Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Striemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



27-06-2006, 16:38
Hey dames ik word echt helemaal gek van die striemen op me benen en kont.
Ik heb er niet echt veel maar ik kan er gewoon niet tegen, en ik ben bang dat het er steeds meer worden.
Kennen jullie geen middel om ze te verwijderen of te verminderen, en door wat krijg je ze eigenlijk als ik vragen mag?

groetjes

27-06-2006, 16:45


Wat jij hebt zijn strepen waarschijnlijk. Dit zijn inderdaad een soort van striemen. Je huid wordt langzaam opgerekt, waardoor het kleine onderhuidse scheurtjes veroorzaakt en dan krijg je littekens als gevolg. Heb je net een zwangerschap achter de rug of zit je nog in je puberteit? Het is namelijk wel vaak het geval dat het tijdens de puberteit vaak voorkomt op de bovenbenen, of heupen. Omdat je tijdens de puberteit veel groeit.

27-06-2006, 16:51

Citaat door Yaminaa:
Wat jij hebt zijn strepen waarschijnlijk. Dit zijn inderdaad een soort van striemen. Je huid wordt langzaam opgerekt, waardoor het kleine onderhuidse scheurtjes veroorzaakt en dan krijg je littekens als gevolg. Heb je net een zwangerschap achter de rug of zit je nog in je puberteit? Het is namelijk wel vaak het geval dat het tijdens de puberteit vaak voorkomt op de bovenbenen, of heupen. Omdat je tijdens de puberteit veel groeit.
Gaat het dan weg zodra je bent uitgepuberd ?

27-06-2006, 16:53

Citaat door tetouania_Hamka:
Gaat het dan weg zodra je bent uitgepuberd ?
Het gaat niet helemaal weg. Maar het donkere paarse kleur van de striemen worden na een tijdje wat lichter, waardoor ze minder opvallen. Maar helemaal gaan ze helaas niet weg..

27-06-2006, 17:01



Citaat door Yaminaa:
Wat jij hebt zijn strepen waarschijnlijk. Dit zijn inderdaad een soort van striemen. Je huid wordt langzaam opgerekt, waardoor het kleine onderhuidse scheurtjes veroorzaakt en dan krijg je littekens als gevolg. Heb je net een zwangerschap achter de rug of zit je nog in je puberteit? Het is namelijk wel vaak het geval dat het tijdens de puberteit vaak voorkomt op de bovenbenen, of heupen. Omdat je tijdens de puberteit veel groeit.
Nee ik ben niet getrouwd, ik ben 18 jaar.

27-06-2006, 17:03

Citaat door Yaminaa:
Het gaat niet helemaal weg. Maar het donkere paarse kleur van de striemen worden na een tijdje wat lichter, waardoor ze minder opvallen. Maar helemaal gaan ze helaas niet weg..
Ow nee ik weet wat jij bedoelt. Ik heb niet van die paarse striemen. Ik ben getint en die van mij zijn een beetje wit

27-06-2006, 17:11
ja door aankomen en afvallen krijg je ze,. je hebt verschillende anti-straei creme's. probeer een merk zou ik zeggen , maar je moet het wel lbijven bijhouden. asl het goed is verminderen ze.

27-06-2006, 18:59

Citaat door SAMIREETJE:
ja door aankomen en afvallen krijg je ze,. je hebt verschillende anti-straei creme's. probeer een merk zou ik zeggen , maar je moet het wel lbijven bijhouden. asl het goed is verminderen ze.
THANX

27-06-2006, 19:00

Citaat door xdouniaatjuhhxx:
ik heb gehoord dat die niuwe van garnier goed is
ow ok is goed

27-06-2006, 19:01
Hebben jullie geen last van striemen, ben ik de enige wela