Bekijk volle/desktop versie : kan iemand mij helpen aub??



28-06-2006, 17:01
ik weet dat het epileeren van wenkbrauwen haram is maar is het wel toegestaan om ze te ontkleuren bleken dus niet helemaal natuurlijk maar alleen die verdwaalde haartjes.

kan iemand mij aub een duidelijk antwoord geven en zet ook bewijs neer als het kan delil ofzo want als het niet mag dan doe ik het niet

alvast bedankt

28-06-2006, 19:43


nee ik zei toch dat ik ze wil bleken niet verven goed lezen mensen.

dat betekent dus dat ze onzichtbaar worden en dan natuurlijk niet mijn hele wenkbrauw maar alleen die haartjes ver er onder .

weet iemand of het mag of niet

28-06-2006, 19:57

Citaat door yellio:
nee ik zei toch dat ik ze wil bleken niet verven goed lezen mensen.

dat betekent dus dat ze onzichtbaar worden en dan natuurlijk niet mijn hele wenkbrauw maar alleen die haartjes ver er onder .

weet iemand of het mag of niet
Zuster en dit wil je doen, omdat je je eigen wenkbrauwen niet mooi vind???? en je ze dus in een vorm wilt krijgen dat jij wilt???

28-06-2006, 20:00
is wat niet als haram is gesteld, is helal. zo simpel is dat. bleken word nergens als haram gesteld.

29-06-2006, 22:55


bedankt vor julli anwoord

29-06-2006, 22:57
maar ik zou het toch graag zeker willen weten.

en dromer weet jij misschien veel van de islam en weet je zeer dat het mag of twijfel je toch wel?

30-10-2009, 23:49
Ik heb laatst nog op Iqraa gezien dat een geleerde zei dat je ze wel mag bleken. Dat is wel toegestaan, alleen epileren niet. Allahoe a3lam!