Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Die kilo´s moetennnnnn der af en wel nuuu!



27-06-2006, 19:17
Salamoe alaikoum dames,

Ik wil graag 5 kilo in een week tijd afvallen. Met welk dieet kan je dat bereiken?

Ik heb gehoord van een ziekenhuis dieet?

27-06-2006, 19:20



Citaat door moslima_parel:
Salamoe alaikoum dames,

Ik wil graag 5 kilo in een week tijd afvallen. Met welk dieet kan je dat bereiken?

Ik heb gehoord van een ziekenhuis dieet?
Hoelang ben je en hoeveel weeg je? en waarom 5 kg in een week? Is zo ongezond...

27-06-2006, 19:22

Citaat door Sweety20:
Hoelang ben je en hoeveel weeg je? en waarom 5 kg in een week? Is zo ongezond...
Ik ben ongeveer 1 meter 68 en weeg 58 kilo. Ik weet dat het ongezond is, maar het is voor een belangrijke aangelegenheid.

27-06-2006, 19:24

Citaat door moslima_parel:
Ik ben ongeveer 1 meter 68 en weeg 58 kilo. Ik weet dat het ongezond is, maar het is voor een belangrijke aangelegenheid.
Meid, je hebt alhamdoulilah een mooi lijntje..Geloof me. Wil je nu in een week anders 5 kilo afvallen en de volgende week jojo-effect hebben en er gelijk 10 kg bij komen??? Is het dat wel echt waard?

27-06-2006, 19:27



Citaat door Sweety20:
Meid, je hebt alhamdoulilah een mooi lijntje..Geloof me. Wil je nu in een week anders 5 kilo afvallen en de volgende week jojo-effect hebben en er gelijk 10 kg bij komen??? Is het dat wel echt waard?
Schokran hbibba, maar ik wil het toch. Ik ben zeer koppig.

Weet je meschien of het ziekenhuisdieet een goeie dieet is?

27-06-2006, 19:28

Citaat door Enriquelover:
Veel succer ermee maar een lichaam kan niet meer dan 1.5 kilo ver per week verliezen. Dus als je meer dan 1.5 kilo afvalt dan is de rest water en spieren
je moet sporten en gezond dat is jammer genoeg de enige manier om op een verantwoorde manier af te vallen
Ja dat weet ik bedankt maar ik wil het toch doen

27-06-2006, 19:30

Citaat door moslima_parel:
Schokran hbibba, maar ik wil het toch. Ik ben zeer koppig.

Weet je meschien of het ziekenhuisdieet een goeie dieet is?
Is een crashdieet en het hangt van je metabolisme af of je de kilo's wel of niet snel zult aankomen.. Er is anders het soepdieet? Even googlen en veel sport, cardio

27-06-2006, 19:34

Citaat door moslima_parel:
Ik ben ongeveer 1 meter 68 en weeg 58 kilo. Ik weet dat het ongezond is, maar het is voor een belangrijke aangelegenheid.
maar dat is toch al hartstikke dun

ik ben zelf 1,65 ongeveer en weeg 57(hetzelfde als jou) , en ben juist hartstikke slank
Het is dat ik nog CupC heb..anders zag ik er al helemaal zo dun uit

Maar waarom wil je dan in vredesnaam 5 kilo eraf..dat is echt te mager hoor

27-06-2006, 19:41

Citaat door Sweety20:
Is een crashdieet en het hangt van je metabolisme af of je de kilo's wel of niet snel zult aankomen.. Er is anders het soepdieet? Even googlen en veel sport, cardio
Oh oke bedankt meid

27-06-2006, 19:43

Citaat door wipneusje:
maar dat is toch al hartstikke dun

ik ben zelf 1,65 ongeveer en weeg 57(hetzelfde als jou) , en ben juist hartstikke slank
Het is dat ik nog CupC heb..anders zag ik er al helemaal zo dun uit

Maar waarom wil je dan in vredesnaam 5 kilo eraf..dat is echt te mager hoor
Mijn buikje wil ik plat hebben Ik heb CupD Het verschilt denk ik.