Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat is nou een mooie haarkleur voor getinte mensen



27-06-2006, 22:41
k wil graag mijn haren verfen alleen ik ben wat getint. ik vind donkerbruin richting donker blond heel mooi maar dat staat weer gek bij getint huid. wat is jullie tip

27-06-2006, 23:15


Up!

Dat wil ik ook best weten..

27-06-2006, 23:32
Lichtbruin is héél mooi bij een getinte huid.. Wou het zelf ook laten doen bij de kapper maar ze hebben het verprutst!

27-06-2006, 23:35
ja dat wil ik ook wel eens wete....

27-06-2006, 23:38


Ik ben ook een beetje getint had ooit aubergine gedaan bij de kapper.
Het was echt mooi geworden.Of kastanje bruin

27-06-2006, 23:48
Misschien dat iemand dit weet!

Ik heb zwart krullend haar, ik wil plukjes in een ander kleurtje verven, maar welke kleur zou er leuk bij staan, ben lichtgetint....

Alvast bedankt!

28-06-2006, 11:27
hai ben ook lichtgetint en mijn haar is ook al een heleeee tijd goubruin en ik moet zeggen dat ik dit het beste vind staan heb ook me eigen kleur donkerbruin gehad en heel donker bruin met rode gloed maar dat stond allemaal niet dus ik hou het bij deze

28-06-2006, 11:40
Ik ben ook licht getint en heb me haar gewoon heel simpel zwart
normaal heb ik het in de zomer bruin met lichte highlights erin

28-06-2006, 11:49
maar zwart is haram daarom wil ik het niet zwart verfen ik had er al aan gedacht maar ja

28-06-2006, 11:50

Citaat door SdGMC:
hai ben ook lichtgetint en mijn haar is ook al een heleeee tijd goubruin en ik moet zeggen dat ik dit het beste vind staan heb ook me eigen kleur donkerbruin gehad en heel donker bruin met rode gloed maar dat stond allemaal niet dus ik hou het bij deze
ja ik wil het ook goudbruin hebben maar mijn moeder zegt dat dat niet bij getinte mensen staat maar k vind het zeker een hele mooie kleur

28-06-2006, 11:53
klopt als je TE getint ben zeg maar en je verft je haar licht kan het soms niet mooi staan , ik weet niet hoe getint jij bent? Maar meestal vind ik het persoonlijk de mooiste kleur bij getinte mensen.

28-06-2006, 11:53

Citaat door xdunyatjuhx:
maar zwart is haram daarom wil ik het niet zwart verfen ik had er al aan gedacht maar ja
Ik moet eerlijk zeggen dat iedereen daar wat anders over zegt.
dus ik zeg altijd allah oe a3lem
ze zeggen dat als je het doet om je grijze haar te verbergen dat het dan haram is
maar mischien heb jij wel gelijk.
Ik heb van mezelf al zwart haar dus
ik heb toen het blonde eruit laten groeien en de lokken eraf laten knippen

28-06-2006, 12:08


Ik denk dat je haar wel zwart mag verven, Ik bedoel..de Islam zegt dat je haar wel mag verven (als je een hoofddoek draagt) dan mag het gewoon echt alle kleuren van de regenboog. Het is niet zo, dat als het toegestaan is om je haar te verven dan er bepaalde ''regels' zijn.

28-06-2006, 12:51

Citaat door xdunyatjuhx:
k wil graag mijn haren verfen alleen ik ben wat getint. ik vind donkerbruin richting donker blond heel mooi maar dat staat weer gek bij getint huid. wat is jullie tip
Meid, ik ben ook redelijk getint en ik heb mijn haar rood geverfd. En het staat mooi, mss een tip voor jou.

28-06-2006, 12:52

Citaat door xdunyatjuhx:
maar zwart is haram daarom wil ik het niet zwart verfen ik had er al aan gedacht maar ja
Als je zwart wilt gaan verven, dan moet het wel een rode gloed hebben van zeg maar henna. Maar gewoon zwart, is haram