar ik ken die plaats niet van naam???? Maar het is een straat met allemaal villa's en echt niet duur hoor

02-07-2006, 22:17
Ik weet wat je bedoelt maar in zo een villa kan je niet tot in de ochtend huren wegens burenoverlast. Ik ben dus echt op zoek naar een feestzaal.
Bedankt

02-07-2006, 22:23


ik heb gehoord dat ze een mooie zaal daar hebben in tanger die falistine heet ik woon zelf in tetouan dus ik ken het niet

02-07-2006, 22:32
volgens mij kun je daar alleen villa's huren althans dat heeft iedereen van me familie en familie van daar omgeving gedaan

volgens mij zijn daar geen zalen alleen villa's die je kan afhuren

02-07-2006, 22:39
Ik weet wel dat er zalen zijn in tanger(weet alleen de namen niet). Ik heb zelf ook mijn bruiloft in een villa gegeven, maar die villa word niet meer verhuurd!

02-07-2006, 22:42

Citaat door noumidia1980:
Ik weet wel dat er zalen zijn in tanger(weet alleen de namen niet). Ik heb zelf ook mijn bruiloft in een villa gegeven, maar die villa word niet meer verhuurd!
er zijn daar heus wel wat meer hoor dan die 1 die vrij zijn maja alles is vol in de zomermaand je bent echt veelste laat mesne huren die zalen al een jaar van te voren

02-07-2006, 22:54

Citaat door Misss_ikram:
ik heb gehoord dat ze een mooie zaal daar hebben in tanger die falistine heet ik woon zelf in tetouan dus ik ken het niet
Ja klopt die is heel mooi my broer heeft daar zijn bruiloft gehouden..
En mijn zus heeft in Mlahi gedaan ook heel mooi

02-07-2006, 22:54

Citaat door Miss_Cabo_Negro:
er zijn daar heus wel wat meer hoor dan die 1 die vrij zijn maja alles is vol in de zomermaand je bent echt veelste laat mesne huren die zalen al een jaar van te voren
Hoe bedoel je mensen . Er zijn heus wel zalen vrij want het feest is pas eind augustus.

02-07-2006, 22:56

Citaat door Lella_shebakia:
Ja klopt die is heel mooi my broer heeft daar zijn bruiloft gehouden..
En mijn zus heeft in Mlahi gedaan ook heel mooi
Liggen die zalen beide in tanger en waar percies?
En heb je dr tafels en stoelen of alleen sedarie?

02-07-2006, 22:56

Citaat door noumidia1980:
Hoe bedoel je mensen . Er zijn heus wel zalen vrij want het feest is pas eind augustus.
Vast wel...Gewoon afgaan en bellen..Wel zo snel mogelijk

02-07-2006, 23:02



Citaat door Misss_ikram:
ik heb gehoord dat ze een mooie zaal daar hebben in tanger die falistine heet ik woon zelf in tetouan dus ik ken het niet
Daar heb ik afgelopen zomer een bruiloft meegemaakt.
Het is een villa in Drissia.
Als je niet al te veel mensen hebt is deze zaal ideaal..
Zelf vond ik 'm echt prachtig........

02-07-2006, 23:03

Citaat door marocloubna:
Daar heb ik afgelopen zomer een bruiloft meegemaakt.
Het is een villa in Drissia.
Als je niet al te veel mensen hebt is deze zaal ideaal..
Zelf vond ik 'm echt prachtig........
ja me broer heeft daar zijn bruiloft gehouden en er konden zeker heel veel mensen in hoor....Het is zeker een mooie zaal..Met lekkere AIRCO das toch ideaal

02-07-2006, 23:05
Hoeveel mensen kunnen er ongeveer in en weet je ook de prijs?

Pagina's : [1] 2