Bekijk volle/desktop versie : Ik wist alles over haar, maar heb haar alleen nooit persoonlijk gesproken.....

Pagina's : [1] 2 3 4

11-06-2002, 17:03
Ik keek haar aan wat is ze prachtig. Ik kon het niet meer aan. Haar lach haar haar haar ogen.
Heeee Monieeeeeeeer geschrokken draaide ik me om het was mijn beste vriend Soufjan. Kom we gaan. waar gaan we naar toe vroeg ik. WATT? ben je het nu al vergeten? je bente re niet meer bij he laatste tijd?
Ik keek hem aan wat? riep ik. Kom mee. Hij rende weg snel rende ik achter hem aan.

Ik stopte en draaide me snel om zag ik het goed? daar stond ze dan. Ik had echt medelijde met me zelf. Ik vond haar al 3 jaar leuk. Ik wist alles over haar.
Monieeeer shit snel draaide ik me om en rende naar mijn vriend Soufjan.
Sorry maar ik heb er nu echt genoeg van, heo bedoel je? Monier of jij gaat naar haar toe of ik ga naar haar toe.
Watte? Soufjan als je dat maar laat schreeuwde ik. Wat een idioot.
Ik ga als ik vind dat ik kan gaan, en als ik zeker van weet dat ik haar leuk vind en dta ik van haar hou. HOuden van? Komop Monier je vind haar nu al 3 jaar leuk. 3 JAAR? en dan zit je nog te twijvelen? of je van haar houd of haar leuk vind??????

Ik wist dat hij gelijk had. Al 3 Jaar vond ik haar leuk ik heb alles geprobeerd om haar te vergeten. maar niets lukte.ieder keer als ik dacht dat ik haar vergeten was en ik zag haar dan was ik weer bij af.

hallooooooo??? Soufjan die stond voor mijn neus. Kom mee a sukkel.als ze je leuk vond was je wel naar je gekomen.
ja gelijk heb je Soufjan. en liep met mijn vriend mee. waar gaan we naar toe? 'Naar huis wat dacht je daarvan?

Hij liep richting de bus. Ik draaide me om wat ga je nou weer doen? Ik ga lopen. Doe normaal man!!!! wat normaal? ik draaide me om en keek hem aan wat normaal ik ga Lopen naar huis!!!!!

Ik stak een sigaret op en dacht terug aan "Haar" dat meisje die ik al 3 jaar leuk vind. Maryam zo heette ze. ik kan me nog herinneren de eerste keer dta ik haar zag. ze leip de trap af en zo de aula in toen ze uitgleed. ieder lachte haar uit ik ook. Maar toen ik naar haar keek ze werd verlegen ze schaamde zich. ze wist niet hoe snel ze weg moest.
Toen lachte ik niet meer. Ik stond op en liep toen weg.

Eindelijk thuis. Snel maakte ik de deur open. salaam moehalaikom ik lei naar binnen en kuste mijn moeder op haar hoofd. Mama is er eten? ja zei mijn moeder in het marokkaans. beletie (wacht ik ga nu voor je maken). Ik deed rustig mijn schoenen uit. Is Ilham nog niet thuis?

ja wel ze zit ijn haar kamer. Ik klopte aan wie is daar? Monier kan ik binnen komen? Neeeee ben me aan het omkleden kom maar over 5 min terug. Oke safie. laat maar

11-06-2002, 18:02

Mijn vader kwam thuis. Is er al eten klaar? hoorde ik hem schreeuwen. shit heee. MONIEEEERRRRR tfoe man. Snel stond ik op en liep mijn kamer uit.. ja ba? wat is er ? vul deze formulier eens in. ooh mijn goddd. oke ba wacht ff kom zo terug NEEE je teroeg jij Arahad da (kom hier)mijn moeder kwam met eten binnen en legde het op tafel voor mijn vader en brood. Ik vulde de formulier in. ba ik ga het in mijn kamer invullen. ik kan niet tegen zijn gesmak ik kan daar gewoon niet etgen ik word misselijk. Mijn zusje kwam binne salaam ze schrok toen ze mijn vader zag. ze had een jogging broek aan en mijn trui en was best een grappig gezicht maar mijn pa dacht er heel anders over.
Wat heb je aan schreeuwde hij tegen mijn zusje.

Ik wou me net gaan omkleden, mijn vader stond op was in twee stappen bij haar, kleed je op nu en gaf haar een klap snel stond ik op en haalde mijn vader weg safie ba laat haar klaar ga je omkleden Ilhame. en duwde haar zachtes snel weg. mijn vader keek mij kwaad aan voor dat ik het wist kreeg ik een klap. Hoe vaak MOET IK JE ZEGGEN DAT ALS IK BEZIG BEN MET HAAR DAT JIJ ER NIET MEE MOET BEMOEIEN. Ik keek hem aan liep naar mijn kamer deed mijn jas aan en schoenen en liep ging de deur uit eindelijk BUITEN. stak ik een sigaret op. Tfoee ik haat mijn vader > om alles dat hij deed.

Vorige week sloeg hij mijn moeder omdat het eten koud was. wat kon zij eraan doen? dat hij zo laat thuis kwam en dat ze is gaan slapen.

