Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Knip dié Krul



27-06-2006, 20:07
Ik wil mn haar binnekort weer knippen,,
Alleen heb ik 1 probleempje
Heb van die kleine krulletjes en er zijn weinig kappers die daar mee om weten te gaan, hoor verhalen dat sommigen het uitkammen en daarna gaan knippen Nou dat moet je bij mij niet gaan proberen,, kent iemand een goede xkrullenkapperx Iemand die dus goed is in krullen knippen, t liefst omgeving Zuid Holland of Noord-Brabant..
Danku

27-06-2006, 20:15



Citaat door XXItoe_ZinaXX:
Ik wil mn haar binnekort weer knippen,,
Alleen heb ik 1 probleempje
Heb van die kleine krulletjes en er zijn weinig kappers die daar mee om weten te gaan, hoor verhalen dat sommigen het uitkammen en daarna gaan knippen Nou dat moet je bij mij niet gaan proberen,, kent iemand een goede xkrullenkapperx Iemand die dus goed is in krullen knippen, t liefst omgeving Zuid Holland of Noord-Brabant..
Danku
Je moeet bij kapsters gaan die afkomstig zijn uit noord-afrika enso.. ze kunne beter met ons haar omgaan!

27-06-2006, 20:17

Citaat door t0ensi:
Je moeet bij kapsters gaan die afkomstig zijn uit noord-afrika enso.. ze kunne beter met ons haar omgaan!
Dankjee , ben nog nooit naar zo een kapster geweest, waar knip jij je haren? Las in een ander forum dat jij ook krullen hebt

27-06-2006, 20:18


Ik heb zulke krullen

27-06-2006, 20:27


Ik heb het raar genoeg wel bij een NL'se kapper gedaan, zijn vrouw heeft hetzelfde haardus hij kon er goed mee overweg...
Me haar groeit wel snel en is nu al weer te lang geworde..dat heeft hij dus niet goed gedaan..het mocht wat korter..
me haar is nu zo :

http://img467.imageshack.us/img467/9531/kr0e8ri.jpg

27-06-2006, 20:28

Citaat door t0ensi:
Ik heb het raar genoeg wel bij een NL'se kapper gedaan, zijn vrouw heeft hetzelfde haardus hij kon er goed mee overweg...
Me haar groeit wel snel en is nu al weer te lang geworde..dat heeft hij dus niet goed gedaan..het mocht wat korter..
me haar is nu zo :

http://img467.imageshack.us/img467/9531/kr0e8ri.jpg
Egt mooi, Tbarkellah

Waar ergens is die kapper?

27-06-2006, 20:30

Citaat door XXItoe_ZinaXX:
Egt mooi, Tbarkellah

Waar ergens is die kapper?
chokran lieverd, jij o0k als je zulke kleine kroelle hebtt..ze zijn kapot sweet!
Die kapper zit hierso in Eindhoven