Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse chicks, tfoe!



02-07-2006, 20:54
In de Noord-Italiaanse stad Piacenza heeft een man vier tegenslagen tegelijk moeten verwerken. Hier het bizarre verhaal van een jongeman.

"Ik ga even vlug sigaretten halen", had de jonge Marokkaan gezegd toen hij zijn vrouw in de woonst van een goede vriend achterliet. Toen hij even later terugkwam, hoorde hij harde schreeuw-geluiden uit het huis komen. Hij belde verschillende malen aan, maar er werd niet opengedaan. Bang geworden door het geschreeuw dat zijn vrouw werd verkracht, besloot de bezorgde jongeman de politie erbij te roepen. Ook de brandweer kwam ter plaatse.

Nadat ook de agenten het geschreeuw hoorden, beukten zij de deur van het huis open, en troffen er vrouw en vriend in bed aan. "Welke verkrachting?", vroeg de dame verrast. "Hij beviel me en toen is het gewoon gebeurd". Naast dat zijn 'vriend' en (mogelijk toekomstige ex-)vrouw hem 'hebben genaaid', moet de arme man nu een bekeuring betalen voor het onterecht optrommelen van de politie, en heeft zijn 'vriend' ook nog een aanklacht tegen hem ingediend. Hij wil namelijk zijn vernielde deur hersteld zien.



http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_228019.html?wt.bron=homeArt11

02-07-2006, 21:01


ik had die h oer opgehangen en de moeder van die vriend gene ukt.

02-07-2006, 21:02
waar staat het dat het om een marokkaanse vrouw ging? kan ook een italiaanse zijn!

02-07-2006, 21:03
ja dat klopt sara

maar goed ookal chinees gewoon ophangen die handel

02-07-2006, 21:04



Citaat door Katvangerrr:
ja dat klopt sara

maar goed ookal chinees gewoon ophangen die handel
daar ben ik het helemaal mee eens, maar de topic starter moet titel aanpassen, vind je niet?

02-07-2006, 21:07

Citaat door Katvangerrr:
ik had die h oer opgehangen en de moeder van die vriend gene ukt.
Laat de moeders erbuiten.

02-07-2006, 21:08

Citaat door miss___sara:
daar ben ik het helemaal mee eens, maar de topic starter moet titel aanpassen, vind je niet?
ja dat wel