Weer stak ik een sigaret op. Is niet goed voor je hoor. snel draaide ik me om. het was Maryam wat deed zij hier. ze glimlachte naar me. Je rookt te veel. ook op school rook je teveel.Ik werd rood en lachte naar haar. ewa ja Kan niet zonder. ze glimlachte naar me maar Monier doe rustig aan he. Oke beslamma Maryam. hee hoe wist ze dat ik Monier heet?.
het deed me goed om haar weer eens te zien. ik voelde me goed en gooide mijn sigaret weg liep terug naar huis........

11-06-2002, 18:12
Je bent n topper dat weetje, maar nu geen kapsones
krijgen en door schrijven....
Ik weet je anders te vinden he dat weet je

Big kis

11-06-2002, 18:35
Eeeey toppie meid.......w8 niet te lang met vervolg okis........

GreetingZz,

11-06-2002, 18:41

Prachtig verhaal VERVOLGGGGG

11-06-2002, 19:25
ik wil vervolggggg... goed verhaal

xXx Sw33tn3ss

11-06-2002, 20:24
het is altijd het zelfde verhaal.Ik hoorde mijn moeder schreeuwen en mijn vader klappen.

mijn zusje ja wara is mijn zusje snel liep ik naar hara kamer maar daar was ze niet ik wou de deur van haar kamer dicht doen toen ikiemand hoorde snikken. Ilhame? ik ben het Monier!!! ik ben het. ze kwam van onder haar bed vandaan wat doe je daar onder je bed. Ze liep naar me toe en omhelsde me. ze begon te huilen.

Ik wil niet dood Monier!!! Dood? wat? over wat heb je het Ilhame?
papa zei; wullah oema esem engeg ( ik zweer het je ik zal je dood maken)
Nee hij meent het niet. jawel. hoe durft hij. Ik haat hem tfoeee ik haat hem echt. wete je wat ilhame ga naar mijn kamer ga daar slapen op de boven bed.

Mijn vader hoorde ik nog steds schreeuwen mijn moeder ook. ik kreeg er genoeg van.
Ik liep naar de woonkamer. geschrokken bleef ik ff staan. hij slaal mijn moeder met een leren riem. wat denk hij wel snel rende ik naar mijn vader toe en duwde hem weg pakte de riem af en begon te schreeuwen.

IS DIT WAT ZE HEEFT VERDIENT?ZE MAAKT IEDER DAG ETEN VOOR JE !!! ZE VOED JE KINDEREN OP!!! ALS JE SLAAPT JE HEBT HET KOUD HAALD ZIJ EEN NIEUWE DEKEN VOOR JE EN IS DIT WAT ZE VERDIENT????????

Ik was booos. mijn moeder schrok van mij mijn vader ook.
Ik kon er niet meer tegen. Ik kon er niet meer tegen dat als ik ieder keer thuis kom dat het relaxt is maar zodra mijn vader thuis komt alles op zijn kop is.
Ik heb er genoeg van..................

11-06-2002, 20:25
Echt een goed verhaal, gauw een vervolg......

Ciao Ciao

Lakeesha

11-06-2002, 22:47
TBARKE LAH ALIEK

VERVOLGGGGGGGGGGG

12-06-2002, 10:46
yaaaa wiiilieeeeeeeeeeeeee... Jij bent echt Goed man.. Echt mijn Complimenten...

Waarom ga je geen boeken uitbrengen?????....

De GRoeten Een FAN

12-06-2002, 19:23
hey ...oumaira komaan nog wat van die klappen....lol
hey maar is het echt zo bij jou? goed dat die monier er wat aan doet hoor

vervolgggggggggggggggggg plzzzz
summertime

12-06-2002, 21:08
wahahhahahahahahah
sorry maar het is gewoon zo.

De waarheid doet pijn.

12-06-2002, 21:09

het zijn meestal verhalen die ik hoor en dan maak ik er een eiegen verhaal van. Dus er zitten stukjes in dat wel echt is gebeurt

KUssssssssjesssssss

12-06-2002, 21:19
Ik draaide me om en liep de kamer uit.
Mijn zusje was in mijn kamer, ze lag om de boven bed ik ging in de onder bed slapen. Ilhame? ja Monier. wat zou je wensen als je iets mocht wensen?en als de wens echtuit zou komen. wat zou je wensen? Mijn zusje werd ff stil. Ja ik wil rust. dat is wat ik zou wensen wil rust in mijn leven. Wil niet dat als papa komt mama slaat en mij slaat en tegen jou schreeuwd. Ik wil rust in mijn leven Monier.

Ik was verbaasd, ik had alles verwacht maar zulke wijze woorden echt niet. En dan nog van iemand van 11 jaar.

Ik stond op en keek mijn zusje aan.Waar een wil is is een weg.
Ja zei mijn zusje maar in die weg zit een gat. Waar haal jij die woorden vandaan? Vroeg ik. Jaaaah wullah monier ik weet zelf niet.

Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik mijn zusje aan keek.
Ik hoop echt dat ze gelukkig word dacht ik.
Ik zal er voor zorgen dat mijn zusje gelukkig word insaaalh.......

12-06-2002, 21:50
Salaam!

Ik vind het wéér een goed stuk!
Wat ik ook goed vind is dat er nu een jongen de hoofdpersoon is. Maar wat ik wel een beetje vreemd vond is dat opeens Maryam er was. Waar kwam zij nou opeens vandaan ?
Ik ben benieuwd!

En ik vond het stukje erg goed dat Monier die riem afpakte! Dat stukje was echt sterk!

Beslama

Pagina's : [1] 2 3 4