Bekijk volle/desktop versie : Alleen mogelijk in de westerse wereld..



Pagina's : [1] 2

02-07-2006, 00:18
Canadese politiehomo's trouwen in uniform

(Novum/AP) - Twee Canadese homo's die beiden politieagent zijn, hebben elkaar vrijdag in uniform het jawoord gegeven. Het is voor het eerst dat twee Canadese politiemannen elkaar eeuwige trouw beloven en de mannen hebben dan ook niet te klagen over belangstelling door de media - al was dat naar eigen zeggen niet hun doel. Behalve veel verzoeken voor interviews hebben de mannen veel brieven met felicitaties gekregen, zelfs van wildvreemden.

De grappen over Brokeback Mounties, die slaan op een bekende film over homoseksuele cowboys en de naam van het Canadese politiekorps, zijn niet van de lucht.

http://www.nieuws.nl/249785/Canadese_politiehomos_trouwen_in_uniform


02-07-2006, 00:19


Als het waar is, zou het bijzonder raar zijn. Een uniform draag je tijdens dienst en niet bij zulke plechtigheden.

02-07-2006, 00:21

Citaat door Hoogervorst:
Als het waar is, zou het bijzonder raar zijn. Een uniform draag je tijdens dienst en niet bij zulke plechtigheden.
zie de bron zou ik zeggen

02-07-2006, 00:23

Citaat door Boezedjief:
zie de bron zou ik zeggen
Vaak zijn juist die 'opmerkelijke' nieuwsberichten half gelogen, of zijn de nuances weggelaten. Vandaar mijn scepcis.

02-07-2006, 00:34



Citaat door Hoogervorst:
Als het waar is, zou het bijzonder raar zijn. Een uniform draag je tijdens dienst en niet bij zulke plechtigheden.
Nee niet helemaal waar, een soldaat (laagste rang) mag in uniform trouwen. Ook een politieman mag dat

02-07-2006, 00:44

Citaat door an3sdej:
Nee niet helemaal waar, een soldaat (laagste rang) mag in uniform trouwen. Ook een politieman mag dat
Is dat zo? Ik vind het allemaal een beetje raar.

Aan de andere kant: Willem-Alexander trouwt ook in een soort van uniform.

02-07-2006, 00:54

Citaat door Boezedjief:
Canadese politiehomo's trouwen in uniform

(Novum/AP) - Twee Canadese homo's die beiden politieagent zijn, hebben elkaar vrijdag in uniform het jawoord gegeven. Het is voor het eerst dat twee Canadese politiemannen elkaar eeuwige trouw beloven en de mannen hebben dan ook niet te klagen over belangstelling door de media - al was dat naar eigen zeggen niet hun doel. Behalve veel verzoeken voor interviews hebben de mannen veel brieven met felicitaties gekregen, zelfs van wildvreemden.

De grappen over Brokeback Mounties, die slaan op een bekende film over homoseksuele cowboys en de naam van het Canadese politiekorps, zijn niet van de lucht.

http://www.nieuws.nl/249785/Canadese_politiehomos_trouwen_in_uniform

getsie

02-07-2006, 01:25

Citaat door Boezedjief:
Canadese politiehomo's trouwen in uniform

(Novum/AP) - Twee Canadese homo's die beiden politieagent zijn, hebben elkaar vrijdag in uniform het jawoord gegeven. Het is voor het eerst dat twee Canadese politiemannen elkaar eeuwige trouw beloven en de mannen hebben dan ook niet te klagen over belangstelling door de media - al was dat naar eigen zeggen niet hun doel. Behalve veel verzoeken voor interviews hebben de mannen veel brieven met felicitaties gekregen, zelfs van wildvreemden.

De grappen over Brokeback Mounties, die slaan op een bekende film over homoseksuele cowboys en de naam van het Canadese politiekorps, zijn niet van de lucht.

http://www.nieuws.nl/249785/Canadese_politiehomos_trouwen_in_uniform

Waar gaat deze wereld heen

02-07-2006, 02:30

Citaat door Boezedjief:
Canadese politiehomo's trouwen in uniform

(Novum/AP) - Twee Canadese homo's die beiden politieagent zijn, hebben elkaar vrijdag in uniform het jawoord gegeven. Het is voor het eerst dat twee Canadese politiemannen elkaar eeuwige trouw beloven en de mannen hebben dan ook niet te klagen over belangstelling door de media - al was dat naar eigen zeggen niet hun doel. Behalve veel verzoeken voor interviews hebben de mannen veel brieven met felicitaties gekregen, zelfs van wildvreemden.

