Bekijk volle/desktop versie : Welke School?



29-06-2006, 14:07
hey vraagje..

k volg momenteel de opleiding juridisch administratief medewerker..
k heb het eerste jaar ook gehaald alleen k wil nu het tweede jaar gaan doen op een andere school..
alleen twijfel k dus tussen 2 scholen..
tussen albeda college weena in rdam en florijn in breda..

mohim welke adviseren jullie my?

en wie volgt ook de juridische opleiding op de albeda college of florijn?...

29-06-2006, 14:19


iwaa....
alle reacties zyn welkom hoor..

29-06-2006, 14:52
zehma niemand zit op 1 van die scholen ofzo...

mohim is goed met jullie k onthou dit!!

29-06-2006, 17:05
salam
volgens mij maakt het niet zoveel uit
als jij uit breda moet reisen om op albeda les te gaan volgen, dan moet jij het niet doen.
want zo goed school is het niet ( ik praat over albeda in het algemeen)
ik ken een leerling die daar les volgt en graag daar weg wil.
2 marokanen (die daar les hebben gevolgd en daarna naar zadkine zijn gegaan)
vinden albeda niet zo beste.
ook de geluiden van leraren die daar les geven zijn niet zo beste. ( de leraren die ik gesproken heb geven les op albeda techniek)

persoonlijk heb ik het gevoel dat albeda toch beter is dan zadkine
ik heb ook het gevoel dat een roc in breda (techniek, de naam daarvan ben ik helaas vergeten (geen florijn)) beter is dan de scholen in rdam. ( ik heb ooit de leraren op dat school gesproken, ze waren tevreden over hun school)

29-06-2006, 18:41


ooh thnxx voor de info! maareh k zelf kom uit Dordrecht.. dus aan de hand van de reistyd maakt 't nie zoveel uit.. en albeda zelf ken k wel een beetje maar die scholen in breda hellemaal nie... maar k hoor dat 't in breda wat rustiger is.. wat voor my juist een positief punt is.. mohim k zie 't allemaal wel..

29-06-2006, 21:47
ik denk dat jij gelijk hebt, maar
volgens mij zit in doordrecht een heel goede roc, waarom ga jij niet daar informeren

30-06-2006, 11:55

Citaat door MohamedMaroc:
ik denk dat jij gelijk hebt, maar
volgens mij zit in doordrecht een heel goede roc, waarom ga jij niet daar informeren
ik kom uit omgeving dordrecht maar dordrecht heeft geen goede scholen....
Mijn broer moet ook helemaal naar breda
hij zit op de florijn zelf vind hij het wel leuk gezellig school met veel marokkaantjes!! Ze geven volgens hem ook wel goed les En hij doet ook jurdisch maar weet niet meer welke vraag Nxxxxxxx als je verder wat wil weten kun je me pmen en dan vraag ik het hem gewoon

30-06-2006, 13:31
neej dordrecht heeft idd. hellemaaal geen goede scholen neej.. die zyn egt naar de klote!! maareh florijn lijkt me ook wel leuk jah k hoor er ook veel positieve dingen over enzo... maareh is 't zo als je in breda met de trein ben aangekomen.. dat je daarna nog de tram moet pakken ofzo?..... ligt 't ver van het station vandaan?

Xxjes nassira!

24-11-2006, 11:14
albeda weena!!!!! zeker moet je die kiezen haha