Bekijk volle/desktop versie : Wat Is Mijn Doel Nou Eigenlijk??



27-06-2006, 23:39
Vandaag begon mijn dag om 9:05 uur, Ik werd wakker deed me ogen open en ging ervan uit dat het nog 7 uur was. Ik keer op me andere zijde. Voor de zekerheid werp ik een blik op me telefoon en zie tot mijn grote verbazing dat het al 5 over 9 is. Ik spring me bed uit en vlieg naar me kast. Pak me kleren en snel naar de douche. In me overhaastende bui kan ik helaas mijn turqouse blouse niet vinden. Dan maar me witte blouse besluit ik. Zet me hoofddoek op en smeer vaseline op me gezicht. Inmiddels is het al 9:25. Heb in een recordtijd me klaargemaakt. Ik loop snel naar de bushalte, ik zie dat de bus nog lang niet komt, dus besluit maar te gaan lopen. Onderweg zie ik toevallig de andere bus aankomen. Per toeval haal ik het. Ik stap in en neem plaats. Denkend aan mijn leven tot nu toe. Ondertussen ben ik al aangekomen bij mijn halte. Ik stap uit en loop naar de uitzendbureau om iets af te geven. Binnen 5 minuten sta ik weer buiten en vervolg mijn weg weer naar de andere bushalte. Na een kwartiertje wachten, komt de bus eindelijk opdagen. Ik stap weer in en neem plaats. Binnen no time ben ik weer bij de halte waar ik moet zijn. Ik stap uit en loop naar me vriendin’s huis. Bel voorzichtig aan, zoals ze me had gevraagd. Haar moeder en zusje kijken tegelijkertijd uit het raam. En na een kleine 10 minuten komt me vriendin eindelijk naar buiten. Onderweg naar de tram komt me vriendin erachter dat ze helemaal geen zin heeft om hetgeen in te leveren op school. ‘We doen het morgen wel’ zegt ze. Dus gaan we maar richting mijn school om het een en ander op te halen. Ondertussen kletsend en gierend van het lachen, komen we aan bij onze halte en stappen uit. Aangekomen bij school, blijk de school gesloten te zijn. Helaas pindakaas. We vervolgen onze weg naar de supermarkt om het een en ander in te slaan voor onze reis. We doen inkopen, rekenen af en lopen weer naar de tram. We stappen uit bij het Centraal Station en nemen de trein richting Amsterdam Centraal. We stappen uit bij Schiphol en lopen richting de balie van Royal Air Maroc. Terwijl k loop kijk ik plotseling in 2 prachtige groene ogen. Ik wend mijn ogen snel af om niet gapend over te komen. Ik durf opeens niet meer te vragen wat ik wou vragen. Hij en de stewardess van Royal Air Maroc zijn druk in gesprek. Ik besluit maar ff te wachten, misschien dat hij z0 weg gaat. Na een half uur krijg ik toch schijt en loop naar de balie. Gelukkig neemt hij afscheid en kijkt voor de laatste keer recht in me ogen en loopt weg. Ik stel me vraag en terwijl ik me vraag stel kom ik erachter dat ik opeens heel nodig naar de wc moet. Ik stel me vraag en snel naar de wc. Opgelucht kom ik eruit en stel me vriendin voor om ff een kijkje te nemen bij de aankomsthal waar de vliegtuig vanuit Casablanca is geland een aantal minuten geleden. We gaan staan en na een kwartier hebben we alweer genoeg gezien en hebben we er al geen zin meer in. We gaan weer verder richting Amsterdam Centraal. Aangekomen in het centrum bezoeken we een aantal winkels op zoek naar wat leuke kleren. Maar helaas er hangt niks leuks bij. Na een discussie besluiten we de trein terug te nemen. We lopen naar het station, de trein komt over een kwartiertje dus ik besluit maar naar buiten te gaan, zonder erbij na te denken of het door te geven loop ik naar buiten. Na 5 minuten besef ik dat me vriendin niet bij me is. Ik loop naar binnen, maar zie haar niet staan. Ik waardeer me beltegoed snel op en bel haar.
Wisal: Hallo
Ik: Ey waar ben je?
Wisal: Ik sta op het perron en jij?
Ik: ik sta buiten aan de kant van de taxi’s.
Wisal: Ok, ik kom eraan
Terwijl ik ophang besluit ik een goeie vriend te bellen. Zoals ik had beloofd. Ik zoek zijn nr en bel hem op. Krijg meteen een vrolijke Harry aan de lijn, maar moet het gesprek snel afkappen, omdat ie in de buurt van wat vervelende hollanders staat. Ik bel je vanavond terug zegt ie. Ik hang op en praat met me vriendin en lachen wat af. We lopen naar het perron en stappen in de trein. Me vriendin stelt voor om bij Leiden uit te stappen en daar wat winkeltjes te bezoeken. Na 10 minuten lopen kwamen we eindelijk aan. Tot onze grote geluk treffen we wat leuks aan en lopen naar de kassa. Terwijl ik in de rij sta gaat me vriendin bij de sieraden kijken. Als we bijna aan de beurt zijn roep ik haar en komt ze weer in de rij staan. Ik besluit ook een kijkje te nemen bij de sieraden. Als ik terugkom is me vriendin net aan de beurt. De vrouw die achter mij stond blijkt het er niet mee eens te zijn, ik raak in discussie met haar en nadat de kassiere mij vriendelijk vroeg of ik het erg zou vinden, laat ik de vrouw alsnog voor gaan. We rekenen af en gaan weer terug naar het station. Richting huis. Thuis aangekomen ga ik eten, bidden en probeer me theorie te leren. Heb het boek net open en me tel gaat alweer over. Ik vermoed al wie het is, dus neem vrolijk op.

VERVOLG OF STOPPEN???

LMOHIM LAAT HET ME WETEN

29-06-2006, 00:47


yoehoeeee antwoord.....

verder gaan of kappen..........