Bekijk volle/desktop versie : ik heb Spijt

Pagina's : 1 2 3 [4]

26-08-2002, 22:58
ga snel verder kroesie van meeeeeeee

30-08-2002, 22:48

vervolgggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!111111

31-08-2002, 00:37
Hoi grazy baby

Een mooie verhaal je weet de spanning er wel in te houden

ga zo door,

liefs, tharifith

07-10-2002, 23:13
Ik liep de gang op en ik zag dat de tv nog aan stond in de woonkamer..Nee toch dit ze waren toch niet wakker..shit dacht ik bij mezelf.Ik liep rustig de woonkamer binnen en ik hoorde me vader snurken op de bank.Het was geen gezicht..ik deed de tv uit en liep weer snel naar me eigen kamer toe.Jeetje wat een dag dacht ik bij mezelf terwijl ik mezelf neer plofte op me bed.Ik haalde me telefoon tevoorschijn..oproep gemist stond er.Zal wel Leila zijn dacht ik..
Ik had haar stem wel gemist..en ik besloot van blijdschap haar op te bellen..ik toetste de nummers in en van de andere kant van de lijn hoorde ik de telefoon over gaan......

“Tuut” “Tuut” hoorde Samir nog steeds aan de andere kant van de lijn.Samir wachtte nog een paar minuten en net wanneer hij wou ophangen.”Hal..lo..” hoorde Samir opeens aan de andere kant van de lijn.
Een schorse stem nam de telefoon op.Leila was al diep in slaap gevallen en wist nog helemaal niet wie haar belde.”Leila lieverd waar ben je?” zei Samir zonder te weten wat voor tijd het was.”Wie ben jij?” zei Leila.Ze had geen idee wie ze aan de lijn had.Van slaapheid had ze geeneens de moeite genomen om te kijken wie er naar haar belde.”Ik ben het Samir lieverd” “oh Samir…” “Ja! En waar ben je?” zei Samir weer hoe vaker hij het zei hoe dommer het overkwam bij Leila.”Hoe bedoel je waar ik ben ? Ben je dronken ofzo Samir.” Verbaasd stond Samir op door deze woorden.Ik dronken ? Ik heb geen enkele druppel aangeraakt nog nooit in me leven.”Hoezo Leila?” vroeg Samir haar verbaasd.”Kijk naar de tijd Samir !” Leila was alweer helemaal wakker gemaakt door Samir.Samir keek naar de klok” Oh shit het is al drie uur middernacht en ik bel haar zo laat, ik wist niet dat het al zo laat was.Samir was totaal de tijd vergeten en langzamerhand drong het tot zijn hoofd dat hij Leila wakker gemaakt had.”Sorry Leila sorry..ik wist de tijd niet.” “Waar was je? En waarom bel je zo laat? Waarom ben je nog wakker?” zei Leila met een zorgzame stem en een gevoel alsof Samir wat naars gedaan had.” He..lieverd het spijt me..ga maar weer verder slapen sorry dat ik je stoorde.Ik bel je morgen..” Samir ontwijkte Leila’s vragen die in zijn gezicht werden gegooid zonder dat hij wist wat voor antwoorden hij daarop moest geven.” Ok dag..” zei Leila zuchtend en ze deed haar telefoon uit.Waarom belt hij me zo laat, waar was hij nou ? Hij wist de tijd geeneens dit is niks voor Samir dacht Leila wanhopig.Leila kon even niet meer verder slapen van bezorgdheid en had een naar gevoel in haar buik.Ze besloot om een glas water te drinken.ze liep weer terug naar haar bed en dronk heel het glas water op.Nog steeds spookten er allemaal vragen door haar hoofd.Ze begreep niet wat er aan de hand was ze was zo geschrokken van zijn telefoontje nooit had hij zoiets gedaan.Zo zat Samir niet in elkaar het leek even alsof ze tegen een heel ander persoon praatte.Samir lag alweer in zijn bed met ook een naar gevoel in zijn buik.Wat moest hij morgen tegen Leila zeggen ? Hij kon haar niet vertellen dat hij getuige was en meedeed aan een inbreking dat was niets voor hem.Ik kan het zelf nog niet geloven dat ik zoiets gedaan heb.Waar was ik in beland? Moest ik morgen tegen Leila liegen..de waarheid vertellen kon ik haar niet..

Ciao Baby

07-10-2002, 23:16

ewaa chicaaaaaaaaaaaa je bent goed bezig meissiee

01-03-2005, 15:51
leuk verhaal ga ermee verder!

Pagina's : 1 2 3 [4]