Bekijk volle/desktop versie : meiden help me met flashen



Pagina's : [1] 2

01-07-2006, 00:44

Citaat door BreathexOnxMe:
ik had ongeveer 7/8 maanden geelden een relatie met een jongen maar na ongeveer 7 maanden zei hij dat hij al 4 jaaar verliefd is op een andere meisje en haar n ietkan vergeten hij zei ik wil kijken hoe het met haar afloopt. dus ik zei is goed je doet maar maar dan moet j emij met rust laten. hij stelde voor dat als het nix werd tussen hun dat wij dan weer samen zouden gaan. dat sloeg natuurlijk nergens op en ik liet hem weten dat die mij met rust moest laten. en dat gebeurde ook ik hoorde 3 maanden nix van hem en ik had daar geen problemen mee. ik had hem makkelijk uit mehoofd gezet.
maar nu na 3 maanden belt hij mij en zegt ie ja het spijt me ik mis je, het is nix geworden met haar ik wil jou terug na jou heb ik niemand gehad. hij wilt afspreken om ff bij te praten hoe durft hij he....
maar ja meiden ik wil hem heel graag terug pakken wan wat hij bij mij deed was echt pijnlijk en ik wil hem die pijn ook laten voelen kunnen jullie mij a.u.b helpen met hoe ik moet beginnen en hoe ik met hem verder moet gaan en hoe ik hem het betse kan flashen na een tijdje doen alsof ik verliefd op hem ben... ik hoop dat jullie kunnen helpen want ik wil nix van hem ik wil alleen sweet revange


kus,
.

01-07-2006, 00:55


de beste revenge is die jongen gewoon negeren, die klootzak is je verdere aandacht absoluut niet waard, na wat hij heeft gedaan. Zo behandel je een hond niet eens..!

01-07-2006, 00:59
Meid, laat het maar zitten..

Zoek geen wraak want als je dat wel doet ben je evenveel waard als hij en dat wil je vast niet zijn..

01-07-2006, 01:25
Verlaag je niet tot zijn niveau, ga gewoon verder met je leven.. waar maak je je nog druk om, neem zn verzoek niet aan.. t is echt laag als je hem gaat 'flashen' dat doen lagen mensen, duss zie maar maar ik zou het in ieder geval laten

01-07-2006, 01:39



Citaat door BreathexOnxMe:
ik had ongeveer 7/8 maanden geelden een relatie met een jongen maar na ongeveer 7 maanden zei hij dat hij al 4 jaaar verliefd is op een andere meisje en haar n ietkan vergeten hij zei ik wil kijken hoe het met haar afloopt. dus ik zei is goed je doet maar maar dan moet j emij met rust laten. hij stelde voor dat als het nix werd tussen hun dat wij dan weer samen zouden gaan. dat sloeg natuurlijk nergens op en ik liet hem weten dat die mij met rust moest laten. en dat gebeurde ook ik hoorde 3 maanden nix van hem en ik had daar geen problemen mee. ik had hem makkelijk uit mehoofd gezet.
maar nu na 3 maanden belt hij mij en zegt ie ja het spijt me ik mis je, het is nix geworden met haar ik wil jou terug na jou heb ik niemand gehad. hij wilt afspreken om ff bij te praten hoe durft hij he....
maar ja meiden ik wil hem heel graag terug pakken wan wat hij bij mij deed was echt pijnlijk en ik wil hem die pijn ook laten voelen kunnen jullie mij a.u.b helpen met hoe ik moet beginnen en hoe ik met hem verder moet gaan en hoe ik hem het betse kan flashen na een tijdje doen alsof ik verliefd op hem ben... ik hoop dat jullie kunnen helpen want ik wil nix van hem ik wil alleen sweet revange


kus,
?

01-07-2006, 01:43

Citaat door rikouska:
?
Hahah idd,

01-07-2006, 01:43
Eigen schuld..had je maar geen haramrelatie moeten nemen.

01-07-2006, 01:46

Citaat door rikouska:
?
Die zit, dat d8 ik dus ook.

01-07-2006, 01:46

Citaat door WhoCares:
Eigen schuld..had je maar geen haramrelatie moeten nemen.
Koelbloedig hoor .

01-07-2006, 02:05

Citaat door xx_zina_xx:
Hahah idd,
En, dan nog zeggen had hem makkelijk uit m'n hoof gezet had er geen problemen mee

01-07-2006, 02:06

Citaat door WhoCares:
Eigen schuld..had je maar geen haramrelatie moeten nemen.
Muhahahahahahahahahahahahahaha

01-07-2006, 02:07

Citaat door smaraagd:
Die zit, dat d8 ik dus ook.
ze zet zichzelf echt voorschut muhahahahaha

01-07-2006, 02:10


Aah saffy genoeg leedvermaak.

01-07-2006, 02:15

Citaat door smaraagd:
Aah saffy genoeg leedvermaak.
is goed is eigenlijk best zielig help me met flashen muhahahahahahahahahaha pathetic

01-07-2006, 02:19
mannelijke-heks.

Pagina's : [1] 2