Bekijk volle/desktop versie : ik zoek contact met een geleerde...



Pagina's : [1] 2

02-07-2006, 17:34
per email, telefoon maakt me niet uit, wie kent er iemand die me zou kunnen helpen met een islamitische oplossing insjaAllah

02-07-2006, 17:36


in de moskee kan je altijd terrecht voor vragen

02-07-2006, 17:51
ja dat zou wel kunnen, maar ik ga haast nooit en ik zou het ook niet face to face kunnen vragen, het liefst per mail of tel.

02-07-2006, 17:56

Citaat door Alhocimatje:
ja dat zou wel kunnen, maar ik ga haast nooit en ik zou het ook niet face to face kunnen vragen, het liefst per mail of tel.
http://www.al-yaqeen.com
070 - 3881257
(Na het al-Asr-gebed)

02-07-2006, 18:01



Citaat door ItsIslam:
http://www.al-yaqeen.com
070 - 3881257
(Na het al-Asr-gebed)

02-07-2006, 18:01

Citaat door ItsIslam:
http://www.al-yaqeen.com
070 - 3881257
(Na het al-Asr-gebed)
djazakAllahoegairan, zijn ze ook per mail te bereiken? ik had namelijk al op hun site gekeken, maar hij loopt steeds vast bij mij

02-07-2006, 18:02

Citaat door Alhocimatje:
djazakAllahoegairan, zijn ze ook per mail te bereiken? ik had namelijk al op hun site gekeken, maar hij loopt steeds vast bij mij
je moet even wachten, er is idd wat vertraging.. maar als je voldoende wacht werkt het wel

02-07-2006, 18:04

Citaat door Alhocimatje:
djazakAllahoegairan, zijn ze ook per mail te bereiken? ik had namelijk al op hun site gekeken, maar hij loopt steeds vast bij mij
Momenteel niet.

Ja dat vastlopen dat gebeurd bij mij ook, maar heb geduld.

02-07-2006, 18:04
Wa iyaaki.

02-07-2006, 18:05
Salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabaraktoe,

Voor vragen inschallah, ramzi118@hotmail.com

Wa salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabarakatoe

02-07-2006, 18:07
ahyaa crimina je msn adres yek

02-07-2006, 18:19

Citaat door piew:
Salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabaraktoe,

Voor vragen inschallah, ramzi118@hotmail.com

Wa salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabarakatoe
ik zou graag willen weten wie dit is? een geleerde?

02-07-2006, 20:27



Citaat door Alhocimatje:
djazakAllahoegairan, zijn ze ook per mail te bereiken? ik had namelijk al op hun site gekeken, maar hij loopt steeds vast bij mij
Ik raad het je af zuster. Ik zou zeker niet aan deze mensen die zich geleerden noemen vragen. Deze email, telef. is van mensen van al soenah moskee in den haag, en zij zijn beter bekend als de wahabies in den haag. Ik zou toch maar de nummer van al-islaam moskee proberen te bereiken om aan shaig Al-Baqqali je vragen voor te legen of Moskee Al mOhsienien (shaig Baghdadi) of moskee al Nasr in rotterdam (shaig Momnie)..... Of andere moskee in Nederland behalve Tawhied (amsetrdam), Al-Forqaan (eindhoven) en Al-soenna in den haag.

Voor de exacte prive nummers van deze geleerden pm maar....

02-07-2006, 20:34

Citaat door theafslachter:
Ik raad het je af zuster. Ik zou zeker niet aan deze mensen die zich geleerden noemen vragen. Deze email, telef. is van mensen van al soenah moskee in den haag, en zij zijn beter bekend als de wahabies in den haag. Ik zou toch maar de nummer van al-islaam moskee proberen te bereiken om aan shaig Al-Baqqali je vragen voor te legen of Moskee Al mOhsienien (shaig Baghdadi) of moskee al Nasr in rotterdam (shaig Momnie)..... Of andere moskee in Nederland behalve Tawhied (amsetrdam), Al-Forqaan (eindhoven) en Al-soenna in den haag.

Voor de exacte prive nummers van deze geleerden pm maar....
La 7awla Wala Kawata Ila Billah.

02-07-2006, 20:58

Citaat door ItsIslam:
La 7awla Wala Kawata Ila Billah.
Doe niet alsof er geen verschil is tussen de genoemde moskee en jullie fitnah "moskeen" waarin jullie (ten minste als je ook tot de salafie sekte behoort) (onwetend) mensen leren dat ALLAH de VERHEVENE handen en voeten zou hebben (astaghfiroALLAH), waarin jullie mensen leren dat alle moslim oema dwalend is omdat ze bijvoorbeeld Ied Mawlid Annabi vieren of omdat ze sadaqa ALLAHO AL-AlA'DIEM zeggen, of omdat ze tasbieh gebruiken enzzzz en dat alleen jullie kleine groepje op waarheid is.


He dame of heer of weet ik veel wat je bent: ik weet waar ik het over heb......

Pagina's : [1] 2