De grappen over Brokeback Mounties, die slaan op een bekende film over homoseksuele cowboys en de naam van het Canadese politiekorps, zijn niet van de lucht.

http://www.nieuws.nl/249785/Canadese_politiehomos_trouwen_in_uniform

Wat een viezerikken zeg!

02-07-2006, 07:27
Tja! Het wordt wel leuk zo!

Wordt er straks een islamietje in elkaar gebeukt, door een macho poot!

02-07-2006, 07:46
Natuurlijk is dat alleen mogelijk in het westen.
In Marokko, Iran of Egypte kom je geen Canadese politie tegen.

02-07-2006, 09:43
Alleen mogelijk in Iran......


30/06/2006 Jtwnetwork - In een artikel die in ''The New York Sun'' verscheen, werd een Iraanse beambte beschuldigd van foltering, verkrachting en moord op de Canadese fotograaf Zahra Kazemi. Indien de Iraanse beambte Iran verlaat en naar Europa of Amerika zal reizen zal de Canadese regering zijn arrestatie eisen.

Volgens ''The New York Sun'', telefoneerde de Canadese Minister van Buitenlandse Zaken Peter Mackay, zijn Duitse tegenhanger vorige week en vroeg om de arrestatie van de Iraanse beambte Saeed Mortazavi, indien hij in Duitsland landde.

Dhr. Mortazavi zou in de Duitse stad landen na zijn bezoek aan Zwitserland, maar dit ging niet door. Hoogstwaarschijnlijk doordat de Iraanse autoriteiten wisten dat er een kans bestond dat Mortazavi gearresteerd zou worden

02-07-2006, 09:47


Alléén mogelijk in het Midden Oosten;


Citaat:
07/06/2006 Jtwnetwork - Hieronder staat een artikel gepubliceerd over een voormalig Iraanse politieke gevangene, die 12 jaar lang vast zat in de beruchte gevangenissen van het Iraanse regime, en zware marteling onderging. Dit artikel is reeds eerder geplaatst op Jtwnetwork.nl, maar gezien het feit dit een zéér belangrijk artikel is en vaak gelezen is, publiceren wij het voor de 2e keer.

Mostafa Naderi, een voormalig Iraanse politieke gevangene, legt uit over zijn martelingen in 12 jaar tijd gevangenisstraf. “Ik werd in 1981 gearresteerd voor het verkopen van kranten van de oppositie groep, en werd meegenomen naar de beruchtste gevangenis evin’’.

“Zij blinddoekten mij en namen mij mee naar de ondervraag kamer, daar aangekomen legden ze mij op een houtenbank met mijn rug naar boven. Ik werd gedwongen mijn sokken in mijn mond te doen. Zij bogen mijn benen van achter en knoopten hen naar mijn dijen. Op dat moment begonnen ze met het slaan van kabels. Het was heel pijnlijk, er zijn geen woorden voor. Na een tijd knoopten ze mij los en brachten me naar een martel kamer om de marteling te kunnen hervatten”.

“Enkele dagen later brachten ze mij opnieuw naar de ondervraag kamer. Zij boeiden mij met één hand over mijn hoofd en mijn andere hand achter mijn rug. Ze heven mij omhoog, en maakten mij vast aan het plafon, 12 uur lang hing ik daar. Dit zette veel druk op mijn schouders”.

“Tegelijkertijd kon ik zien dat een vrouw aan de overkant afgeranseld werd met kabels. Zij werd ononderbroken 10 uur lang geslagen. Haar rug was er erg aan toe, het vlees was gescheurd en lag in stukjes op de grond. Er was een reusachtige plek vol met bloed op de grond. Ze heeft de pijn niet overleefd, en stierf later op de dag”.

“Mijn schouders waren doorgedraaid door de marteling. Als we voedsel kregen hielpen de andere gevangenen mij met eten. Ik verbleef anderhalve maand in een klein hok, opgesloten en werd elke dag meegenomen naar de ondervraagkamer waar ik gemarteld werd. Na enige tijd leed ik aan een nierbloeding. Er was een vrouwelijke gevangene die zo hard afgeranseld werd dat haar benen volledig zwart werden. Zij werd later uitgevoerd”.

“Op een dag werd ik opgeroepen, en werd ik meegenomen naar een onbekende kamer, waar verteld werd dat ik tot de dood was veroordeeld. Zij vertelden dat ik mijn laatste wens op kon schrijven. Ik werd tijdelijk die dag opgesloten in een kamer waar vier andere gevangenen verbleven. Ons werd verteld dat we die avond uitgevoerd zou worden. Zij blinddoekten ons en dagen lang hadden we niets gegeten, we werden meegenomen naar een andere locatie”.

