Bekijk volle/desktop versie : Als hij komt zal hij de mensen voorliegen dat hij God is!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

01-07-2006, 19:29
IK heb 2 dagen terug een lezing gehoord over Masi7 Eldjezel die er aan zal komen. Als hij zal komen, zal hij de mensen bedriegen dat hij god is. Hij heeft 3 letters tussen zijn ogen namelijk ''KFR'' wat voor Kufar staat. Zelf een ongeletterde zal het lezen ''als zijn imaam sterk is''. Hij zal aan 1 oog blind zijn (Veel geleerden disscuser over welke oog blind is,maar dat is niet belangerijk) Hij heeft de Hel aan zijn linkerhand maar is in werkelijkheid de Paradijs. Aan zijn rechte hand heeft hij de Paradijs maar wat werkelijk de Hel is. De ongelovigen zullen niet in hem geloven tot hij de wonderen zal laten tonen wat niet uit zijn kracht komt, Allen met Allah Zijn toestemming. De ware Moslims zullen weten dat hij liegt en dat het uur is gekomen. En dat hij de Masi7 Eldjazel is die geduurend 40 dagen op de aarde ''Fitna'' zal zaaien!
Uiteindelijk zal Jezus naar benede dalen en zal met hem vechten,niemand kan hem aan behalve Jezus en hij zal hem doden. Hij zal de kruis kapot maken en zich aansluiten bij de Moslims.

Soeb7anaAllah mensen dit maakt mij zo bang en ook het verhaal van Yaizoes oe Maizoes dat zij elke dag aan het graven zijn om op de aarde te komen,ook om de mensheid te dwalen en doden. Het zal ze niet lukken,tot ze een kind zullen krijgen die ze ''InshaAllah'' zullen noemen,wat betekend ''Als God het wilt''. Het is een groot verhaal misschien dat iemand het in klein wilt samenvatten. Dit maakt mij echt bang,je moet er gewoon bij stil staan. ''Ze zijn nu nog aan het graven ''

01-07-2006, 19:43



Citaat door alhoceimafreakk:
IK heb 2 dagen terug een lezing gehoord over [SIZE="7"]Masi7 Eldjezel [/SIZE]die er aan zal komen. Als hij zal komen, zal hij de mensen bedriegen dat hij god is. Hij heeft 3 letters tussen zijn ogen namelijk ''KFR'' wat voor Kufar staat. Zelf een ongeletterde zal het lezen ''als zijn imaam sterk is''. Hij zal aan 1 oog blind zijn (Veel geleerden disscuser over welke oog blind is,maar dat is niet belangerijk) Hij heeft de Hel aan zijn linkerhand maar is in werkelijkheid de Paradijs. Aan zijn rechte hand heeft hij de Paradijs maar wat werkelijk de Hel is. De ongelovigen zullen niet in hem geloven tot hij de wonderen zal laten tonen wat niet uit zijn kracht komt, Allen met Allah Zijn toestemming. De ware Moslims zullen weten dat hij liegt en dat het uur is gekomen. En dat hij de Masi7 Eldjazel is die geduurend 40 dagen op de aarde ''Fitna'' zal zaaien!
Uiteindelijk zal [SIZE="7"]Jezus naar benede dalen[/SIZE] en zal met hem vechten,niemand kan hem aan behalve Jezus en hij zal hem doden. Hij zal de kruis kapot maken en zich aansluiten bij de Moslims.

Soeb7anaAllah mensen dit maakt mij zo bang en ook het verhaal van [SIZE="7"]Yaizoes oe Maizoes[/SIZE] dat zij elke dag aan het graven zijn om op de aarde te komen,ook om de mensheid te dwalen en doden. Het zal ze niet lukken,tot ze een kind zullen krijgen die ze ''InshaAllah'' zullen noemen,wat betekend ''Als God het wilt''. Het is een groot verhaal misschien dat iemand het in klein wilt samenvatten. Dit maakt mij echt bang,je moet er gewoon bij stil staan. ''Ze zijn nu nog aan het graven ''
Dit zijn inderdaad 3 van de 10 grootste tekenen van het Uur.

