Bekijk volle/desktop versie : Wie wordt er nou ook ziek

29-06-2006, 11:32
als je onderweg naar marokko bent..
Wordt echt altijd ziek in de auto
En die stomme reistabletten helpen mij nooit
Wie heeft er hier ook last van

29-06-2006, 11:57

Du3a 'ssafar (du3a voor het reizen)

Drie keer Allahu Akbar zeggen en dan het volgende:

Subhaana 'llathi saggara lana hatha wa ma kunna lahu mu9rineen wa inna ila rabbina la mun9aliboon. Allaahumma inna nas’aluka fi safarina haatha al-birra wa’l-taqwa wa min al-‘aml ma tarda, Allaahumma hawwin 3alayna safarana haatha watwi 3anna bu3dahu. Allaahumma anta 'ssaahib fi 'ssafar wa’l-khaleefah fi’l-ahl. Allaahumma inna na3oothu bika min wa3tha ’ssafar wa ka3aabat al-manthar wa su’a 'l-mun9alib fi’l-maali wa’l-ahl

29-06-2006, 12:52

Citaat door driss777:

Subhaana 'llathi saggara lana hatha wa ma kunna lahu mu9rineen wa inna ila rabbina la mun9aliboon. Allaahumma inna nas’aluka fi safarina haatha al-birra wa’l-taqwa wa min al-‘aml ma tarda, Allaahumma hawwin 3alayna safarana haatha watwi 3anna bu3dahu. Allaahumma anta 'ssaahib fi 'ssafar wa’l-khaleefah fi’l-ahl. Allaahumma inna na3oothu bika min wa3tha ’ssafar wa ka3aabat al-manthar wa su’a 'l-mun9alib fi’l-maali wa’l-ahl
Thanx!! Voor de tip. En daarnaast als je geen chemische troep wilt slikken, gember helpt heel goed tegen auto ziek.

29-06-2006, 13:08

Citaat door miss_melilla:
Thanx!! Voor de tip. En daarnaast als je geen chemische troep wilt slikken, gember helpt heel goed tegen auto ziek.
Graag gedaan

29-06-2006, 13:15

Handig, BarakAllahoefiek.

29-06-2006, 15:47
ik word altijd zo ziek ,als ik in de boot ben ,ik kan dan niet es wandelen in de boot ,voordat je et weet ben k al weer aan het overgeven ,word helemaal misselijk

29-06-2006, 15:51

Citaat door islamforever:
als je onderweg naar marokko bent..
Wordt echt altijd ziek in de auto
En die stomme reistabletten helpen mij nooit
Wie heeft er hier ook last van
Alleen in de bergen van Tamsamane, komt waarschijnlijk door de stoemme airco

29-06-2006, 16:33
Ik had dat 0ok elk jaar,,
Maar t0en is mijn m0eder naar de ap0theek geweest,, En daar kryg je van die kleiene pilletjes echt heel makkelijk om in te slikken voor maar 1euro heb je een pakje met een stuk of 10 pilletjes erin,,Ik heb dat doosje weggegooid dus ik weet niet meer hoe het heet:s

29-06-2006, 19:40
Ik heb hetzelfde probleem maar ik ga insha'allah gewoon reispillen gebruiken

en dat van gember heb ik ook gehoord

ik heb ook gehoord dat het helpt als je een citroen snijdt en dan eraan ruikt

29-06-2006, 21:20

Citaat door driss777:

djazaakallahoe gairan

29-06-2006, 21:22

Citaat door miss_melilla:
Tnxx meid..maar wat moet je met die gember doen dan???

29-06-2006, 21:23

Citaat door Sahrazard:
ik heb het ook erg.
ik begin al in Belgie te overgeven.
Iedereen in de auto wordt altijd gek van mij.
Daarom ga ik dit keer in de vliegtuig , inschalah

Wallah ik ook.. begint in belgie al..
en zoals je zei iedereen wordt ook gek van mij

30-06-2006, 00:29

elahmdoelilah heb ik daar geen last van

maykoen el 7ir insh allah