Bekijk volle/desktop versie : {{Huis In Saidia}}



02-07-2006, 18:53
Selaam, ik had een vraagje... Wij willen van de zomer graag 1 of 2 weken een huisje in saidia huren... Is er iemand hier die zelf een huis verhuurt of iemand kent die dat doet....

Alvast bedankt


02-07-2006, 19:50


nee helaas meid ik ben zelf ook nog aan het zoeken om te huren voor een weekje

02-07-2006, 22:47

Citaat door madame_fafa:
Selaam, ik had een vraagje... Wij willen van de zomer graag 1 of 2 weken een huisje in saidia huren... Is er iemand hier die zelf een huis verhuurt of iemand kent die dat doet....

Alvast bedankt

ik zou zeggen der zij huizen zat te huur daar ge zult da vanzelf wel mensen tegen komen met borje erop ofzo
en voor 40 euro heb je een hele villa (per dag e)

05-07-2006, 23:28

Citaat door blero:
ik zou zeggen der zij huizen zat te huur daar ge zult da vanzelf wel mensen tegen komen met borje erop ofzo
en voor 40 euro heb je een hele villa (per dag e)
Jah klopt dat wete ik ook wel alleen zou het handiger zijn in mijn geval om iemand uit nederland te vinden die huizen aanbied daar....

11-07-2006, 13:57


ik heb voor komende zaterdag een huis gehuurd 10 dagen voor 300 euro
Ik weet niet van af wanneer jij een huis wilt huren dan kan ik jenummer geven van de persoon vann wie wij het huisje huren

11-07-2006, 18:35
heyheyy schatttt zou je mij mischien het nummer kunnen geven dan neem ik contact met hem op... Kan je me trouwens wat meer vettellen over het huis, of het bijv redelijk dicht bij het strand zit en wat er allemaal in het huis zit...
Alvast bedankt.....


xxx

11-07-2006, 19:15

Citaat door madame_fafa:
heyheyy schatttt zou je mij mischien het nummer kunnen geven dan neem ik contact met hem op... Kan je me trouwens wat meer vettellen over het huis, of het bijv redelijk dicht bij het strand zit en wat er allemaal in het huis zit...
Alvast bedankt.....


xxx
wat mijn man verteld heeft is dat een mooi schoon huis is.ik zelf heb het huisje nog niet gezien zaterdag pas zal ik hem zien en wat me man ook vertelde dat die dicht bij het strand ligt.Voor wlke periode wil jij een huisje huren.

11-07-2006, 23:45
he shaza paas mij die nummer ook dan kan ik ook effe kijke daarzo

12-07-2006, 20:06
Mijn nieuwe huis is ook te huur in saidia.
Voor meer info pm me maar.