01-07-2006, 20:54

Citaat door ItsIslam:
Dit zijn inderdaad 3 van de 10 grootste tekenen van het Uur.

wel je a.u.b anderen 7 noemen,dankjewel

01-07-2006, 21:10

Citaat door rachida30:
wel je a.u.b anderen 7 noemen,dankjewel
Ik ga het InshAllah uit mijn hoofd proberen, maar als ik niet verder kan komen, dan stop ik InshAllah en mogen andere broeders en zuster het proberen InshAllah.

1. Masi7 Dajaal
2. Neerdaling van Isa (3alaihi salam)
3. Yajoej oe Majoej
4. Daba (hetbeest)
5. Drie Grote Aardbevingen( en Allaho A3lam ik had gehoord dat elke aarbeving één van de tekenen is, dan zijn deze eigelijk al drie maar Allaho A3lam).
6. Adochaan
7. Het rijzen van de zon uit het westen.
Vul me verder aan InshAllah.


En Allah weet het het beste.

01-07-2006, 21:30



Citaat door ItsIslam:
Ik ga het InshAllah uit mijn hoofd proberen, maar als ik niet verder kan komen, dan stop ik InshAllah en mogen andere broeders en zuster het proberen InshAllah.

1. Masi7 Dajaal
2. Neerdaling van Isa (3alaihi salam)
3. Yajoej oe Majoej
4. Daba (hetbeest)
5. Drie Grote Aardbevingen( en Allaho A3lam ik had gehoord dat elke aarbeving één van de tekenen is, dan zijn deze eigelijk al drie maar Allaho A3lam).
6. Adochaan
7. Het rijzen van de zon uit het westen.
Vul me verder aan InshAllah.


En Allah weet het het beste.

schokran oegti

01-07-2006, 21:32
het frappante is dat beide de dadjaal en de hagoog el magoog al bestaan!

01-07-2006, 21:33

Citaat door ItsIslam:
Dit heb ik van een site. Wa Allaho A3lam.

In een hadith van de profeet sala allaho 3alaihi wasalam verteld hij hoe deze volk uitkomen die momenteel op aarde zich bevinden, ergens achter een sluis die zij proberen te graven. Maar telkens wanneer ze de zonlicht zien na het graven zeggen ze "morgen graven we verder en komen we uit deze sluis" (grens tussen hun en de mensheid). Wanneer ze de volgende dag naar de gegraafde plek komen zien ze alles weer zoals het was.

Op een dag zegt 1 van hen, wanneer ze aan het graven zijn en weer gaan liggen. We komen morgen terug IN SHAA ALLAH (en dat vergaten ze telkens te zeggen, het woord inshaa Allah dus). De volgende dag graven ze de rest en komen ze uit en zaaien verderf op aarde.
Jouw verhaal klopt, die van de topicstarter niet.

01-07-2006, 21:36

Citaat door ItsIslam:

Op een dag zegt 1 van hen, wanneer ze aan het graven zijn en weer gaan liggen. We komen morgen terug IN SHAA ALLAH (en dat vergaten ze telkens te zeggen, het woord inshaa Allah dus). De volgende dag graven ze de rest en komen ze uit en zaaien verderf op aarde.
aan dit gedeelde word getwijfelt door sommige geleerde, en zou een Israelitische overlevering zijn.

en het hetgeen betwijfelbaar is aan deze overlevering is dat dit volk zo verdorven is dat zulk een woord (incha'Allah) nooit en tennimer uit hun mond kan komen. en bovendien is het erg stug dat dit vele en wellicht meer dan tientallen milenia word vergeten. zo zijn er nog een aantal argumenten.

ps. het is geen sluis maar muur, van metaal.

01-07-2006, 21:38
Welke geleerde dan.

