Bekijk volle/desktop versie : Bezigheden in de auto onderweg naar Marokko!



Pagina's : [1] 2

27-06-2006, 18:58
[ Jaaaaaaaaaaaaaaaa, drop ze maar hier!

Dingen die je zoal kan doen om je niet te vervelen in de auto?

Alle tips zijn welkom! ]

27-06-2006, 21:13


Je kan bv een leuk boek meenemen en dan gewoon lenen voor 6 weken bv. Of alle tijdschriften die je thuis nog hebt liggen meenemen. Het maakt niet uit of je ze hebt gelezen onderweg is alles leuk.

En zoals al eerder is aangegeven veel eten. Het is misschien niet gezond maar die 2 dagen kan wel. Hihhihihhihihihi veel snoep chips en lekkere dingen. En natuurlijk niet te vergeten leuke bandjes of cd voor lekkere muziek.

O jaaaa en mp3 kan ook nog. Fotocamera kan je onderweg als jullie stoppen nog leuke fotos maken. Hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

Groetjes

27-06-2006, 23:24
Boeken.
Tijdschriften.
Kruiswoordpuzzels als je daarvan houd..
Print verhalen uit van marokko.nl
Mp3/walkman/diskmen.
Fototoestel/digitale fotocamera om foto's te maken idd..
Je telefoon om te smsen! Erg leuk ..
GELDDDDDDDDDDDD zodat je van alles kunt kopen onderweg..
En heel veel slapen, zodat je goed uitgerust Marokko aankomt InshAllah..
Als je een broer/broertje, zus/zusje hebt, gezellig kletsen over van alles en nog wat..anders je ouders lastigvallen..

28-06-2006, 10:03
ik en mijn zusje vechten altijd uit verveling

28-06-2006, 10:24



Citaat door chica_marocia:
ik en mijn zusje vechten altijd uit verveling
Dat zullen je ouders leuk vinden...

28-06-2006, 10:52

Citaat door Gremling:
Dat zullen je ouders leuk vinden...
whahahah ja die zijn er inmiddels al aan gewend.

28-06-2006, 10:56
wij namen altijd tijdschriften boeken snoep blikjes limonade lekker eten bal teniss raketen voor als me vader moest uitrusten we maakte er altijd een feest van muziek dammen mens erger je niet. van allees hadden we in de auto.dat mis ik wel altijd met mij n broers zussen en ouders.

28-06-2006, 11:01
Jah het kan echt geweldig zijn inderdaad, vooral als je aankomt bij de boot, dat is helemaal tof, ik begin echt die kriebels te krijgen, voor mij is het gelukkig bijna zover:d

28-06-2006, 11:03
lezen
praten
muziek luisteren
dagdromen
mooie auto's checken
met buspassagiers communiceren via handgebaren
zwaaien naar kids die ook op vakantie gaan
naar nederlands kenteken toeteren
eten
filmen

ewa dat soort dingen

28-06-2006, 11:10
Haahaha....wij zijn altijd als we onderweg naar Marokko gaan..SUper Melig...
We lachen echt de hele tijd..om alles..hihihhi ...waarschijnlijk omdat we dan echt blij zijn dat we naar Marokko gaan.. Maar echt joh..in de auto..de een doet een dutje de ander plaagt de een..de ander zit weer helemaal into his nintendo game..hihih.... Deze event in de auto heeft wel iets leuks...Maar voornamelijk wordt er altijd bijna irritant gedaan in de auto...Mijn broer die irritant met zijn benen zit..Denkt zeker dat ie thuis op de bank zit.. of mijn zusje die zich verveelt en mij een beetje aan het lastig vallen is......Maar het allergrappigst vind ik nog wel als er iemand slaapt ..en je kijkt hoe diegene aan het slapen is en dan zeg maar een veertje onder haar/zijn neus...of in het oor..hihi echt grappig is dt

28-06-2006, 11:22
hahahaha, oh nu moet ik aan vroeger denken toen ik nog bij pa en ma in de auto ging, het is nu wel andere koek zeg, mis die tijd

28-06-2006, 12:11
ja die momenten die blijf je wel koesteren hoor...daarom moet je ook van elk moment genieten dat je nog met je familie was...leuke gebeurtenissen blijven voor altijd in het geheugen geprint..

28-06-2006, 14:46



Citaat door thebeliever:
Haahaha....wij zijn altijd als we onderweg naar Marokko gaan..SUper Melig...
We lachen echt de hele tijd..om alles..hihihhi ...waarschijnlijk omdat we dan echt blij zijn dat we naar Marokko gaan.. Maar echt joh..in de auto..de een doet een dutje de ander plaagt de een..de ander zit weer helemaal into his nintendo game..hihih.... Deze event in de auto heeft wel iets leuks...Maar voornamelijk wordt er altijd bijna irritant gedaan in de auto...Mijn broer die irritant met zijn benen zit..Denkt zeker dat ie thuis op de bank zit.. of mijn zusje die zich verveelt en mij een beetje aan het lastig vallen is......Maar het allergrappigst vind ik nog wel als er iemand slaapt ..en je kijkt hoe diegene aan het slapen is en dan zeg maar een veertje onder haar/zijn neus...of in het oor..hihi echt grappig is dt
dat flik ik altijd bij mijn moeder whahahah je zou het een keer moeten opnemen voor de grap, is altijd leuk om terug te zien.

28-06-2006, 16:10
En dan die tape aan je familie in Marokko laten zien..die zouden helemaal gestrekt liggen.... ahh wat gemeen eingenlijk he.. maar wel Lachwekkend

28-06-2006, 18:47

Citaat door Shifae:
[ Jaaaaaaaaaaaaaaaa, drop ze maar hier!

Dingen die je zoal kan doen om je niet te vervelen in de auto?

Alle tips zijn welkom! ]
Achter het stuur gefocust op de weg en de borden

Pagina's : [1] 2