Bekijk volle/desktop versie : WK 2002



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

19-06-2002, 15:09
Atlasleeuw als je goed kan lezen, dan staat er dat ik hoop dat senegal de finale bereikt, betekent dat dan niet dat ze van die turken zullen winnen?

Ik dacht het wel, mits ze een goeie dag hebben met voetbal weet je het immers nooit, maar geef ze een hele grote kans, die afrikanen.

Verder ging het er om of de turken beter zijn dan de marokkanen en ik kan je verzekeren dat dat het geval is, ze hebben tenslotte de kwartfinale bereikt en die bereik je niet als je geen kwaliteiten hebt. Ik kan maar een conclusie trekken en dat is dat de turken op dit moment beter zijn dan de marokkanen.
Trouwens ik neem het helemaal niet voor de turken op, het is de waarheid want ik hou van het marokkaanse elftal alleen worden ze overschat, middelmatige voetballers hebben al stelallures terwijl meer dan de helft op een abnormaal niveau speelt op bij een of andere frans team op de bank zit.
Zoals ik al eerder zei is er maar een speler die een internationaal topper is en dat is onze nordin naybet

En om even om Sarahsalima te reageren, wie noem jij een achterbakse flapdrol/
Je weet niet eens waarover je lult.
De turken zijn op dit momenten een aantal klassen beter dan de marokkanen, en weet je waarom ze 48 jaar zich niet hebben weten te plaatsen voor het wk dat is gewoon omdat het gewoon moeilijk is om in europa te overleven omdat er vele goede voetbalnaties zijn, en ten tweede hebben ze vanaf ''98 aan een hele goede team zitten bouwen in ''98 heben ze zich net niet weten te plaatsen en in 2000 hebben ze op het EK goed gespeeld, galata is een topteam geworden in europa, verscheidene spelers spelen bij echte intern. topclubs.(Inter, leverkussen, Ac milaan etc..)
En weet je wel op wat voor niveau het overgrote deel van de marokkaanse selectie voetbalt?

Ik vraag me dus af wie hier de flapdrol is.

19-06-2002, 17:41



Citaat:
Origineel gepost door robio1980

Ik vraag me dus af wie hier de flapdrol is.
JIJ bent dat

22-06-2002, 15:54
Wie heeft er gewonnen SarahSalima, Turkije of Senegal?
IK heb het niet kunnen zien omdat ik geen tv heb, maar wil de uitslag heel graag van jou weten?

23-06-2002, 12:45

Citaat:
Origineel gepost door robio1980
Wie heeft er gewonnen SarahSalima, Turkije of Senegal?
IK heb het niet kunnen zien omdat ik geen tv heb, maar wil de uitslag heel graag van jou weten?
Zuid Korea heeft gewonnen, wil je verder nog iets weten?




23-06-2002, 13:22


KLAAR NU ZIJN WE GEWOON VOOR DE MOFFEN, DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND, ÜBER ALLE DEUTSCHLAND !!!!!!!!


23-06-2002, 13:23
Nee ik ben voor GUUSJE>>>... Z-KOREA




23-06-2002, 13:35
Sarahsalima ik wou graag weten of turkije nog gewonnen heeft.........

Marokko zou ook zo ver zijn gekomen...toch?

23-06-2002, 13:41

Citaat:
Origineel gepost door robio1980
Sarahsalima ik wou graag weten of turkije nog gewonnen heeft.........

Marokko zou ook zo ver zijn gekomen...toch?
TURKIJE HEEFT GEWONNEN JA EN MAROKKO ZOU NIET EENS DOOR DE EERSTE RONDE ZIJN GEKOMEN MET DE MENTALITEIT EN RUZIES DIE ER OP DIT MOMENT ZIJN BINNEN HET MAROKKAANSE ELFTAL.

23-06-2002, 13:59
TURKIJE GEWONNEN?????

speelt Turkije dan mee in het WK????


23-06-2002, 14:03
leef je wel op deze wereld?? turkije heeft gisteren gewonnen van senegal, na verlenging.

23-06-2002, 15:23
ATLAS zehma ik weet niet.



WHATEVERRRR

23-06-2002, 15:50

23-06-2002, 19:06


ja lach me maar uit

23-06-2002, 19:40
hey mensen waarom gunnen jullie ons die pret niet.. toen maroc in de wk speelde was ik ook voor maroc laten we elkaar steunen ipv achter een idiote land staan en trouwens is toch leuk dat een moslimland zo ver komt......

Wicked!!

23-06-2002, 20:02
Turkijeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn nnnnn
en spanje <-- maar ja die liggen er al uit!!!

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8