Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Spreek de taal van je vakantieland.......

Tornado
12-06-2002, 08:14

Hallo allemaal, Binnekort kan ik me alle dagelijkse werkzorgen van me af zetten, als ik op vakantie ga. Heel waarschijnlijk wordt het de Spaanse Costa's. Welke costa daar moeten we nog achterkomen. Nu heb ik twee vragen aan jullie; Waar in Spanje heb je het mooiste stand, meest gezellige nachtleven en veel groen??? En mijn tweede vraag; soms kom je hier in Nederland wel eens toeristen tegen die echt geen woord Nederlands noch Engels spreken. Dit vind ik irritant. Om dit te voorkomen wil ik wat basiswoorden en zinnen leren voor ik daar naar toe ga. Tussen jullie zit vast en zeker wel iemand die goed is in Spaans. Dus als jullie zinnen hebben die ik kan gebruiken dan hoor ik dat graag. p.s. geen gekke zinnen met de verkeerde vertaling he? :zwaai:

Tornado
12-06-2002, 08:26
O gaaf, dat is het beste wat je als EERSTE kunt leren. Hoe zeg ik nou dat ik ook van jou houdt??????? maar eigenlijk helpt dit zinnetje mij niet om brood te kopen.......moet ik op de liefde leven of zo

7eloua
12-06-2002, 08:42
thigamo tranquilo = laat me met rust Zal je vast nog wel een keer nodig hebben dat zinnetje ;)

Safira75
12-06-2002, 08:52
te quiero = ik hou van jou que tal = hoe gaat het come estas = hoe gaat het hasta luego= tot ziens quanto vale = hoeveel kost het (voor op de markt bijv.) Que bonita pais = wat een mooi land! (kan je ze een complimentje geven ja wat wil je eigenlijk zeggen?

Tornado
12-06-2002, 08:52

Origineel gepost door 7eloua thigamo tranquilo = laat me met rust Zal je vast nog wel een keer nodig hebben dat zinnetje ;) hahahahahhahah ahahahahha krijg ik eindelijk eens een keer aandacht, moet ik zegeen dat ik met rust gelaten wil worden?????????? :confused: hahahahaha Heb je nog meer goeie tips??

Tornado
12-06-2002, 08:56
Origineel gepost door Safira75 te quiero = ik hou van jou que tal = hoe gaat het come estas = hoe gaat het hasta luego= tot ziens quanto vale = hoeveel kost het (voor op de markt bijv.) Que bonita pais = wat een mooi land! (kan je ze een complimentje geven ja wat wil je eigenlijk zeggen? Hoe vraag ik aan een oma hoe het gaat het haar pas gescheiden achternicht??? En hoe vraag ik waar je voor een half jaar een curus kantklossen kunt volgen bij een door de Nederlandses staat gefinancierde uitburgeringscentrum??? Als je me hier aan kunt helpen, ben ik al een heel stuk verder

Safira75
12-06-2002, 08:59
da's nou jammer --> ik wist het wel van de achterneef van een oma.... en ook van een inburgerinsgcentrum....misschien dat iemand anders je hier aan kan helpen :)

Safira75
12-06-2002, 09:02
pendejo --> die is ook belangrijk

Tornado
12-06-2002, 09:20
Origineel gepost door Safira75 pendejo --> die is ook belangrijk ja, dat zeg ik ook altijd

The_Borg
02-07-2005, 13:04
hijo de mil putas chingas tu madres metete un palo por el culo me cago en la hostia hueles a mierda

beppie_truus
02-07-2005, 13:26
ikos ookos praatos heelos goedos spaanos. alsos jijos vraagos hebtos ikos kanos dieos vooros jouos beantwoordenos.

KILL SWITCH
02-07-2005, 13:36
ikos ookos praatos heelos goedos spaanos. alsos jijos vraagos hebtos ikos kanos dieos vooros jouos beantwoordenos. :hihi: :hihi:

Einherjer
02-07-2005, 13:40

Heb je in het hoogseizoen aan de costa's de spaanse taal nodig?? met al die hollanders..duitsers..engelsen.enzz...

beppie_truus
02-07-2005, 13:41
:hihi: :hihi: was een moeilijke cursus hoor dat spaanos :D