Bekijk volle/desktop versie : mijn zus



Pagina's : [1] 2 3 4

29-06-2006, 01:03
hallo,

ik heb een vraagje.. me zusis 23 en haar man 28 en ze hebben 2 prachtige dochtertjes van 6weken en van 1jaar.. maar nu hun relatie gaat niet meer het is gewoon helemaal stuk, me zus wilt niet meer verder met haar huwlijk en haar man die is ook gek geworden wat kan ik doen ik wilze samen gelukkig zien hoe kan ikme zus helpen en steunen..

alleen serieuse reacties aub...


dankje, hanan

29-06-2006, 01:03


hallo,

ik heb een vraagje.. me zusis 23 en haar man 28 en ze hebben 2 prachtige dochtertjes van 6weken en van 1jaar.. maar nu hun relatie gaat niet meer het is gewoon helemaal stuk, me zus wilt niet meer verder met haar huwlijk en haar man die is ook gek geworden wat kan ik doen ik wilze samen gelukkig zien hoe kan ikme zus helpen en steunen..

alleen serieuse reacties aub...


dankje, hanan

29-06-2006, 01:04
hallo,

ik heb een vraagje.. me zusis 23 en haar man 28 en ze hebben 2 prachtige dochtertjes van 6weken en van 1jaar.. maar nu hun relatie gaat niet meer het is gewoon helemaal stuk, me zus wilt niet meer verder met haar huwlijk en haar man die is ook gek geworden wat kan ik doen ik wilze samen gelukkig zien hoe kan ikme zus helpen en steunen..

alleen serieuse reacties aub...


dankje, hanan

29-06-2006, 01:07
Door ze met elkaar te laten praten, communicatie is erg belangrijk!
Organiseer een etentje voor ze, jij let op de kindjes!

29-06-2006, 01:09



Citaat door MimaVanilla:
Door ze met elkaar te laten praten, communicatie is erg belangrijk!
Organiseer een etentje voor ze, jij let op de kindjes!
me zus is koppig en eigenwijsen haarman precies het zelfde, eventjes gaat het goed en hebben ze een oplossing en dan na een week of 2weken dan begint het geruzie weer om de kleinste dingen en negeren ze elkaar weer volkomen

en hihi dankje voor je tip!!!

29-06-2006, 01:10

Citaat door h_a_n_a_n__e:
me zus is koppig en eigenwijsen haarman precies het zelfde, eventjes gaat het goed en hebben ze een oplossing en dan na een week of 2weken dan begint het geruzie weer om de kleinste dingen en negeren ze elkaar weer volkomen

en hihi dankje voor je tip!!!
Niet geschoten, altijd mis!

29-06-2006, 01:11
Ik kan je echt niet helpen, maar ik hoop van harte dat het goed zal komen!
groetjes.

29-06-2006, 01:12

Citaat door zarazet:
Ik kan je echt niet helpen, maar ik hoop van harte dat het goed zal komen!
groetjes.
Dankjewel

29-06-2006, 01:15
23 jaar en al 2 kinderen??


Maar nu wilt ze scheiden..ach ja tegenwoordig gaat bijna iedereen scheiden..moest ze maar niet zo jong trouwen.

29-06-2006, 01:18

Citaat door WhoCares:
23 jaar en al 2 kinderen??


Maar nu wilt ze scheiden..ach ja tegenwoordig gaat bijna iedereen scheiden..moest ze maar niet zo jong trouwen.
nou ze is niet jong getrouwd hoor de meeste in me familie trouwen al op hun 17e zei pas op haar 21e ongeveer.. en ikke ben nog langg niet getrouwd

29-06-2006, 01:19
Een boek cadeau doen over het huwelijk in de Islam, hoe echtgenoten met elkaar horen om te gaan....Als geheugensteuntje...

We kennen de situatie niet, maar in z'n algemeenheid kan iedereen wel zo'n handboek gebruiken...

Succes!

29-06-2006, 01:20
dat boek heeft ze ligt onder haar hoofdkussen hihi met zo'n hardekaft toch (bedankt voor reactie )

29-06-2006, 01:21



Citaat door h_a_n_a_n__e:
nou ze is niet jong getrouwd hoor de meeste in me familie trouwen al op hun 17e zei pas op haar 21e ongeveer.. en ikke ben nog langg niet getrouwd
21 is zeker wel te jong om te trouwen.

29-06-2006, 01:22

Citaat door WhoCares:
21 is zeker wel te jong om te trouwen.
Tja, als zei er gelukkig mee is/was ,dat hun huwlijk slecht is nu sinds 4maanden ongeveer

29-06-2006, 01:33
hallo,

ik heb een vraagje.. me zusis 23 en haar man 28 en ze hebben 2 prachtige dochtertjes van 6weken en van 1jaar.. maar nu hun relatie gaat niet meer het is gewoon helemaal stuk, me zus wilt niet meer verder met haar huwlijk en haar man die is ook gek geworden wat kan ik doen ik wilze samen gelukkig zien hoe kan ikme zus helpen en steunen..

alleen serieuse reacties aub...


dankje, hanan

Pagina's : [1] 2 3 4