Bekijk volle/desktop versie : zoontje 16m stinkvoeten!!!!!!



28-06-2006, 12:56
Wat doe ik eraan? Al sinds hij een babytje was had hij heel erge zweetvoetjes en handjes, maar toen stonk t niet, nu wel, ik zit constant de voetjes te wassen, en zijn schoentjes moeten om de haverklap in de wasmachine.Help

Wie heeft dit ook met een van haar kinderen? En wat helpt ertegen, ik zou alles proberen!!!

28-06-2006, 12:59


kan je niets aan doen zit in de familie


ahhah nee jo je moet katoenen sokjes aandoen bij hem en katoenen schoentjes of echt leren

28-06-2006, 13:03
Syno 5 kopen

28-06-2006, 13:05
hee platte piva je kan ook talkpoeder gebruiken

28-06-2006, 13:13


woow meiden thanx zo snel reacties

Hoe moet ik die talk gebruiken, er gewoon een keer opdoen per dag, of elke keer een beetje?

En sokjes zijn beetje warm nu he, maar toch bedankt voor de tip.

En nee, het zit toch niet in de familie.

heel erg bedankt voor de tips.

28-06-2006, 14:00

Citaat door plattepiva:
woow meiden thanx zo snel reacties

Hoe moet ik die talk gebruiken, er gewoon een keer opdoen per dag, of elke keer een beetje?

En sokjes zijn beetje warm nu he, maar toch bedankt voor de tip.

En nee, het zit toch niet in de familie.

heel erg bedankt voor de tips.
wat die talkpoeder betreft een paar snufjes van die talkpeoderop zijn voetjes en het dan over zijn hele voetje smeren,en wat het warme weer betreft heeft ie geen open sandaaltjes die zijn ookideaal of van die enkelsokjes

28-06-2006, 15:38
ik zou eerst bij de dokter langs gaan om te checken of er niet een lichamelijke reden is waardoor hij zoveel zweet. Kinderen hebben pas echte zweet vanaf de puberteit en dat het gaat ruiken.

28-06-2006, 16:23
Mijn zoontje heeft ook zweetvoeten, hij had het als baby ook vaak warm en ik kleedde 'm vaak cool aan. Maar inderdaad met die schoenen de hele dag aan... gaat het stinken.

Ik heb niet echt een oplossing, ik herken het alleen. Wat ik doe is altijd katoenen sokken (eigenlijk al zijn kleding is van katoen of linnen, geen polyester etc) en ik heb nu GEOX schoenen gekocht. Die schijnen te ventileren en inderdaad heeft ie er minder last van. Daarnaast gooi ik ze gewoon af en toe in de wasmachine.

Mijn zoontje heeft nu ook GEOX sandalen (suede) en die stinken niet, zijn timberland sandalen (plastic) meuren een uur in de wind. Dus zelfs met sandalen heeft ie stinkvoeten...

Je kindje is nog wel jong voor dure schoenen (ze groeien er zo snel uit), maar mss dat je ze in de uitverkoop kan vinden voor een redelijke prijs en het kan uitproberen?

M.