“Aangekomen op de locatie knoopten zij onze handen achter onze ruggen en lieten ze ons tegen de muur aanstaan. Ik hoorde dat zij hun geweren op dat moment laadden. Ik kon op dat moment mijn lichaam niet meer beheersen door de maandenlange martelingen, en viel op de grond. We hoorden de martelaars van het Iraanse regime ons uitlachen. Dit was één van hun streken om ons bang te maken, en ons geheugen aan te tasten”.

”Zij namen ons mee naar een kamer en verwijderden onze blinddoeken van onze gezichten. Een medegevangene die een bril droeg zei dat hij niets meer kon zien door de pijnlijke martelingen die hij had ontgaan. Ik werd kort daarna opnieuw meegenomen naar de ondervraag kamer en opnieuw volgde er een marteling. Ter informatie: Er waren 110 mensen in een kamer van 5 bij 6 meter, het is onvoorstelbaar maar waar. Je kon er niet bewegen, dagenlang zat je zo op elkaar. Zij gaven enkel 30 minuten voor 110 mensen om zich schoon te maken en naar het toilet te gaan. Zij voerden ons een lepel per dag en wanneer wij om meer vroegen werden we direct meegenomen naar de martelkamer”.

“3 maanden later, werd ik opnieuw verplaatst naar een andere plek, genaamd: Karaj (westen van Teheran). Zij sloten mij voor 5 jaar op in een cel van 1,5 bij 2 meter. In de eerste vijf a zes maanden dacht ik over het verleden. Ik zou misschien nog mensen en namen herinneren van jaren geleden, maar na een jaar scheen ik alles vergeten te zijn”.

“De gevangenis waar ik verbleef had 40 cellen van 1,5 bij 2 meter, 20 aan de ene kant en 20 aan de andere kant. Een cel tegenover mij zat een andere gevangene genaamd: Reza, zijn achternaam herinner ik mij niet meer. Toen hij was aangehouden was hij 16 jaar oud. Hij vertelde dat hij verkracht was en uitgevoerd zou worden”.

“Duizenden gevangenen werden vastgehouden. De mullahs gebruikten alle soort martelingen, hun doel was om de gevangene zo veel mogelijk pijn te lijden tot de dood. De ergste dingen werden toegepast. De mullahs hadden sinds 1987 besloten om alle gevangenen af te slachten, toen de wapenstilstand begon tegen Irak, vonden zij de gelegenheid om uiteindelijk iedereen af te maken.

30.000 duizend politieke gevangenen werden het slachtoffer van een ‘’massamoord’’, in een korte tijd.

02-07-2006, 10:10

Citaat door Boezedjief:
Canadese politiehomo's trouwen in uniform

(Novum/AP) - Twee Canadese homo's die beiden politieagent zijn, hebben elkaar vrijdag in uniform het jawoord gegeven. Het is voor het eerst dat twee Canadese politiemannen elkaar eeuwige trouw beloven en de mannen hebben dan ook niet te klagen over belangstelling door de media - al was dat naar eigen zeggen niet hun doel. Behalve veel verzoeken voor interviews hebben de mannen veel brieven met felicitaties gekregen, zelfs van wildvreemden.

De grappen over Brokeback Mounties, die slaan op een bekende film over homoseksuele cowboys en de naam van het Canadese politiekorps, zijn niet van de lucht.

http://www.nieuws.nl/249785/Canadese_politiehomos_trouwen_in_uniform

Wat goed dat dit mogelijk is vind je ook niet

Wat je hier ook meemaakt zijn minderheden die regelmatig in groepsverbanden vrouwen aftuigen, mensen doodslaan en kinderen in groepsverband verkrachten en raad eens...

Dat ligt alles aan een ieder ander aan de complete maatschappij (als je hen mag geloven dan) las ik gister op dit forum in een topic maar niet aan die minderheid of de groep die de moord(en) pleegt, knap he.

Een moslimse jongen gaf te kennen dat dit kwam omdat de menselijke natuur in het westen niet onderdrukt werd.. Bizar dat mensen die onderdrukt willen worden niet met de vrijheden van een vrij land om kunnen gaan.

Daar zou je eens een topic over kunnen openen

02-07-2006, 10:48
In dit geval ben ik trots op de westerse wereld en zou willen dat zoiets overal ter wereld mogelijk was.

Pagina's : [1] 2