Bekijk volle/desktop versie : cadeau man voor afstuderen



01-07-2006, 11:14
salaamoe aleikoum,

Wie heeft cadeautips voor iemand (mijn man) die afgestudeerd is?

Ik zit in tijdnood

djazakoem allahoe gayran

wasalaam

01-07-2006, 11:20


Er is niet echt iets wat je speciaal geeft als iemand afstudeert...Je kan alles geven, naar gelang je budget....

Ik weet wel dat de meeste mensen wel blij zijn met een mooi nieuw horloge (als dat binnen het budget past). Dat vind ik altijd leuk om te krijgen. Guess heeft redelijk betaalbare mooie herenmodellen.

01-07-2006, 11:21

Citaat door The_Saint23:
Er is niet echt iets wat je speciaal geeft als iemand afstudeert...Je kan alles geven, naar gelang je budget....

Ik weet wel dat iedereen blij is met een mooi nieuw horloge (als dat binnen het budget past). Dat vind ik altijd leuk om te krijgen. Guess heeft redelijk betaalbare mooie herenmodellen.
Ik dacht al aan een horloge, omdat die van hem kapot is. Maar 'hij wil zo'n horloge met de adhaan erop...een asr of fadjr horloge.


Weet iemand waar ik die kan kopen??

Bestellen is het te laat voor. Ja stom, ik had er eerder aan moeten denken

01-07-2006, 11:23
andere ideeen?

01-07-2006, 11:24



Citaat door Sabira23:
Ik dacht al aan een horloge, omdat die van hem kapot is. Maar 'hij wil zo'n horloge met de adhaan erop...een asr of fadjr horloge.

Weet iemand waar ik die kan kopen??

Bestellen is het te laat voor. Ja stom, ik had er eerder aan moeten denken
Kom ik weer met Guess aanzetten haha. Typisch ...Ik heb geen flauw idee waar je dat soort horloges koopt.

01-07-2006, 12:08
Oepppppppppp

01-07-2006, 12:11
Maybe moet je niet denken aan een cadeautje, maar juist aan een lief gebaar...

Khad laatst (van de week) zomaar een roosje gekocht voor mn man en daarbij een hele oprechte (lieve) brief over hoe trots ik op m ben en hoe blij en bla bla en ik had t m gegeven na het eten (uitgebreid zn lievelingstapas klaargemaakt) ...

Mn man heeft nog nooit gehuild, zelfs niet toen zn oma & beste vriend dood gingen, maar die dag wel...

Hij vond t zo lief..

Nou ik heb ongelovelijk veel voor m gekocht, maar nergens was ie zo blij mee als met dit...

Maybe een tip

Gair insha Allah

M3a salama,
Latifa

ps. dat horloge kun je alsnog bestellen en later aan m geven

01-07-2006, 12:50

Citaat door Maghrebiya:
Maybe moet je niet denken aan een cadeautje, maar juist aan een lief gebaar...

Khad laatst (van de week) zomaar een roosje gekocht voor mn man en daarbij een hele oprechte (lieve) brief over hoe trots ik op m ben en hoe blij en bla bla en ik had t m gegeven na het eten (uitgebreid zn lievelingstapas klaargemaakt) ...

Mn man heeft nog nooit gehuild, zelfs niet toen zn oma & beste vriend dood gingen, maar die dag wel...

Hij vond t zo lief..

Nou ik heb ongelovelijk veel voor m gekocht, maar nergens was ie zo blij mee als met dit...

Maybe een tip

Gair insha Allah

M3a salama,
Latifa

ps. dat horloge kun je alsnog bestellen en later aan m geven
Ahh wat lief

01-07-2006, 19:26

Citaat door Maghrebiya:
Maybe moet je niet denken aan een cadeautje, maar juist aan een lief gebaar...

Khad laatst (van de week) zomaar een roosje gekocht voor mn man en daarbij een hele oprechte (lieve) brief over hoe trots ik op m ben en hoe blij en bla bla en ik had t m gegeven na het eten (uitgebreid zn lievelingstapas klaargemaakt) ...

Mn man heeft nog nooit gehuild, zelfs niet toen zn oma & beste vriend dood gingen, maar die dag wel...

Hij vond t zo lief..

Nou ik heb ongelovelijk veel voor m gekocht, maar nergens was ie zo blij mee als met dit...

Maybe een tip

Gair insha Allah

M3a salama,
Latifa

ps. dat horloge kun je alsnog bestellen en later aan m geven
ik krijg er de kriebels van