01-07-2006, 21:41

Citaat door anash:
Welke geleerde dan.
mijn excuses, correctie;


Abu Huraira (R.A.) narrated that every day Ya'juj Ma'juj try to break free through the wall of Zulqarnain until they reach the end of it to the extent that they could actually see the light on the other side. They then return home saying, ''We will break through tomorrow. '' However, Allah causes the wall to revert to its original thickness and the next day they start all over again. This process continues each day as long as Allah wills for them to remain imprisoned. When Allah wishes for them to be released, then at the end of that day they will say, ''If Allah wills, we will break through tomorrow.'' The next day they will find the wall as they left it the previous day and after breaking through the rest they will escape. (Ahmed, Tirmidhi, Ibne Majah)

Note: Some ulama have written that this hadith is weak and has been taken from the Jews as it contradicts with the verse from the Qur'an, ''They are not able to cross it or pierce it.'' ( Surah Al-Kahf)

However, if found that it is a Marfoo hadith, it still does not contradict the Qur'an as the Qur'an is referring to the time Zulqarnain built the wall and secondly the word ''naqb'' means a complete hole through which they are able to break free. The great master of Hadith Ibne Hajr al-Askalani giving reference of Ibne Hibban and Abd- b-Humaid has mentioned this Hadith and not raised any doubt or indicated that this hadith is not Marfoo but positively mentioned that Ibne Arabi has said three miracles are evident from this Hadith and then mentioned the three miracles:

1) It never occurs to these tribes that they must continue work throughout the night. After all, they are in such large numbers that they can easily delegate the work amongst themselves and work in shifts. However, Allah does not allow this thought to occur to them.

2) It does not occur to them that they can merely cross the mountain or scale the wall, which they can do through the aid of equipment they possess in large numbers. According to a narration by Wahb-b-Munabbah it is known that these tribes are agriculturists and artisans possessing various types of equipment.

3) The thought of saying, "Insha-allah (if Allah wills)" never enters their minds and it will only occur to them when Allah wills that they be released.(Fathul-Bari)

bron; inter-islam (dit artikel is super leerzaam trouwens, ik raad aan het in zijn geheel uit te printen en te bestuderen, het geeft je vrijwel alle info over de tekenen van het dag des oordeels)

01-07-2006, 22:07

Citaat door dromer:





[QUOTE]aan dit gedeelde word getwijfelt door sommige geleerde, en zou een Israelitische overlevering zijn.



Citaat:
en het hetgeen betwijfelbaar is aan deze overlevering is dat dit volk zo verdorven is dat zulk een woord (incha'Allah) nooit en tennimer uit hun mond kan komen. en bovendien is het erg stug dat dit vele en wellicht meer dan tientallen milenia word vergeten. zo zijn er nog een aantal argumenten.

Wa Soeb7ana Allah, het stukje dat ik hierover geplaatst heb, ben ik vaker tegengekomen dan datgene wat jij beweert. Wa Allaho A3lam.


Citaat:
ps. het is geen sluis maar muur, van metaal.[/
Dit kan kloppen, omdat er in sorat Al Kahf ook over een muur wordt gesproken.

01-07-2006, 22:10
lees mijn vorige reactie. en denk eens logisch na, een verdorven volk als hen iets als "incha'Allah" uitspreken? maar Allahu a'lem, we kunnen het beter in het midden laten.

01-07-2006, 22:19


En weetje wat het ergste is dat ook gewoon Gelovigen met een zwak imaam hem ook gaan volgen allah stir ou safiii ... Allah nes7om Insallah

01-07-2006, 22:26

Citaat door Miss_Stinkdier:
En weetje wat het ergste is dat ook gewoon Gelovigen met een zwak imaam hem ook gaan volgen allah stir ou safiii ... Allah nes7om Insallah
Als jij hopelijk niet fris genoeg ruikt zal hij jouw ook denk ik overslaan

Was a Joke u Know

01-07-2006, 22:34

Citaat door Walid_A:
Als jij hopelijk niet fris genoeg ruikt zal hij jouw ook denk ik overslaan

Was a Joke u Know
ahahahha Dounya Hanyaaa...

Hij mag dan insallah gewoon langs me lopen ( ey ik praat nu wel stoer maar ik zou het echt eng vinden om in die tijd te leven als djadjal der is en 2oe ma 2) Allah o a3lam of ik dan nog leef

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12